Paar weken geleden geweest op een zondag en nog steeds zo boos! Dit is DE ENIGE winkel in heel outlet waar het personeel gewoon schijt aan jouw heeft als klant. Ik wou een horloge uitproberen en advies vragen erover. De helft zit maar voor zich uit te staren alsof ze niet weten wat ze moeten doen. En toen vroeg ik wat aan een mevrouw deze keek mij heel raar aan alsof ik als buitenlander ongewenst ben in deze winkel. Ik vroeg haar naar de prijs en ze schreeuwde meteen nee geen korting terwijl dat wou ik niet eens vragen. Haar naam was volgens mij *** hoorde ik. Een beetje forse vrouw dus ze was al best intimiderend en dan nog zo met iemand omgaan. Totaal geen klantvriendelijkheid! Toen zag ik een meid met een hoofddoek en dacht ik prima misschien zal zij mij wel beter helpen. Toen ik haar wilde aanspreken liep zij gewoon de andere kant op als een Poedel achter zo een Nederlandse jongen aan die achter de kassa stond en blijkbaar ook niet wilde werken. Dan denk ik, meid je hebt al 10 kilo make up op en hij kijkt je niet eens aan. Waarom achter hem aanrennen als een hond? Doe je werk waar je voor bent aangenomen om mij als klant beter te helpen. Ik snap niet wie deze mensen aanneemt?? Hoe goed ben je dan in je werk?? Personeelszaken?? Aparte winkel hele rare sfeer 0.0 service.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tanzeel Liaqat
|
I recently purchased a watch from the Fossil store in Roermond in August, and a few weeks ago, I noticed some issues with the leather strap. Although leather straps aren’t covered under the standard warranty, I reached out to the store and had the pleasure of speaking with Monika. Her customer service was nothing short of exceptional.
She not only understood the issue immediately but also went above and beyond to provide me with a new leather strap. Monika’s quick response, friendly attitude, and willingness to assist made the entire experience incredibly positive.
It’s rare to find such attentive and proactive customer service, and I’m truly impressed by Fossil’s commitment to customer satisfaction. Highly recommend both the brand and their fantastic team!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Flour
|
Het is een kleine winkel waar het meestal ook redelijk druk is (vooral in het weekend). Dan kan je beter voorbij lopen en later op de dag terugkomen want anders is de winkel veel te vol.
Het personeel is ontzettend vriendelijk en helpen je graag bij je keuze. Ze verwijzen ook naar aanbiedingen in de winkel. Aangezien het een outlet winkel is, zijn de prijzen een stuk goedkoper dan in andere fossil winkels.
Ze hebben veel tassen, horloges en andere accessoires voor mannen en vrouwen. Het assortiment wisselt ook zeer veel.
De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Mooie horloges en tassen voor een klein prijsje.
3 Reviews Plaats review
Dilan Koc
|Paar weken geleden geweest op een zondag en nog steeds zo boos! Dit is DE ENIGE winkel in heel outlet waar het personeel gewoon schijt aan jouw heeft als klant. Ik wou een horloge uitproberen en advies vragen erover. De helft zit maar voor zich uit te staren alsof ze niet weten wat ze moeten doen. En toen vroeg ik wat aan een mevrouw deze keek mij heel raar aan alsof ik als buitenlander ongewenst ben in deze winkel. Ik vroeg haar naar de prijs en ze schreeuwde meteen nee geen korting terwijl dat wou ik niet eens vragen. Haar naam was volgens mij *** hoorde ik. Een beetje forse vrouw dus ze was al best intimiderend en dan nog zo met iemand omgaan. Totaal geen klantvriendelijkheid! Toen zag ik een meid met een hoofddoek en dacht ik prima misschien zal zij mij wel beter helpen. Toen ik haar wilde aanspreken liep zij gewoon de andere kant op als een Poedel achter zo een Nederlandse jongen aan die achter de kassa stond en blijkbaar ook niet wilde werken. Dan denk ik, meid je hebt al 10 kilo make up op en hij kijkt je niet eens aan. Waarom achter hem aanrennen als een hond? Doe je werk waar je voor bent aangenomen om mij als klant beter te helpen. Ik snap niet wie deze mensen aanneemt?? Hoe goed ben je dan in je werk?? Personeelszaken?? Aparte winkel hele rare sfeer 0.0 service.
Tanzeel Liaqat
|I recently purchased a watch from the Fossil store in Roermond in August, and a few weeks ago, I noticed some issues with the leather strap. Although leather straps aren’t covered under the standard warranty, I reached out to the store and had the pleasure of speaking with Monika. Her customer service was nothing short of exceptional.
She not only understood the issue immediately but also went above and beyond to provide me with a new leather strap. Monika’s quick response, friendly attitude, and willingness to assist made the entire experience incredibly positive.
It’s rare to find such attentive and proactive customer service, and I’m truly impressed by Fossil’s commitment to customer satisfaction. Highly recommend both the brand and their fantastic team!
Flour
|Het is een kleine winkel waar het meestal ook redelijk druk is (vooral in het weekend). Dan kan je beter voorbij lopen en later op de dag terugkomen want anders is de winkel veel te vol.
Het personeel is ontzettend vriendelijk en helpen je graag bij je keuze. Ze verwijzen ook naar aanbiedingen in de winkel. Aangezien het een outlet winkel is, zijn de prijzen een stuk goedkoper dan in andere fossil winkels.
Ze hebben veel tassen, horloges en andere accessoires voor mannen en vrouwen. Het assortiment wisselt ook zeer veel.
De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Mooie horloges en tassen voor een klein prijsje.