Onwettelijke mondkapjes verplichting in filiaal Meppel.
Onbeschoft personeel.
Terwijl er ook nog eens op de website staat, dringend advies. Maar nee, ze proberen je aan de deur te muilkorven. Uiteraard rechtsomkeer, klant minder voorgoed.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Gamma
|
Ik ben zeer ontevreden. De regenkappen 3 x 3 m waren veel te klein. Geld terug gehad, maar zorgen dat ik een goede regenkap kreeg, ho maar. Gebeld met Leusden. Ik kreeg te horen: als er 3 x 3 m op staat dan zit er 3 x 3 m in. Hoe hufterig kan je zijn. Graag een reactie.
5.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Gamma
|
de jongeman die me hielp was van goede wil, maar was betrekkelijk op de hoogte van de artikelen.
dat is wat minder gemakkelijk. ik wil altijd graag snel geholpen en geadviseerd worden. .
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
nico k
|
Sta je op zondag bij de verfafdeling (iets voor 5) komt er een mafkloot: Ja, we zijn dicht hoor! We willen graag een pot verf bestellen, die staat niet meer in de stelling. pfffff.. ja, dan moet je bij de informatiebalie zijn hoor!!! (zucht) ok, en dat moet ik weten? Ja, dat lijkt me wel ja!!! En toen moesten ze ineens een vol karretje om 5 uur sluitingstijd nog weer leegruimen.... Wat een klootviool, volgende keer PRAXIS Meppel!!!!
5.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Gamma
|
Ik had een huishoudtrap-set gezien in de folder, die wilde ik graag hebben. Ik heb meteen gebeld op de dag dat de folder binnenkwam, maar toen was alles al uitverkocht! :| Na enig aandringen zou die trap voor mij besteld worden en ik zou teruggebeld worden. Een paar dagen later had ik er toch niet zo'n goed gevoel bij dus toen heb ik nog eens gebeld, toen bleek dat de trap helemaal niet voor bij besteld was en dat er ook nergens een melding was in het systeem dat dit nog moest! Na enig aandringen is de dame aan de telefoon er weer achteraan geweest, ze zou me terugbellen maar na een paar uur te hebben gewacht had ik nog steeds geen telefoon gehad. Toen ik er nog eens achteraan belde had ze hem voor mij besteld en kon ik de trap een week later ophalen.
136 Reviews Plaats review
Jessica
|Onwettelijke mondkapjes verplichting in filiaal Meppel.
Onbeschoft personeel.
Terwijl er ook nog eens op de website staat, dringend advies. Maar nee, ze proberen je aan de deur te muilkorven. Uiteraard rechtsomkeer, klant minder voorgoed.
Klant van Gamma
|Ik ben zeer ontevreden. De regenkappen 3 x 3 m waren veel te klein. Geld terug gehad, maar zorgen dat ik een goede regenkap kreeg, ho maar. Gebeld met Leusden. Ik kreeg te horen: als er 3 x 3 m op staat dan zit er 3 x 3 m in. Hoe hufterig kan je zijn. Graag een reactie.
Klant van Gamma
|de jongeman die me hielp was van goede wil, maar was betrekkelijk op de hoogte van de artikelen.
dat is wat minder gemakkelijk. ik wil altijd graag snel geholpen en geadviseerd worden. .
nico k
|Sta je op zondag bij de verfafdeling (iets voor 5) komt er een mafkloot: Ja, we zijn dicht hoor! We willen graag een pot verf bestellen, die staat niet meer in de stelling. pfffff.. ja, dan moet je bij de informatiebalie zijn hoor!!! (zucht) ok, en dat moet ik weten? Ja, dat lijkt me wel ja!!! En toen moesten ze ineens een vol karretje om 5 uur sluitingstijd nog weer leegruimen.... Wat een klootviool, volgende keer PRAXIS Meppel!!!!
Klant van Gamma
|Ik had een huishoudtrap-set gezien in de folder, die wilde ik graag hebben. Ik heb meteen gebeld op de dag dat de folder binnenkwam, maar toen was alles al uitverkocht! :| Na enig aandringen zou die trap voor mij besteld worden en ik zou teruggebeld worden. Een paar dagen later had ik er toch niet zo'n goed gevoel bij dus toen heb ik nog eens gebeld, toen bleek dat de trap helemaal niet voor bij besteld was en dat er ook nergens een melding was in het systeem dat dit nog moest! Na enig aandringen is de dame aan de telefoon er weer achteraan geweest, ze zou me terugbellen maar na een paar uur te hebben gewacht had ik nog steeds geen telefoon gehad. Toen ik er nog eens achteraan belde had ze hem voor mij besteld en kon ik de trap een week later ophalen.