Wat een ontzettend fijn bedrijf is G.J. Meijer Sanitair en Tegels
Ook jaren na aankoop is ook de nazorg ontzettend goed.
Zo bieden ze altijd weer een oplossing tot ver buiten de garantieperiode.
Wij zijn dan ook heel blij dat we destijds bij G.J. Meijer een badkamer, toilet etc. hebben uitgezocht.
Door de jaren heen kan het gebeuren dat er iets niet meer optimaal werkt, maar dat wordt direct opgelost.
Service op het hoogste niveau!!
Bedankt !! #badkamer #sanitair #gjmeijeralmere Sebastiaan Donga
#geberit; #coram #sealskin #gjmeijer #service #nazorg
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
F. Knipscheer
|
Wij hebben een totale badkamer en toilet inrichting gekocht, waaronder meubels, tegels, kranen en wasbakken. Voor de badkamer zijn we al 1,5 jaar bezig geweest een juiste spiegelkast te krijgen, tot op heden nog niet gelukt(waarde bruto €1300,00). Daarnaast waren wij vanuit de projectontwikkelaar verplicht bij GJ meijer te shoppen wilden we het voor de oplevering geïnstalleerd krijgen. Dus werden we ook gekoppeld aan een " hoofd in- verkoper" waar we tig keer achteraan moesten om hem de weg te wijzen, te gek voor woorden dus. Waardeloos dus om mee samen te werken en te communiceren. We hebben zelf aan moeten geven hoe en wat te bestellen betreffende de meubels, wastafel etc etc. Ook nog expliciet gevraagd, meer dan een jaar voor de oplevering of de bestelde spiegelkast wel de juiste was, en het antwoord na veel aandringen kun je raden, de verkeerde dus bleek bij 1e en 2e levering. Nu zijn we nog steeds bezig de juiste spiegelkast te krijgen, 5 maanden na de eerste levering waaruit bleek dat de verkeerde was geleverd, waarbij onze verkoper weer naar ons verwijst dat we zaken hebben besteld die zij normaal niet zouden leveren. Tja je bent akkoord gegaan met de deal , zorg dan ook goed voor je klant zouden we zeggen.
Hieromtrent zou G.J. Meijer zich zorgen moeten maken aangezien we weten dat er meer negatieve ervaringen zijn met diezelfde “in- verkoper”.
Mocht het e.e.a. alsnog correct worden afgehandeld dan zal ik dat laten weten, maar het vertrouwen is er vooralsnog niet(meer).
Ik zou dit bedrijf niet aanraden.
2 Reviews Plaats review
Hans Fes
|Wat een ontzettend fijn bedrijf is G.J. Meijer Sanitair en Tegels
Ook jaren na aankoop is ook de nazorg ontzettend goed.
Zo bieden ze altijd weer een oplossing tot ver buiten de garantieperiode.
Wij zijn dan ook heel blij dat we destijds bij G.J. Meijer een badkamer, toilet etc. hebben uitgezocht.
Door de jaren heen kan het gebeuren dat er iets niet meer optimaal werkt, maar dat wordt direct opgelost.
Service op het hoogste niveau!!
Bedankt !! #badkamer #sanitair #gjmeijeralmere Sebastiaan Donga
#geberit; #coram #sealskin #gjmeijer #service #nazorg
F. Knipscheer
|Wij hebben een totale badkamer en toilet inrichting gekocht, waaronder meubels, tegels, kranen en wasbakken. Voor de badkamer zijn we al 1,5 jaar bezig geweest een juiste spiegelkast te krijgen, tot op heden nog niet gelukt(waarde bruto €1300,00). Daarnaast waren wij vanuit de projectontwikkelaar verplicht bij GJ meijer te shoppen wilden we het voor de oplevering geïnstalleerd krijgen. Dus werden we ook gekoppeld aan een " hoofd in- verkoper" waar we tig keer achteraan moesten om hem de weg te wijzen, te gek voor woorden dus. Waardeloos dus om mee samen te werken en te communiceren. We hebben zelf aan moeten geven hoe en wat te bestellen betreffende de meubels, wastafel etc etc. Ook nog expliciet gevraagd, meer dan een jaar voor de oplevering of de bestelde spiegelkast wel de juiste was, en het antwoord na veel aandringen kun je raden, de verkeerde dus bleek bij 1e en 2e levering. Nu zijn we nog steeds bezig de juiste spiegelkast te krijgen, 5 maanden na de eerste levering waaruit bleek dat de verkeerde was geleverd, waarbij onze verkoper weer naar ons verwijst dat we zaken hebben besteld die zij normaal niet zouden leveren. Tja je bent akkoord gegaan met de deal , zorg dan ook goed voor je klant zouden we zeggen.
Hieromtrent zou G.J. Meijer zich zorgen moeten maken aangezien we weten dat er meer negatieve ervaringen zijn met diezelfde “in- verkoper”.
Mocht het e.e.a. alsnog correct worden afgehandeld dan zal ik dat laten weten, maar het vertrouwen is er vooralsnog niet(meer).
Ik zou dit bedrijf niet aanraden.