Inderdaad de garantie van de juweliers is slecht. Verschuilen zich achter de leverancier. Ice watch gekocht in maart. Deze is vanaf die tijd bijna meer bij de juweliers geweest ipv dat mijn dochter er plezier aan heeft gehad. Nu het bandje kapot en bij de andere ice watch die gekocht hebben( die trouwens nu ook weer bij de juweliers ligt) in dit vergoed nu moet ik opeens het hele bandje nieuw kopen ipv alleen het lipje waar je je bandje kan insteken. Als je als juwelier weet dat dat horloge zoveel bij hun heeft gelegen dan kan je de klant toch wel een Keer tegemoet komen. Horloge is net ee half jaar oud is al 5 keer terug geweest en elke keer min 2 weken kwijt!!!!!!! Ik ben klaar met hun en zal er ook niet meer kopen!!!!!! O ja en nu zeggen ze in een keer dat je een leen horloge kan krijgen. Hoor ik ook voor de eerste keer!!!
3.5
0
Tiswa
|
10 maanden geleden een Skagen horloge (zwart) gekocht erg mooi klokje met "levenslange garantie" op de batterij, helaas begint het horloge na 10 maanden ernstige slijtplekken te vertonen. Het horloge terug gebracht met het verzoek het probleem op te lossen, na ruim een week kwam het telefoontje dat men contact had gehad met de leverancier en dat slijtplekken normaal waren.
Uiteraard accepteerde ik dit niet, 10 maanden na de aankoop, Juwelier van Grinsven te Kaatheuvel houd echter voet bij stuk en weigert er iets aan te doen. Als mij bij de koop van het horloge was verteld dat er slijtplekken op zouden treden bij normaal gebruik en binnen het jaar, had ik mij zeker bedacht en dit horloge niet gekocht.
Kortom na 10 maanden slijtplekken dus na 2 jaar ziet horloge er zeker niet meer uit en kan het in de vuilnisbak.
2 Reviews Plaats review
JolandaStigter
|Inderdaad de garantie van de juweliers is slecht. Verschuilen zich achter de leverancier. Ice watch gekocht in maart. Deze is vanaf die tijd bijna meer bij de juweliers geweest ipv dat mijn dochter er plezier aan heeft gehad. Nu het bandje kapot en bij de andere ice watch die gekocht hebben( die trouwens nu ook weer bij de juweliers ligt) in dit vergoed nu moet ik opeens het hele bandje nieuw kopen ipv alleen het lipje waar je je bandje kan insteken. Als je als juwelier weet dat dat horloge zoveel bij hun heeft gelegen dan kan je de klant toch wel een Keer tegemoet komen. Horloge is net ee half jaar oud is al 5 keer terug geweest en elke keer min 2 weken kwijt!!!!!!! Ik ben klaar met hun en zal er ook niet meer kopen!!!!!! O ja en nu zeggen ze in een keer dat je een leen horloge kan krijgen. Hoor ik ook voor de eerste keer!!!
Tiswa
|10 maanden geleden een Skagen horloge (zwart) gekocht erg mooi klokje met "levenslange garantie" op de batterij, helaas begint het horloge na 10 maanden ernstige slijtplekken te vertonen. Het horloge terug gebracht met het verzoek het probleem op te lossen, na ruim een week kwam het telefoontje dat men contact had gehad met de leverancier en dat slijtplekken normaal waren.
Uiteraard accepteerde ik dit niet, 10 maanden na de aankoop, Juwelier van Grinsven te Kaatheuvel houd echter voet bij stuk en weigert er iets aan te doen. Als mij bij de koop van het horloge was verteld dat er slijtplekken op zouden treden bij normaal gebruik en binnen het jaar, had ik mij zeker bedacht en dit horloge niet gekocht.
Kortom na 10 maanden slijtplekken dus na 2 jaar ziet horloge er zeker niet meer uit en kan het in de vuilnisbak.