Een paar weken geleden mijn elektrische Sparta emotion c3 bij Gelissen gebracht,
De motor/ ondersteuning deed niets meer. Kreeg te horen dat de motor,Controller,kapot was reparatie zou 635 euro kosten.Moest toch denken aan een nieuwe fiets,daar deze het eigenlijk niet meer waard was(2014).Tuurlijk is dat begrijpelijk.Toch maar eens even naar een Sparta dealer,en wat bleek? De rotatiesensor was afgebroken,en dat was binnen 1 uur gemaakt en ook nog Gratis!
Gelissen hiermee geconfronteerd,en zeiden dat ze de fiets hadden nagekeken,wat we betwijfelen,daar zij tot een hele andere conclusie komen.Als de fiets kapot is,zijn we bereid een nieuwe fiets te kopen,maar niet op deze manier.Wij weten nu wel waar wij een nieuwe fiets kopen,en dat is zeker niet bij Gelissen!!!
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Zwiep
|
Erg goed geholpen bij een onverwacht probleem tijdens onze vakantie met de displayhouder van de elektrische fiets: we konden direct terecht en weer fietsen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Irma Engels
|
Super service en zo goed geholpen. Een echte aanrader deze fietswinkel. Bij verschillende winkels gaan kijken maar nergens zo goed geholpen voor een nieuwe E-Bike. Nemen de tijd voor je en ze weten waar ze over praten.
3 Reviews Plaats review
Nicole en Wil de Bruin
|Een paar weken geleden mijn elektrische Sparta emotion c3 bij Gelissen gebracht,
De motor/ ondersteuning deed niets meer. Kreeg te horen dat de motor,Controller,kapot was reparatie zou 635 euro kosten.Moest toch denken aan een nieuwe fiets,daar deze het eigenlijk niet meer waard was(2014).Tuurlijk is dat begrijpelijk.Toch maar eens even naar een Sparta dealer,en wat bleek? De rotatiesensor was afgebroken,en dat was binnen 1 uur gemaakt en ook nog Gratis!
Gelissen hiermee geconfronteerd,en zeiden dat ze de fiets hadden nagekeken,wat we betwijfelen,daar zij tot een hele andere conclusie komen.Als de fiets kapot is,zijn we bereid een nieuwe fiets te kopen,maar niet op deze manier.Wij weten nu wel waar wij een nieuwe fiets kopen,en dat is zeker niet bij Gelissen!!!
Zwiep
|Erg goed geholpen bij een onverwacht probleem tijdens onze vakantie met de displayhouder van de elektrische fiets: we konden direct terecht en weer fietsen!
Irma Engels
|Super service en zo goed geholpen. Een echte aanrader deze fietswinkel. Bij verschillende winkels gaan kijken maar nergens zo goed geholpen voor een nieuwe E-Bike. Nemen de tijd voor je en ze weten waar ze over praten.