Niet bestellen mensen. Ondanks duidelijke uitleg bij bestelling wordt er op de verkeerde tijd bezorgd. Dag later wel goed na bellen en nogmaals uitleggen. Krijg ik een rekening voor nabezorgen! En na tig telefoontjes en e-mails geen enkele reactie. Behalve dreigementen de factuur uit handen te geven aan een incassobureau, waarschijnlijk het werkelijke business model. Ga lekker naar de bakker in de buurt, hardwerkende eerlijke mensen en de taart is vast 10x lekkerder. Je bent gewaarschuwd.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ta
|
Hier niet kopen, Nemen geen verantwoordelijkheid voor waardeloze kwaliteit tegen een hoge prijs en doen het af als: er zijn verder geen klachten binnengekomen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Shukrin
|
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Voor mijn verjaardag een taart besteld voor mijn collega's in de ochtendploeg die tot 11 uur werken. Ik zag op de website dat bezorging mogelijk was tussen 8 en 11 uur tegen een betaling van 15,99 bezorgkosten, belachelijk duur ook, om 11.30 uur kreeg ik een telefoontje van mijn collega; waar blijft je taart man? we moeten naar huis. De taart werd een uur te laat bezorgd toen iedereen vertrokken was, contact opgenomen met klantenservice en zij zei dat ik 6 euro bezorgverschil terug krijg. Aan de taart had ik uiteindelijk niets gehad en ik heb de 6 euro nooit gezien, ik was de hele dag boos, en dat op mijn verjaardag! de bestelling had binnen de afgesproken tijd geleverd moeten worden. nooit meer gefelicitaart.nl
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sylvia
|
Voor een 15-jarig bestaan van een bedrijfsklant, chocolade besteld met feestelijk logo. Aangezien er van de klant geen reactie op het cadeautje kwam, navraag gedaan bij GefeliciTAART over de bezorging. Er was aangegeven op welke datum er bezorgd zou worden. Blijkt de bezorger 2 dagen! te vroeg aan de (gesloten) deur te zijn geweest (in het weekend). De medewerkster geeft aan dat ze in het weekend niet bereikbaar zijn/niet versturen en daarom de bestelling op vrijdag hebben verzonden in plaats van maandag omdat de bezorging vaak een dag langer duurt. Ik heb aangegeven dat ik daarover dan contact had willen hebben, want dan had ik aan kunnen geven dat er in het weekend niemand aanwezig was. Nu is het hele feestelijke idee weg, het jubileum al gevierd en moet aan de klant worden gevraagd de chocolade bij een DHL punt op te gaan halen... Hoe niet feestelijk is dit? Omdat ze het vervelend vinden is er een kortingscode voor de VOLGENDE bestelling van 10 procent. Dit is dus een "sigaar uit eigen doos ". Als je iets op wilt lossen, moet je daar nu mee komen. GefeliciTAART heeft de "fout" gemaakt en dan moet je niet eerst verder aan de klant willen verdienen om het op te lossen. Over het product zelf kunnen we (nog) niets vermelden. Net een aanvullende e-mail ontvangen dat de portokosten teruggestort kunnen worden, maar verder niets want met de chocolade is niets mis. Dat hopen we dan maar, want deze is nog niet in bezit. De reactie is dat ze de chocolade anders op maandag verstuurd zouden hebben en het dan alsnog te laat aangekomen zou zijn. Dan moet je niet als bezorgdatum de mogelijkheid geven om op maandag te laten bezorgen. Uiteraard heeft het geen zin om eindeloos in discussie te blijven, vandaar ook als afsluiting dit bericht. Vele malen besteld (ook privé), maar nu nooit meer. Wij als bedrijf hadden het voornemen om met kerst iets leuks te doen voor onze klanten, maar zullen vanzelfsprekend een andere aanbieder zoeken. Overigens was het contact met de medewerkster zeer vriendelijk, maar de oplossing totaal niet toereikend en "gemakkelijk".
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Benny vingerhoeds
|
Wij hebben gisteren een kersenvlaai gekregen van een dankbare klant gehad, via deze firma
Ik een stuk mee naar huis gekregen en dacht mmm lekker.
S avonds koffie gezet en dacht lekker
Na 1 had bhhaaaa wat een vieze vlaai
Nog nooit zoiet vies op
Heb gemaild naar hun
En krijg dan ook rare antwoorden
Hebben ze mij gebeld zeggen ze nou nee hoor wel naar ons bedrijf gebeld en een collega gesproken
Ik had het wat fijner gevonden dat ze met mij contact zouden opnemen
Ik zal hier nooit en te nimmer wat bestellen
26 Reviews Plaats review
Daan Beukers
|Niet bestellen mensen. Ondanks duidelijke uitleg bij bestelling wordt er op de verkeerde tijd bezorgd. Dag later wel goed na bellen en nogmaals uitleggen. Krijg ik een rekening voor nabezorgen! En na tig telefoontjes en e-mails geen enkele reactie. Behalve dreigementen de factuur uit handen te geven aan een incassobureau, waarschijnlijk het werkelijke business model. Ga lekker naar de bakker in de buurt, hardwerkende eerlijke mensen en de taart is vast 10x lekkerder. Je bent gewaarschuwd.
Ta
|Hier niet kopen, Nemen geen verantwoordelijkheid voor waardeloze kwaliteit tegen een hoge prijs en doen het af als: er zijn verder geen klachten binnengekomen.
Shukrin
|Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Voor mijn verjaardag een taart besteld voor mijn collega's in de ochtendploeg die tot 11 uur werken. Ik zag op de website dat bezorging mogelijk was tussen 8 en 11 uur tegen een betaling van 15,99 bezorgkosten, belachelijk duur ook, om 11.30 uur kreeg ik een telefoontje van mijn collega; waar blijft je taart man? we moeten naar huis. De taart werd een uur te laat bezorgd toen iedereen vertrokken was, contact opgenomen met klantenservice en zij zei dat ik 6 euro bezorgverschil terug krijg. Aan de taart had ik uiteindelijk niets gehad en ik heb de 6 euro nooit gezien, ik was de hele dag boos, en dat op mijn verjaardag! de bestelling had binnen de afgesproken tijd geleverd moeten worden. nooit meer gefelicitaart.nl
Sylvia
|Voor een 15-jarig bestaan van een bedrijfsklant, chocolade besteld met feestelijk logo. Aangezien er van de klant geen reactie op het cadeautje kwam, navraag gedaan bij GefeliciTAART over de bezorging. Er was aangegeven op welke datum er bezorgd zou worden. Blijkt de bezorger 2 dagen! te vroeg aan de (gesloten) deur te zijn geweest (in het weekend). De medewerkster geeft aan dat ze in het weekend niet bereikbaar zijn/niet versturen en daarom de bestelling op vrijdag hebben verzonden in plaats van maandag omdat de bezorging vaak een dag langer duurt. Ik heb aangegeven dat ik daarover dan contact had willen hebben, want dan had ik aan kunnen geven dat er in het weekend niemand aanwezig was. Nu is het hele feestelijke idee weg, het jubileum al gevierd en moet aan de klant worden gevraagd de chocolade bij een DHL punt op te gaan halen... Hoe niet feestelijk is dit? Omdat ze het vervelend vinden is er een kortingscode voor de VOLGENDE bestelling van 10 procent. Dit is dus een "sigaar uit eigen doos ". Als je iets op wilt lossen, moet je daar nu mee komen. GefeliciTAART heeft de "fout" gemaakt en dan moet je niet eerst verder aan de klant willen verdienen om het op te lossen. Over het product zelf kunnen we (nog) niets vermelden. Net een aanvullende e-mail ontvangen dat de portokosten teruggestort kunnen worden, maar verder niets want met de chocolade is niets mis. Dat hopen we dan maar, want deze is nog niet in bezit. De reactie is dat ze de chocolade anders op maandag verstuurd zouden hebben en het dan alsnog te laat aangekomen zou zijn. Dan moet je niet als bezorgdatum de mogelijkheid geven om op maandag te laten bezorgen. Uiteraard heeft het geen zin om eindeloos in discussie te blijven, vandaar ook als afsluiting dit bericht. Vele malen besteld (ook privé), maar nu nooit meer. Wij als bedrijf hadden het voornemen om met kerst iets leuks te doen voor onze klanten, maar zullen vanzelfsprekend een andere aanbieder zoeken. Overigens was het contact met de medewerkster zeer vriendelijk, maar de oplossing totaal niet toereikend en "gemakkelijk".
Benny vingerhoeds
|Wij hebben gisteren een kersenvlaai gekregen van een dankbare klant gehad, via deze firma
Ik een stuk mee naar huis gekregen en dacht mmm lekker.
S avonds koffie gezet en dacht lekker
Na 1 had bhhaaaa wat een vieze vlaai
Nog nooit zoiet vies op
Heb gemaild naar hun
En krijg dan ook rare antwoorden
Hebben ze mij gebeld zeggen ze nou nee hoor wel naar ons bedrijf gebeld en een collega gesproken
Ik had het wat fijner gevonden dat ze met mij contact zouden opnemen
Ik zal hier nooit en te nimmer wat bestellen
Benny Vingerhoeds