Zeer tevreden. Joost en z'n collega's zijn deskundig en prettig in de omgang. Al jaren zeer tevreden over de goede begeleiding. Ook mijn vader is zeer te spreken
over de deskundige manuele therapie door Joost. Hydrotherapie blijkt voor mij een uitkomst. Joost is goed geschoold en altijd zoekend naar verbetering en de meest geschikte therapie, en daar hebben ik en mijn vader veel baat bij!. Pluspunten: Zeer deskundig. Goede begrijpelijke uitleg. Fijne ontspannen sfeer. Met echografie werd het voor mij nog duidelijker wat er aan de hand was.
Reeds bij meerdere kennissen aangeraden, met goed resultaat.
1 Review Plaats review
Marianne
|Zeer tevreden. Joost en z'n collega's zijn deskundig en prettig in de omgang. Al jaren zeer tevreden over de goede begeleiding. Ook mijn vader is zeer te spreken
over de deskundige manuele therapie door Joost. Hydrotherapie blijkt voor mij een uitkomst. Joost is goed geschoold en altijd zoekend naar verbetering en de meest geschikte therapie, en daar hebben ik en mijn vader veel baat bij!. Pluspunten: Zeer deskundig. Goede begrijpelijke uitleg. Fijne ontspannen sfeer. Met echografie werd het voor mij nog duidelijker wat er aan de hand was.
Reeds bij meerdere kennissen aangeraden, met goed resultaat.