Bij mijn vader PVC en laminaat vloeren gelegd, vitrage gehangen en FrameFit jaloezieën geplaatst. Alles keurig geregeld en geplaatst. Heel tevreden.
Vooraf goed geïnformeerd en met ons meegedacht. Goed advies en aandacht voor de klant.
Zelfs voor speciale wensen van pap de tijd en moeite genomen om zijn keuze waar te maken: Top !
Wij zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf zeker aan.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maurice
|
Recent enkele vouwgordijnen en overgordijnen gekocht en laten monteren en hangen. We zijn zeer goed geadviseerd. Geheel de vrije keuze gelaten in het wel of niet laten monteren en hangen. Geen opgedrongen verkooppraatje. De kwaliteit is echt super en de prijs heel netjes. Aflevering, monteren en het hangen allemaal perfect uitgevoerd. Ik kan me totaal niet vinden in de voorgaande review.
Een absolute aanrader als je om nieuwe gordijnen verlegen zit.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Corine
|
ongelofelijk slechte garantie-afhandeling. In 2011 hebben we een Renson screen gekocht bij Gecolux in Beek. Prima service en vakkundige plaatsing. Bewust een Renson screen gekocht (1800euro), duurder maar volgens Gecolux prima garantie en kwaliteit.
Rond februari 2013 trekt het screen scheef aan ëën kant. In de winter gebruik je het screen niet zo vaak dus even niet meer aan gedacht. in maart 2013 gebeld met Gecolux, iemand is na enkele weken komen kijken en kwam tot de conclusie dat het doek van de rol was losgeraakt. Conclusie: doek moet vervangen worden. En toen begon het.
Om een heel lang verhaal kort te maken komt het erop neer dat we zelf het vervangen van het doek moeten betalen. Dit gaan ze naar de fabrikant opsturen en de fabrikant beslist zelf of het wel of niet garantie is. Pas na heel lang wachten is het doek vervangen. Het was wel duidelijk dat we konden fluiten naar ons geld! Schandalig dat ze het niet door een onafhankelijke partij laten bekijken.
Ik wil mijn 300 euro terug.
Dit is een zeer verkorte versie van het verhaal. Er zijn zeer veel telefoontjes en frustratie aan vooraf gegaan.
Maar......
Zoals te verwachten was werd het niet als garantiegeval gezien.
omdat ik niet meer wist hoe ik mijn geld terug kreeg, heb ik het voorval op het forum van Tros Radar gezet.
Niet meer aan gedacht, totdat..
we in de zomer van 2014 gebeld werden door de fabrikant. Ze hadden het bericht op Tros Radar gelezen en Ineens was het wel garantie!!! Maar het bericht moest wel van de site gehaald worden.
Rechtsbijstand ingeschakeld. Advies: niet eraf halen. Het bericht op Tros Radar staat los van de garantie afhandeling.
De fabrikant heeft de 300 euro die het vervangen van het scherm kostte, aan de winkelier Gecolux, betaald. Maar Gecolux weigert dit bedrag aan ons uit te keren.
De rechtsbijstandverzekering heeft uiteindelijk ons het bedrag betaald.
En Gecolux heeft nu nog steeds ons geld.
Zo gaan zij dus om met garantie-afhandeling en dit noemen zij klantvriendelijkheid. Pluspunten: grote keuze. Minpunten: komt afspraken niet na.
Slechte garantie-afhandeling.
3 Reviews Plaats review
Renate van Benthem-Clement
|Bij mijn vader PVC en laminaat vloeren gelegd, vitrage gehangen en FrameFit jaloezieën geplaatst. Alles keurig geregeld en geplaatst. Heel tevreden.
Vooraf goed geïnformeerd en met ons meegedacht. Goed advies en aandacht voor de klant.
Zelfs voor speciale wensen van pap de tijd en moeite genomen om zijn keuze waar te maken: Top !
Wij zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf zeker aan.
Maurice
|Recent enkele vouwgordijnen en overgordijnen gekocht en laten monteren en hangen. We zijn zeer goed geadviseerd. Geheel de vrije keuze gelaten in het wel of niet laten monteren en hangen. Geen opgedrongen verkooppraatje. De kwaliteit is echt super en de prijs heel netjes. Aflevering, monteren en het hangen allemaal perfect uitgevoerd. Ik kan me totaal niet vinden in de voorgaande review.
Een absolute aanrader als je om nieuwe gordijnen verlegen zit.
Corine
|ongelofelijk slechte garantie-afhandeling. In 2011 hebben we een Renson screen gekocht bij Gecolux in Beek. Prima service en vakkundige plaatsing. Bewust een Renson screen gekocht (1800euro), duurder maar volgens Gecolux prima garantie en kwaliteit.
Rond februari 2013 trekt het screen scheef aan ëën kant. In de winter gebruik je het screen niet zo vaak dus even niet meer aan gedacht. in maart 2013 gebeld met Gecolux, iemand is na enkele weken komen kijken en kwam tot de conclusie dat het doek van de rol was losgeraakt. Conclusie: doek moet vervangen worden. En toen begon het.
Om een heel lang verhaal kort te maken komt het erop neer dat we zelf het vervangen van het doek moeten betalen. Dit gaan ze naar de fabrikant opsturen en de fabrikant beslist zelf of het wel of niet garantie is. Pas na heel lang wachten is het doek vervangen. Het was wel duidelijk dat we konden fluiten naar ons geld! Schandalig dat ze het niet door een onafhankelijke partij laten bekijken.
Ik wil mijn 300 euro terug.
Dit is een zeer verkorte versie van het verhaal. Er zijn zeer veel telefoontjes en frustratie aan vooraf gegaan.
Maar......
Zoals te verwachten was werd het niet als garantiegeval gezien.
omdat ik niet meer wist hoe ik mijn geld terug kreeg, heb ik het voorval op het forum van Tros Radar gezet.
Niet meer aan gedacht, totdat..
we in de zomer van 2014 gebeld werden door de fabrikant. Ze hadden het bericht op Tros Radar gelezen en Ineens was het wel garantie!!! Maar het bericht moest wel van de site gehaald worden.
Rechtsbijstand ingeschakeld. Advies: niet eraf halen. Het bericht op Tros Radar staat los van de garantie afhandeling.
De fabrikant heeft de 300 euro die het vervangen van het scherm kostte, aan de winkelier Gecolux, betaald. Maar Gecolux weigert dit bedrag aan ons uit te keren.
De rechtsbijstandverzekering heeft uiteindelijk ons het bedrag betaald.
En Gecolux heeft nu nog steeds ons geld.
Zo gaan zij dus om met garantie-afhandeling en dit noemen zij klantvriendelijkheid. Pluspunten: grote keuze. Minpunten: komt afspraken niet na.
Slechte garantie-afhandeling.