Garage Van Uden is waarschijnlijk uitsluitend klantgericht voor het duurdere segment. Bij een auto die 900 euro kost hoeft klaarblijkelijk geen service worden verleend. Bij de aanschaf van de auto zouden 2 sleutels worden bijgeleverd, echter lag 1 sleutel nog bij een "klant" en zou die nog worden nagezonden. Na veel heen en weer gemail en telefonisch contact werd doodleuk door de verkoper verteld dat er een sleutel kon worden bijhemaakt, echter de kosten van 100 euro wel diende te worden gedeeld. Het bijmaken en inleren duurt een hele dag en kon uitsluitend op maandag of woensdag. De garage is op 45 minuten rijden van mijn woonplaats en zijn wij de auto dus een hele dag kwijt. Argumenten als dat er daarvoor een dag van werk diende te worden vrijgenomen en dat het voor ons nog duurder werd, had hij geen boodschap aan. Vrijdag of zaterdag was geen alternatief. En ook om de sleutel in onze woonplaats te laten bijmaken ook niet, want "dan ging zo niet". Al met al veel gedoe en laten we het hierbij. Maar "klant is koning", is voor klanten die een goedkopere auto kopen, bij dit bedrijf ver te zoeken!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
j.de graaf
|
mercedes. Wij hebben hier vorig jaar een mercedes gekocht.We rijden met veel plezier in deze auto.Service is helemaal geweldig daar.We hadden namelijk een probleem met de banden.Dit is zelfs na bijna 8 maanden helemaal door hun opgelost.Super geweldig!. Pluspunten: Behulpzaam,nemen de tijd voor je,hebben gigantische keuze,zeer fijne mensen. Minpunten: Heb absoluut geen klachten of min punten!.
10
Crusio
|
garage van uden. na aanschaf van een mooi landrover freelander blijkt na een aantal maanden dat er een olie verbruik van 4 liter per 1000 km aan de hand is, de klacht is kenbaar gemaakt maar nog niet tot tevredenheid op gereageerd. om deze reden geven wij nog geen hoge beoordeling, als de klacht naar behoren word afgehandeld zullen wij de beoordeling wijzigen. Minpunten: klachtenbehandeling over verborgen gebrek.
2.0
Willem
|
Garage van Uden. Prima garage, goede prijs kwaliteit verhouding en fijn personeel. Pluspunten: Goede uitleg, onderhoud is prima. Staan altijd voor je klaar.
4 Reviews Plaats review
Spierings
|Garage Van Uden is waarschijnlijk uitsluitend klantgericht voor het duurdere segment. Bij een auto die 900 euro kost hoeft klaarblijkelijk geen service worden verleend. Bij de aanschaf van de auto zouden 2 sleutels worden bijgeleverd, echter lag 1 sleutel nog bij een "klant" en zou die nog worden nagezonden. Na veel heen en weer gemail en telefonisch contact werd doodleuk door de verkoper verteld dat er een sleutel kon worden bijhemaakt, echter de kosten van 100 euro wel diende te worden gedeeld. Het bijmaken en inleren duurt een hele dag en kon uitsluitend op maandag of woensdag. De garage is op 45 minuten rijden van mijn woonplaats en zijn wij de auto dus een hele dag kwijt. Argumenten als dat er daarvoor een dag van werk diende te worden vrijgenomen en dat het voor ons nog duurder werd, had hij geen boodschap aan. Vrijdag of zaterdag was geen alternatief. En ook om de sleutel in onze woonplaats te laten bijmaken ook niet, want "dan ging zo niet". Al met al veel gedoe en laten we het hierbij. Maar "klant is koning", is voor klanten die een goedkopere auto kopen, bij dit bedrijf ver te zoeken!
j.de graaf
|mercedes. Wij hebben hier vorig jaar een mercedes gekocht.We rijden met veel plezier in deze auto.Service is helemaal geweldig daar.We hadden namelijk een probleem met de banden.Dit is zelfs na bijna 8 maanden helemaal door hun opgelost.Super geweldig!. Pluspunten: Behulpzaam,nemen de tijd voor je,hebben gigantische keuze,zeer fijne mensen. Minpunten: Heb absoluut geen klachten of min punten!.
Crusio
|garage van uden. na aanschaf van een mooi landrover freelander blijkt na een aantal maanden dat er een olie verbruik van 4 liter per 1000 km aan de hand is, de klacht is kenbaar gemaakt maar nog niet tot tevredenheid op gereageerd. om deze reden geven wij nog geen hoge beoordeling, als de klacht naar behoren word afgehandeld zullen wij de beoordeling wijzigen. Minpunten: klachtenbehandeling over verborgen gebrek.
Willem
|Garage van Uden. Prima garage, goede prijs kwaliteit verhouding en fijn personeel. Pluspunten: Goede uitleg, onderhoud is prima. Staan altijd voor je klaar.