Gisteren bij Gall & Gall online een bestelling gedaan. Dit was een groot drama. De order verdween spontaan twee keer en later bij betaling nog een keer. Toen de orde eenmaal gelukt was zag ik in mijn e-mail staan dat ik een korting kreeg van 10% bij een bestelling. Toen ik aangaf bij de klantenservice dat ik deze korting graag op mijn huidige orde wilde gebruiken was het antwoord Nee. Ik moest de boeking, maar annuleren als dat nog kon. Zij ziet zelf ook in de orde dat dit niet meer kan...
Dit soort bedrijven moet eens leren dat je het van de klant moet hebben in het leven. Ik ben er klaar mee!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Monique de Greef
|
Echt slecht! Dynalogic is hun koerier en die krijgt van mij nog geeneens een 1! Ik snap niet waarom een firma als GALL&GALL hun als koerier zou willen?! Kijk eens online GALL&GALL en you know why! Slechte service van hun en zijn niet te bereiken etc. Zie TRUSTPILOT voor meer gall over gall en gall...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Asha
|
HEEL SLECHTE SERVICE!! Beverl het niet aan.
Heb eerst met klantenservice gebeld en in overleg bestelling gedaan.
De levering laat te veel wensen over en klantenservice kattig.
Niet aan te raden!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jack Niekerk
|
bestel 10 dozen wijn, website Gall & Gall en ''hangt''' na betalen, dus na 15 minuten
nogmaals besteld, tot verbazing komen nu beide orders binnen als ok en betaald
gebeld met klanten service, 1 order niet zenden, heb geen ruimte voor 20 dozen
is goed behandeld door hun verzender. maar 10 dozen gebracht.
gebeld over dubbele factuur via Klarna, zegt Gall & Gall kantoor moet u zelf op lossen met Klarna
die zeggen als we van Gall & Gall geen credit factuur krijgen moet u gewoon betalen
weer gebeld met Gall & Gall, zeggen , wij doen niets,. heeft u gewoon pech.
duur wijntje, met een oplichters smaakje...
13 Reviews Plaats review
Bianca
|Gisteren bij Gall & Gall online een bestelling gedaan. Dit was een groot drama. De order verdween spontaan twee keer en later bij betaling nog een keer. Toen de orde eenmaal gelukt was zag ik in mijn e-mail staan dat ik een korting kreeg van 10% bij een bestelling. Toen ik aangaf bij de klantenservice dat ik deze korting graag op mijn huidige orde wilde gebruiken was het antwoord Nee. Ik moest de boeking, maar annuleren als dat nog kon. Zij ziet zelf ook in de orde dat dit niet meer kan...
Dit soort bedrijven moet eens leren dat je het van de klant moet hebben in het leven. Ik ben er klaar mee!
Monique de Greef
|Echt slecht! Dynalogic is hun koerier en die krijgt van mij nog geeneens een 1! Ik snap niet waarom een firma als GALL&GALL hun als koerier zou willen?! Kijk eens online GALL&GALL en you know why! Slechte service van hun en zijn niet te bereiken etc. Zie TRUSTPILOT voor meer gall over gall en gall...
Asha
|HEEL SLECHTE SERVICE!! Beverl het niet aan.
Heb eerst met klantenservice gebeld en in overleg bestelling gedaan.
De levering laat te veel wensen over en klantenservice kattig.
Niet aan te raden!!!
Jack Niekerk
|bestel 10 dozen wijn, website Gall & Gall en ''hangt''' na betalen, dus na 15 minuten
nogmaals besteld, tot verbazing komen nu beide orders binnen als ok en betaald
gebeld met klanten service, 1 order niet zenden, heb geen ruimte voor 20 dozen
is goed behandeld door hun verzender. maar 10 dozen gebracht.
gebeld over dubbele factuur via Klarna, zegt Gall & Gall kantoor moet u zelf op lossen met Klarna
die zeggen als we van Gall & Gall geen credit factuur krijgen moet u gewoon betalen
weer gebeld met Gall & Gall, zeggen , wij doen niets,. heeft u gewoon pech.
duur wijntje, met een oplichters smaakje...
Sonja
|Ze geven goede uitleg en nette service