De klant is zeker niet koning bij dit bedrijf! Friso kwam bij ons om een schade op te nemen. We hebben ze gevraagd omeen offerte en omdat het om lekkage ging verwachtten we wel snel een reactie. Na drie dagen nog niets gehoord te hebben heb ik gebeld.... Er kwam een vage offerte... Drie dagen ervoor werd er gezegd dat het zo'n 3 uurtjes werk was, toenj ik belde werden het er 6. Maar ze wilden geen vaste4 prijs afspreken. We moesten per uur betalen. Overde telefoon werd overigens al bot gereageerd op het feit dat ik die dag een offerte wild en anders andere bedrijven zou vragen. Mijn man was het vervolgens niet eens met deze 'offerte' en belde om een afspraak op papier. Friso beloofde z'n best te doen om die middag een 'echte' offerte te sturen. Om 16.45 uur mar weer zelf gebeld, omdat we niets hadden ontvangen en toen werd er gezegd dat er voor zulke klussen nooit een offerte wordt gemaakt! Onze reactie was natuurlijk dat ze dat dan beter meteen hadden kunnen zeggen. Maar toen werd er weer kortaf gereageerd over de telefoon. Wij hadden ondertussen geen vertrouwen meer in dit bedrijf en hebben een ander het werklaten doen. De vriendelijkheid aan de telefoon was ver te zoeken en heldere afspraken waren er niet te maken. Wat dat betreft beoordelen wij de service slecht. En dan ging het alle4en nog maar om een offerte aanvragen. Wat de servide verder zou zijn wilden wij niet afwachten...
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|De klant is zeker niet koning bij dit bedrijf!
Friso kwam bij ons om een schade op te nemen. We hebben ze gevraagd omeen offerte en omdat het om lekkage ging verwachtten we wel snel een reactie. Na drie dagen nog niets gehoord te hebben heb ik gebeld.... Er kwam een vage offerte... Drie dagen ervoor werd er gezegd dat het zo'n 3 uurtjes werk was, toenj ik belde werden het er 6. Maar ze wilden geen vaste4 prijs afspreken. We moesten per uur betalen. Overde telefoon werd overigens al bot gereageerd op het feit dat ik die dag een offerte wild en anders andere bedrijven zou vragen. Mijn man was het vervolgens niet eens met deze 'offerte' en belde om een afspraak op papier. Friso beloofde z'n best te doen om die middag een 'echte' offerte te sturen. Om 16.45 uur mar weer zelf gebeld, omdat we niets hadden ontvangen en toen werd er gezegd dat er voor zulke klussen nooit een offerte wordt gemaakt! Onze reactie was natuurlijk dat ze dat dan beter meteen hadden kunnen zeggen. Maar toen werd er weer kortaf gereageerd over de telefoon. Wij hadden ondertussen geen vertrouwen meer in dit bedrijf en hebben een ander het werklaten doen. De vriendelijkheid aan de telefoon was ver te zoeken en heldere afspraken waren er niet te maken. Wat dat betreft beoordelen wij de service slecht. En dan ging het alle4en nog maar om een offerte aanvragen. Wat de servide verder zou zijn wilden wij niet afwachten...