De zoon was de zaak aan het overnemen van zijn vader. Een kapot lampje in het dashboard? "Niet zelf vervangen meneer, alles breekt makkelijk af, doen wij wel voor u .... !" Hoeveel uur werk zou dat dan zijn ? "1 uur werk meneer!" Nou, na 10 minuten zat het lampie erin, zelf gedaan zonder 'afbreken'.
"Die motor draait helemaal kopt. Carburateur moet nagekeken worden!" Okee doe maar. Haal ik de auto op, blijkt hij 2 uur werk in rekening te brengen. "Twee uur werk voor een carburateur schoonmaken, nee toch ??" "Ja meneer".
Dit is de enige winkel in Hilversum waar ik nooit meer terugkom.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Stan jonkmans
|
Zeer slecht bedrijf
Beste heer heeft de banden vervangen wat ik denk dat niet noodzakelijk was
Echter... het pompje voor de stuurbekrachtiging was kapot!!
Die zou hij wel bestellen en mij daarna bellen
Na een week belde ik hem maar omdat het erg lastig sturen was zo
Hij vertelde dat i in Polen was geweest of id iig een samehangend lul verhaal
Hij zei dat het pompje onderweg was en dat hij me zou bellen
Na weer een week stond het pompje in brand en ik langs de weg!!!!
Ik heb toen de auto maar ergens anders laten maken
Ook nooit meer wat gehoord van de vreemde vent.. waardeloos
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
ter Horst
|
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf. Het is een eenmanszaak en altijd druk. Zal geen onnodige reparaties uitvoeren. Prijzen zijn erg goed. Ik zou deze garage zeker aanbevelen.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Daan
|
Niet volledige reparatie, komt afspraken niet na. Zeer slechte ervaringen met deze garage. Na reparatie trad binnen anderhalf uur de klacht weer terug. De garagehouder was zeer bot over de telefoon. Na enig aandringen overeengekomen dat hij mij dezelfde dag zou terugbellen met een oplossing. Moet 3 dagen na dato nog steeds bellen. Inmiddels de bovag en rechtsbijstand ingeschakeld. Pluspunten: Geen. Minpunten: Komt afspraken niet na.
Onvoldoende kennis van reparaties.
2.0
Rene van den Bos
|
Recht door Zee en Eerlijk. Na jaren ergens anders te hebben gewoond ben ik weer terug in de buurt van Oosterbeek,en heb mijn auto weer bij T. Sukkel na laten kijken. Het is idd zo dat hij erg druk is en soms weinig tijd heeft om voldoende aandacht te geven aan de klant / de klachten omtrent de auto maar... hij is altijd eerlijk en oprecht, de gemaakte afspraken komt hij na en je moet niet zeuren dat je soms wat langer moet wachten, daar is de prijs ook naar, eerlijk en je kunt daar altijd over praten. Het is niet voor niks dat het altijd druk is bij garage Sukkel en dat dit bedrijf al zoveel jaar bestaat. Pluspunten: Trefwoorden : Eerlijk, oprecht, geduldig, eerlijke prijs/kwaliteit. Minpunten: Eenmansbedrijf dus soms langer wachten.
10 Reviews Plaats review
Henk-Jan
|De zoon was de zaak aan het overnemen van zijn vader. Een kapot lampje in het dashboard? "Niet zelf vervangen meneer, alles breekt makkelijk af, doen wij wel voor u .... !" Hoeveel uur werk zou dat dan zijn ? "1 uur werk meneer!" Nou, na 10 minuten zat het lampie erin, zelf gedaan zonder 'afbreken'.
"Die motor draait helemaal kopt. Carburateur moet nagekeken worden!" Okee doe maar. Haal ik de auto op, blijkt hij 2 uur werk in rekening te brengen. "Twee uur werk voor een carburateur schoonmaken, nee toch ??" "Ja meneer".
Dit is de enige winkel in Hilversum waar ik nooit meer terugkom.
Stan jonkmans
|Zeer slecht bedrijf
Beste heer heeft de banden vervangen wat ik denk dat niet noodzakelijk was
Echter... het pompje voor de stuurbekrachtiging was kapot!!
Die zou hij wel bestellen en mij daarna bellen
Na een week belde ik hem maar omdat het erg lastig sturen was zo
Hij vertelde dat i in Polen was geweest of id iig een samehangend lul verhaal
Hij zei dat het pompje onderweg was en dat hij me zou bellen
Na weer een week stond het pompje in brand en ik langs de weg!!!!
Ik heb toen de auto maar ergens anders laten maken
Ook nooit meer wat gehoord van de vreemde vent.. waardeloos
ter Horst
|Ik heb alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf. Het is een eenmanszaak en altijd druk. Zal geen onnodige reparaties uitvoeren. Prijzen zijn erg goed. Ik zou deze garage zeker aanbevelen.
Daan
|Niet volledige reparatie, komt afspraken niet na. Zeer slechte ervaringen met deze garage. Na reparatie trad binnen anderhalf uur de klacht weer terug. De garagehouder was zeer bot over de telefoon. Na enig aandringen overeengekomen dat hij mij dezelfde dag zou terugbellen met een oplossing. Moet 3 dagen na dato nog steeds bellen. Inmiddels de bovag en rechtsbijstand ingeschakeld. Pluspunten: Geen. Minpunten: Komt afspraken niet na.
Onvoldoende kennis van reparaties.
Rene van den Bos
|Recht door Zee en Eerlijk. Na jaren ergens anders te hebben gewoond ben ik weer terug in de buurt van Oosterbeek,en heb mijn auto weer bij T. Sukkel na laten kijken. Het is idd zo dat hij erg druk is en soms weinig tijd heeft om voldoende aandacht te geven aan de klant / de klachten omtrent de auto maar... hij is altijd eerlijk en oprecht, de gemaakte afspraken komt hij na en je moet niet zeuren dat je soms wat langer moet wachten, daar is de prijs ook naar, eerlijk en je kunt daar altijd over praten. Het is niet voor niks dat het altijd druk is bij garage Sukkel en dat dit bedrijf al zoveel jaar bestaat. Pluspunten: Trefwoorden : Eerlijk, oprecht, geduldig, eerlijke prijs/kwaliteit. Minpunten: Eenmansbedrijf dus soms langer wachten.