Onbeschoft. Ik wilde 2 pasfoto's laten maken van mijn tweeling. Wij werden daar door een wat oudere vrouw geholpen. Zij vertelde me dat de staartjes op het hoofd niet mochten. Prima. Ik veranderde de staartjes bovenop naar een paarde staartje achterop. Vroeg of het zo goed was. Kreeg meteen een bijdehande toon 'Het is toch niet zichtbaar, dan zal het wel goed zijn he denk je niet.' iets in die trant.
Ze liet ons de foto's zien. Ik maakte een opmerking over dat de oren zichtbaar moesten zijn en of dat het goed was. Ze vertelde me dat ze heus wel wist wat goed wat. Blijkbaar had ik een overbodige vraag gesteld. Toen merkte ik op dat de andere foto onscherp was maar ik vroeg niet meteen om maar alles over te doen. Toen vroeg ze aan mij of ik wel wist hoeveel werk dit allemaal is. En dat ik niet begreep dat zij heus wel weet wat een goede pasfoto is. Hier na nog wat geklaag van heer. Toen hebben wij maar besloten om ergens anders te gaan. Zeer arrogante houding. Je mag geen vragen stellen daar, want ze zijn dan meteen op hun teentjes getrapt. Zeer onprettige ervaring ik kom daar nooit meer. En zal dit zeker verder vertellen. Precies wat de vorige recensie ook al schreef. Klant is zeker geen koning, hier moet je je mond houden als klant. Minpunten: Ook niet leuk voor onprofessionele zaken.
Onbeschoft.
Arrogant.
2.0
Joris
|
Onprofessioneel. Ik heb extreem slechte ervaringen met dit bedrijf. Zij belooften mij een prachtige foto met een 100% beter resultaat dan de foto (bij een ander fotozaak laten afdrukken) die ik bij had. Toen ik het resultaat zag, was het verbijsterend slecht (heb o.a. de foto laten photoshoppen om de echte kleuren te behouden ivm het kleurverschil van de drukker). Toen ik hier wat van zei, moest ik een andere dag maar terugkomen, want de persoon die hierover ging, was er niet. 2 weken later kwam ik terug om de afdruk te bespreken. Na 20 min had deze beste man eindelijk tijd. Toen ik hem confronteerde met het slechte resultaat en vroeg hoe we het ging oplossen, kwam hij met het antwoord: 'Niet, want ik ik ga niet verder met personen die 2 weken op zich laten wachten. Zonder ook maar verificatie te doen waarom ik 2 weken later kwam, besloot hij de samenwerking te beeindigen. Nadat ik zei prima dan niet, schuurde hij de afdruk nog net niet voor mijn neus door.
Kortom, bij dit bedrijf mag je niet klagen, wanneer je het er niet mee eens bent de dag er na nog terug komen zonder rekening houdend met dat je misschien geen tijd hebt. Mooie praatjes tot je het er niet mee eens bent!. Pluspunten: Alleen leuk voor onprofessionele zaken die niet nauw kijken. Minpunten: -Mooie praatjes, maar resultaat slecht.
-Onbeschoft personeel wanneer je het niet met ze eens bent
-De klant is geen koning, eerder onderdanig.
-Alleen voor snelwerk en makkelijk verdien werk.
-Geen respect voor de klant.
2 Reviews Plaats review
koen
|Onbeschoft. Ik wilde 2 pasfoto's laten maken van mijn tweeling. Wij werden daar door een wat oudere vrouw geholpen. Zij vertelde me dat de staartjes op het hoofd niet mochten. Prima. Ik veranderde de staartjes bovenop naar een paarde staartje achterop. Vroeg of het zo goed was. Kreeg meteen een bijdehande toon 'Het is toch niet zichtbaar, dan zal het wel goed zijn he denk je niet.' iets in die trant.
Ze liet ons de foto's zien. Ik maakte een opmerking over dat de oren zichtbaar moesten zijn en of dat het goed was. Ze vertelde me dat ze heus wel wist wat goed wat. Blijkbaar had ik een overbodige vraag gesteld. Toen merkte ik op dat de andere foto onscherp was maar ik vroeg niet meteen om maar alles over te doen. Toen vroeg ze aan mij of ik wel wist hoeveel werk dit allemaal is. En dat ik niet begreep dat zij heus wel weet wat een goede pasfoto is. Hier na nog wat geklaag van heer. Toen hebben wij maar besloten om ergens anders te gaan. Zeer arrogante houding. Je mag geen vragen stellen daar, want ze zijn dan meteen op hun teentjes getrapt. Zeer onprettige ervaring ik kom daar nooit meer. En zal dit zeker verder vertellen. Precies wat de vorige recensie ook al schreef. Klant is zeker geen koning, hier moet je je mond houden als klant. Minpunten: Ook niet leuk voor onprofessionele zaken.
Onbeschoft.
Arrogant.
Joris
|Onprofessioneel. Ik heb extreem slechte ervaringen met dit bedrijf. Zij belooften mij een prachtige foto met een 100% beter resultaat dan de foto (bij een ander fotozaak laten afdrukken) die ik bij had. Toen ik het resultaat zag, was het verbijsterend slecht (heb o.a. de foto laten photoshoppen om de echte kleuren te behouden ivm het kleurverschil van de drukker). Toen ik hier wat van zei, moest ik een andere dag maar terugkomen, want de persoon die hierover ging, was er niet. 2 weken later kwam ik terug om de afdruk te bespreken. Na 20 min had deze beste man eindelijk tijd. Toen ik hem confronteerde met het slechte resultaat en vroeg hoe we het ging oplossen, kwam hij met het antwoord: 'Niet, want ik ik ga niet verder met personen die 2 weken op zich laten wachten. Zonder ook maar verificatie te doen waarom ik 2 weken later kwam, besloot hij de samenwerking te beeindigen. Nadat ik zei prima dan niet, schuurde hij de afdruk nog net niet voor mijn neus door.
Kortom, bij dit bedrijf mag je niet klagen, wanneer je het er niet mee eens bent de dag er na nog terug komen zonder rekening houdend met dat je misschien geen tijd hebt. Mooie praatjes tot je het er niet mee eens bent!. Pluspunten: Alleen leuk voor onprofessionele zaken die niet nauw kijken. Minpunten: -Mooie praatjes, maar resultaat slecht.
-Onbeschoft personeel wanneer je het niet met ze eens bent
-De klant is geen koning, eerder onderdanig.
-Alleen voor snelwerk en makkelijk verdien werk.
-Geen respect voor de klant.