Na een reeks teleurstellende ervaringen bij verschillende bedrijven, belandden we uiteindelijk bij Frans Mets Bedden. Na enkele keren niet deskundig of eerlijk te zijn geholpen in andere winkels, waren we enigszins terughoudend.
Bij Frans Mets werden we echter vriendelijk begroet door Wim. Hij nam uitgebreid de tijd voor ons, legde veel uit over de verschillende matrassen en toppings, en creëerde een ontspannen sfeer zonder enige druk. Hoewel we aanvankelijk niet van plan waren om meteen te kopen, lieten we toch een factuur opmaken en besloten even de tijd te nemen om alles te laten bezinken.
Na twee weken keerden we terug en wilden we enkele wijzigingen aanbrengen, waaronder een andere stof. Wim toonde opnieuw geduld en haalde met plezier de stalen tevoorschijn. Zelfs de eigenaar, Ron, was vriendelijk en toegankelijk. Hoewel het om een aanzienlijk bedrag ging, gaf het ons een goed gevoel.
Het belang van een goed bed en deskundig advies staat voorop, maar de klantvriendelijkheid speelt ook een grote rol. En bij Frans Mets Bedden hebben we beide aspecten positief ervaren. Zelfs toen we na een paar weken terugkwamen voor een dekbedovertrek, werden we opnieuw hartelijk ontvangen.
Kortom, we bevelen deze zaak van harte aan!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Freds
|
De service die dit bedrijf verleend verdient nog niet eens 1 ster. prachtige verhalen als je wat bij ze koopt, maar als het erop aankomt dan kan er niets meer.
Garantie op een bank van 2 jaar oud, met een nieuwwaarde van 5000 euro wordt niet nagekomen. Wordt gewoon doodleuk gezegd dat er bijbetaald zou moeten worden om het te maken en komen 2 keer met een "handje klap" voorstel om het alsnog te maken, maar nog steeds met bijbetaling (ingezakte kussens).
Na een strijd van 10 maanden, een hoop ergernis en ongemakken, wordt uiteindelijk via allerlei omwegen voorgesteld om de helft van de bank te maken???? Welke idioot bedenkt dit.?
Ze hebben de moeite nog niet eens genomen om zelf als bedrijf langs te komen en te kijken naar de bank. Als ze die moeite hadden genomen dan hadden ze zelf kunnen beoordelen dat de bank niet goed is en dat de helft maken de bank hierdoor alleen maar lelijker wordt.
Een bedrijf die pretendeert verstand van hun producten te hebben willen uiteindelijk de helft van de bank maken? Dan ben je dus niet goed....dat ziet er helemaal niet meer uit.
Het vertrouwen in dit bedrijf is totaal weg. Wat een waardeloos bedrijf.
Begrijp werkelijk niet waarom je zo met je klanten omgaat.
Het was een dure les, en ik raad dan ook iedereen aan om niets bij dit bedrijf te kopen. Van dergelijk dure producten mag je verwachten dat als er iets een keer niet goed is dat dit gewoon gemaakt wordt binnen de garantie periode en niet dat je 10 maanden bezig bent om je gelijk te halen en dan alsnog blijft zitten met een half verrotte bank.
In dit segment dure meubels raad ik dan ook iedereen aan om dit bij een ander bedrijf te kopen en niet bij dit stel sjacheraars.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fam. Ketting
|
Ons matras was toe aan vervanging. Gezien mijn rugklachten zijn we een lange tijd bezig geweest een goed alternatief te vinden. Gezien onze verhuizing begin januari naar een groter huis, hadden we einde van de herfst 2020 besloten voor een groter bed te gaan. Vanwege de rugklachten waren wij bereid voor een wat duurder segment te gaan, nachtrust is immers belangrijk. Met een budget van 5.000 euro moet toch een goede matras te vinden zijn.
Bij aankomst aangegeven waar wij naar op zoek zijn: we kopen een nieuw (groter) ledikant en zijn op zoek naar een matras met goede ondersteuning en eventueel bijpassende lattenbodem. Ons werd verteld dit los te laten: ‘je denkt te weten wat je zoekt, maar dat is niet zo’. Aangegeven geen voorkeur voor een boxspring te hebben: dit werkt beperkend en wij hebben huisdieren (ivm stoffen bekleding van het bed).
Uitvoerig de rugklachten omschreven en wensen en behoeftes. Uiteindelijk na uren bezig te zijn geweest een Jensen boxspring besteld. Niet het doel waar wij voor kwamen, maar zij zijn de specialist, dus daar moesten wij op vertrouwen en niet eigenwijs zijn. Wat spannend om te erkennen en eraan toe te geven, maar een goed punt. Het bed werd geleverd en ziet er prachtig uit, ook de bezorgers waren nette en vriendelijke heren.
Na een paar nachten heftigere rugpijn dan normaal. Echter hoor je wel vaker dat je het echt wat langere tijd de kans moet geven om te wennen aan een nieuw bed.
Na 3 weken werd dit onhoudbaar, iedere nacht huilend om 3.30 uur je bed uit omdat je niet meer kunt liggen van de pijn. Daarnaast heeft te weinig slaap gedurende 3 weken serieuze gevolgen voor het dagelijks functioneren. ‘S nachts via internet een afspraak gemaakt voor de volgende dag en deze in de ochtend nagebeld. Eenmaal daar aangekomen sloeg de sfeer al snel om. Weinig begrip van een zichzelf overschattende verkoper. Ik had mijn kussens mee om te laten zien hoe ik slaap plus de foto’s van die nacht op het matras, zodat duidelijk zichtbaar was dat mijn onderrug en bekken niet de juiste steun kregen/te diep weg zakten. De verkoper gaf aan dat niet mijn heupen te ver wegzakten, maar mijn schouders te weinig. Enige alternatief was een nog zachter matras. Echter hierop liggen (of zelfs op de rand zitten) deed al pijn. Daarnaast lagen mijn schouders prima en comfortabel, daar zit het probleem niet. Als ik naar bed ga en wat tv kijk, begint binnen 10-15 min de pijn al in mijn onderrug.
Deze meneer beet mij op een belerende toon toe ‘een bed is om te slapen, niet om tv te kijken’. Hij was de expert met 30 jaar ervaring (wat wist ik nu helemaal) en ik moest tv kijken of lezen in bed maar snel ‘uit mijn hoofd zetten’. Zijn enige oplossing was een nog zachter matras, een plat kussen en alleen op je rug blijven liggen. Daarnaast wist meneer prima wat rugpijn was, hij heeft zelf jaren een hernia gehad.
Toen ik aangaf dat het zijn eigen collega was die de matras met hardheid had aanbevolen en geadviseerd ‘in mijn situatie’, werd dat weg gewuifd met de daarop volgende vraag wat ik weeg.
Ik ben 1.65m en inderdaad wat te zwaar met 68 kg. De daaropvolgende reactie was dat hij me niet onder de 75 kg had geschat en dan nog een zachtere matras moest hebben. Echter is het enige probleem de zones die te zacht zijn en mijn onderrug/bekken niet voldoende steunen.
Ik gaf aan meer te verwachten van een bed van bijna 5.000 euro. Op z’n minst een hele nacht het kunnen volhouden en dat tv kijken of een boekje lezen geen exotisch of afwijkend gedrag is, toch?
De reactie: ‘dat komt door het hoofdbord, het bed (matrassen) zelf is maar 4.000’ en wijzend naar twee andere bedden: die kost 6.000 en die 8.000. Moet ik daaruit opmaken dat ik voor ‘een goedkope, slechte oplossing’ ben gegaan en niet mag klagen of iets dergelijks??
Gezien het slaapgebrek dat ik al langere tijd heb en het feit dat ik verbouwereerd was door deze opeenvolging van aanmatigende opmerkingen als ik denk bij een beddenspecialist / speciaalzaak te zijn waar ik service en een beleefde behandeling mag verwachten, zijn we uiteindelijk afgedropen.
De volgende ochtend hebben wij direct gebeld met het verzoek even te wachten met het bestellen van een nog zachter matras, omdat ik eerst naar de rugspecialist wilde voor een controle en scan, dit omdat ik me ernstige zorgen maak dat er iets goed mis is. De (wederom) botte en hautaine reactie was: ‘die heeft geen verstand van bedden, ik wel’.
Inmiddels neurologische onderzoek en een scan gehad. Mijn bekken staat scheef en er zit een beginnende hernia die operabel is. Goede steun is essentieel en bij het te ver wegzakken in een matras worden er nu zenuwen afgekneld.
Als tussenoplossing heb ik nu een plank tussen matras en box wat al een hele verademing is. Ik wil de box en matras retourneren, maar laat desnoods zelf door een specialist iets passends maken.
3 Reviews Plaats review
Jaap boshart
|Na een reeks teleurstellende ervaringen bij verschillende bedrijven, belandden we uiteindelijk bij Frans Mets Bedden. Na enkele keren niet deskundig of eerlijk te zijn geholpen in andere winkels, waren we enigszins terughoudend.
Bij Frans Mets werden we echter vriendelijk begroet door Wim. Hij nam uitgebreid de tijd voor ons, legde veel uit over de verschillende matrassen en toppings, en creëerde een ontspannen sfeer zonder enige druk. Hoewel we aanvankelijk niet van plan waren om meteen te kopen, lieten we toch een factuur opmaken en besloten even de tijd te nemen om alles te laten bezinken.
Na twee weken keerden we terug en wilden we enkele wijzigingen aanbrengen, waaronder een andere stof. Wim toonde opnieuw geduld en haalde met plezier de stalen tevoorschijn. Zelfs de eigenaar, Ron, was vriendelijk en toegankelijk. Hoewel het om een aanzienlijk bedrag ging, gaf het ons een goed gevoel.
Het belang van een goed bed en deskundig advies staat voorop, maar de klantvriendelijkheid speelt ook een grote rol. En bij Frans Mets Bedden hebben we beide aspecten positief ervaren. Zelfs toen we na een paar weken terugkwamen voor een dekbedovertrek, werden we opnieuw hartelijk ontvangen.
Kortom, we bevelen deze zaak van harte aan!
Freds
|De service die dit bedrijf verleend verdient nog niet eens 1 ster. prachtige verhalen als je wat bij ze koopt, maar als het erop aankomt dan kan er niets meer.
Garantie op een bank van 2 jaar oud, met een nieuwwaarde van 5000 euro wordt niet nagekomen. Wordt gewoon doodleuk gezegd dat er bijbetaald zou moeten worden om het te maken en komen 2 keer met een "handje klap" voorstel om het alsnog te maken, maar nog steeds met bijbetaling (ingezakte kussens).
Na een strijd van 10 maanden, een hoop ergernis en ongemakken, wordt uiteindelijk via allerlei omwegen voorgesteld om de helft van de bank te maken???? Welke idioot bedenkt dit.?
Ze hebben de moeite nog niet eens genomen om zelf als bedrijf langs te komen en te kijken naar de bank. Als ze die moeite hadden genomen dan hadden ze zelf kunnen beoordelen dat de bank niet goed is en dat de helft maken de bank hierdoor alleen maar lelijker wordt.
Een bedrijf die pretendeert verstand van hun producten te hebben willen uiteindelijk de helft van de bank maken? Dan ben je dus niet goed....dat ziet er helemaal niet meer uit.
Het vertrouwen in dit bedrijf is totaal weg. Wat een waardeloos bedrijf.
Begrijp werkelijk niet waarom je zo met je klanten omgaat.
Het was een dure les, en ik raad dan ook iedereen aan om niets bij dit bedrijf te kopen. Van dergelijk dure producten mag je verwachten dat als er iets een keer niet goed is dat dit gewoon gemaakt wordt binnen de garantie periode en niet dat je 10 maanden bezig bent om je gelijk te halen en dan alsnog blijft zitten met een half verrotte bank.
In dit segment dure meubels raad ik dan ook iedereen aan om dit bij een ander bedrijf te kopen en niet bij dit stel sjacheraars.
Fam. Ketting
|Ons matras was toe aan vervanging. Gezien mijn rugklachten zijn we een lange tijd bezig geweest een goed alternatief te vinden. Gezien onze verhuizing begin januari naar een groter huis, hadden we einde van de herfst 2020 besloten voor een groter bed te gaan. Vanwege de rugklachten waren wij bereid voor een wat duurder segment te gaan, nachtrust is immers belangrijk. Met een budget van 5.000 euro moet toch een goede matras te vinden zijn.
Bij aankomst aangegeven waar wij naar op zoek zijn: we kopen een nieuw (groter) ledikant en zijn op zoek naar een matras met goede ondersteuning en eventueel bijpassende lattenbodem. Ons werd verteld dit los te laten: ‘je denkt te weten wat je zoekt, maar dat is niet zo’. Aangegeven geen voorkeur voor een boxspring te hebben: dit werkt beperkend en wij hebben huisdieren (ivm stoffen bekleding van het bed).
Uitvoerig de rugklachten omschreven en wensen en behoeftes. Uiteindelijk na uren bezig te zijn geweest een Jensen boxspring besteld. Niet het doel waar wij voor kwamen, maar zij zijn de specialist, dus daar moesten wij op vertrouwen en niet eigenwijs zijn. Wat spannend om te erkennen en eraan toe te geven, maar een goed punt. Het bed werd geleverd en ziet er prachtig uit, ook de bezorgers waren nette en vriendelijke heren.
Na een paar nachten heftigere rugpijn dan normaal. Echter hoor je wel vaker dat je het echt wat langere tijd de kans moet geven om te wennen aan een nieuw bed.
Na 3 weken werd dit onhoudbaar, iedere nacht huilend om 3.30 uur je bed uit omdat je niet meer kunt liggen van de pijn. Daarnaast heeft te weinig slaap gedurende 3 weken serieuze gevolgen voor het dagelijks functioneren. ‘S nachts via internet een afspraak gemaakt voor de volgende dag en deze in de ochtend nagebeld. Eenmaal daar aangekomen sloeg de sfeer al snel om. Weinig begrip van een zichzelf overschattende verkoper. Ik had mijn kussens mee om te laten zien hoe ik slaap plus de foto’s van die nacht op het matras, zodat duidelijk zichtbaar was dat mijn onderrug en bekken niet de juiste steun kregen/te diep weg zakten. De verkoper gaf aan dat niet mijn heupen te ver wegzakten, maar mijn schouders te weinig. Enige alternatief was een nog zachter matras. Echter hierop liggen (of zelfs op de rand zitten) deed al pijn. Daarnaast lagen mijn schouders prima en comfortabel, daar zit het probleem niet. Als ik naar bed ga en wat tv kijk, begint binnen 10-15 min de pijn al in mijn onderrug.
Deze meneer beet mij op een belerende toon toe ‘een bed is om te slapen, niet om tv te kijken’. Hij was de expert met 30 jaar ervaring (wat wist ik nu helemaal) en ik moest tv kijken of lezen in bed maar snel ‘uit mijn hoofd zetten’. Zijn enige oplossing was een nog zachter matras, een plat kussen en alleen op je rug blijven liggen. Daarnaast wist meneer prima wat rugpijn was, hij heeft zelf jaren een hernia gehad.
Toen ik aangaf dat het zijn eigen collega was die de matras met hardheid had aanbevolen en geadviseerd ‘in mijn situatie’, werd dat weg gewuifd met de daarop volgende vraag wat ik weeg.
Ik ben 1.65m en inderdaad wat te zwaar met 68 kg. De daaropvolgende reactie was dat hij me niet onder de 75 kg had geschat en dan nog een zachtere matras moest hebben. Echter is het enige probleem de zones die te zacht zijn en mijn onderrug/bekken niet voldoende steunen.
Ik gaf aan meer te verwachten van een bed van bijna 5.000 euro. Op z’n minst een hele nacht het kunnen volhouden en dat tv kijken of een boekje lezen geen exotisch of afwijkend gedrag is, toch?
De reactie: ‘dat komt door het hoofdbord, het bed (matrassen) zelf is maar 4.000’ en wijzend naar twee andere bedden: die kost 6.000 en die 8.000. Moet ik daaruit opmaken dat ik voor ‘een goedkope, slechte oplossing’ ben gegaan en niet mag klagen of iets dergelijks??
Gezien het slaapgebrek dat ik al langere tijd heb en het feit dat ik verbouwereerd was door deze opeenvolging van aanmatigende opmerkingen als ik denk bij een beddenspecialist / speciaalzaak te zijn waar ik service en een beleefde behandeling mag verwachten, zijn we uiteindelijk afgedropen.
De volgende ochtend hebben wij direct gebeld met het verzoek even te wachten met het bestellen van een nog zachter matras, omdat ik eerst naar de rugspecialist wilde voor een controle en scan, dit omdat ik me ernstige zorgen maak dat er iets goed mis is. De (wederom) botte en hautaine reactie was: ‘die heeft geen verstand van bedden, ik wel’.
Inmiddels neurologische onderzoek en een scan gehad. Mijn bekken staat scheef en er zit een beginnende hernia die operabel is. Goede steun is essentieel en bij het te ver wegzakken in een matras worden er nu zenuwen afgekneld.
Als tussenoplossing heb ik nu een plank tussen matras en box wat al een hele verademing is. Ik wil de box en matras retourneren, maar laat desnoods zelf door een specialist iets passends maken.