Onze nominatie voor de meest klantonvriendelijke (bloemen)winkel van ons land gaat naar…..Frissen & Pieters.
In mei liepen we de laatste etappes van het Pieterpad en zagen een mooie plant met pot voor € 174, maar konden die uiteraard niet in onze rugzak meenemen. We hebben toen € 20 aanbetaald en later uit de auto gebeld dat we ze een maand later zouden ophalen, maar dat reserveren niet hoefde, omdat we eerst wilden kijken of de pot wel zou staan in ons nieuwe interieur.
Op 18 juni kwamen we terug en vertelden dat we wel de plant ( á € 29,00) wilden kopen, maar dat de pot niet paste in ons nieuwe interieur.
“Jammer dan” zei de norse en stugge verkoper, “dan kan ik u niet helpen en bent u uw geld kwijt. Het is alles of niets, daar valt niet over te praten in deze coronatijd…” Hoe we ook praatten, hij wilde ons nergens tegemoet komen.
Wat een ongelooflijk onvriendelijke man. Een schande voor de middenstand van het zo mooie en gastvrije Maastricht! Op onze route van 500 km door Nederland zijn we louter gastvrije en vriendelijke mensen tegen gekomen en dan treffen we op het eind van de wandeltocht zo’n dissonant!
Die 20 euro mogen ze van ons houden , maar zo ga je niet met klanten om…
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ronald May
|
assortiment en de ruime keuze en de sfeer
7.3
0
Rob
|
Dit bedrijf bestaat uit argonte en decadente lui. Ik had telefonisch een bestelling geplaatst, toen ik het ben gaan afhalen was ik echt verbaast, de manier hoe men daar met mensen omgaat, vooral de vrouw van de baas die is het ergst. Minpunten: Slechte omgang met de klant
De bloemen zijn daar te duur.
3 Reviews Plaats review
Peter Egge
|Onze nominatie voor de meest klantonvriendelijke (bloemen)winkel van ons land gaat naar…..Frissen & Pieters.
In mei liepen we de laatste etappes van het Pieterpad en zagen een mooie plant met pot voor € 174, maar konden die uiteraard niet in onze rugzak meenemen. We hebben toen € 20 aanbetaald en later uit de auto gebeld dat we ze een maand later zouden ophalen, maar dat reserveren niet hoefde, omdat we eerst wilden kijken of de pot wel zou staan in ons nieuwe interieur.
Op 18 juni kwamen we terug en vertelden dat we wel de plant ( á € 29,00) wilden kopen, maar dat de pot niet paste in ons nieuwe interieur.
“Jammer dan” zei de norse en stugge verkoper, “dan kan ik u niet helpen en bent u uw geld kwijt. Het is alles of niets, daar valt niet over te praten in deze coronatijd…” Hoe we ook praatten, hij wilde ons nergens tegemoet komen.
Wat een ongelooflijk onvriendelijke man. Een schande voor de middenstand van het zo mooie en gastvrije Maastricht! Op onze route van 500 km door Nederland zijn we louter gastvrije en vriendelijke mensen tegen gekomen en dan treffen we op het eind van de wandeltocht zo’n dissonant!
Die 20 euro mogen ze van ons houden , maar zo ga je niet met klanten om…
Ronald May
|assortiment en de ruime keuze en de sfeer
Rob
|Dit bedrijf bestaat uit argonte en decadente lui. Ik had telefonisch een bestelling geplaatst, toen ik het ben gaan afhalen was ik echt verbaast, de manier hoe men daar met mensen omgaat, vooral de vrouw van de baas die is het ergst. Minpunten: Slechte omgang met de klant
De bloemen zijn daar te duur.