Neem geen service abonnement bij wensink!!!! De verkopers geven verkeerde informatie over het abonnement en zodra je belt voor duidelijkheid zijn ze onbereikbaar. Per maand betaal ik geld voor het service abonnement en zodra er een reparatie plaats moet vinden krijg ik alsnog een factuur terwijl dit niet hoort volgens de algemene voorwaarden. Inmiddels meer dan 10 verschillende mensen gesproken en geen een weet mijn vragen te beantwoorden. Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar en wanneer ik terug gebeld zou worden moet ik er zelf weer achteraan bellen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans
|
Als je al een tweedehands auto bij dit bedrijf wilt kopen laat hem dan, voordat je betaalt, even door een fatsoenlijke garage nakijken. Mocht er iets niet in orde zijn nadat je hebt betaalt is dat jammer voor je, maar helaas. Geen service, afspraken worden niet nagekomen. Geen bedrijf waar je zaken mee wilt doen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
tevreden De reparatie wordt goed uitgevoerd, prijs normaal. Je krijgt koffie en kunt internetten tijdens wachten.
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
STERK Goede nette service, houden de naam voor ford hoog in nederland, met een hele goede onderhandelaars techniek en er is altijd ruimte voor input van de klant
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
Loze beloften van een uiterst klantonvriendelijke organisatie Mijn echtgenote werkt in de zorg en heeft dit weekend avonddienst. Dus ook morgen, 1e paasdag. Toen ik haar vanavond van het werk wilde afhalen, leek alles eerst normaal met de Fiesta die in mei 2012 nieuw is afgeleverd; kilometerstand nog geen 12.000 km. Deuren gingen gewoon open met de afstandsbediening. Instaplicht e.d. werkten gewoon. Eenmaal de sleutel in het contact gestoken en omgedraaid, gingen echter alle lichten uit en was de auto ook verder zo dood als een pier. De auto kan zelfs handmatig via het sleutelgat in het portier niet meer op slot worden gezet. Openbaar vervoer is hier op platteland in de avond niet aanwezig. Dus Ford Assistancegebeld. De beloften bij het verkoopgesprek over Ford Assistance blijken loze beloften te zijn. De auto is volgens Ford Assistance door de dealer niet aangemeld voor mobiele service en men (d.w.z. Ford Nederland als uitvoerder van Ford Assistance) weigert ook maar iets voor ons doen. Ford Nederland geeft telefonisch toe dat men interne organisatieproblemen op de klant afwentelt. Dit steekt wel erg schril af tegen de belofte die Ford Wensink Assen bij het verkoopgesprek en op de website doet: "In geval van een defect of als uw auto niet wil starten, is er Ford Assistance om u in bijna alle Europese landen bijstand te bieden. Een simpel telefoontje volstaat en er komt hulp, of u nu gratis reparaties ter plaatse nodig heeft, gesleept moet worden, een vervangende auto nodig heeft, een adres voor de nacht, hulp om thuis te komen of één van onze andere services."
6 Reviews Plaats review
Kris
|Neem geen service abonnement bij wensink!!!! De verkopers geven verkeerde informatie over het abonnement en zodra je belt voor duidelijkheid zijn ze onbereikbaar. Per maand betaal ik geld voor het service abonnement en zodra er een reparatie plaats moet vinden krijg ik alsnog een factuur terwijl dit niet hoort volgens de algemene voorwaarden. Inmiddels meer dan 10 verschillende mensen gesproken en geen een weet mijn vragen te beantwoorden. Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar en wanneer ik terug gebeld zou worden moet ik er zelf weer achteraan bellen.
Hans
|Als je al een tweedehands auto bij dit bedrijf wilt kopen laat hem dan, voordat je betaalt, even door een fatsoenlijke garage nakijken. Mocht er iets niet in orde zijn nadat je hebt betaalt is dat jammer voor je, maar helaas. Geen service, afspraken worden niet nagekomen. Geen bedrijf waar je zaken mee wilt doen.
Trendbox Panel
|tevreden
De reparatie wordt goed uitgevoerd, prijs normaal. Je krijgt koffie en kunt internetten tijdens wachten.
Trendbox Panel
|STERK
Goede nette service, houden de naam voor ford hoog in nederland, met een hele goede onderhandelaars techniek en er is altijd ruimte voor input van de klant
Trendbox Panel
|Loze beloften van een uiterst klantonvriendelijke organisatie
Mijn echtgenote werkt in de zorg en heeft dit weekend avonddienst. Dus ook morgen, 1e paasdag. Toen ik haar vanavond van het werk wilde afhalen, leek alles eerst normaal met de Fiesta die in mei 2012 nieuw is afgeleverd; kilometerstand nog geen 12.000 km. Deuren gingen gewoon open met de afstandsbediening. Instaplicht e.d. werkten gewoon. Eenmaal de sleutel in het contact gestoken en omgedraaid, gingen echter alle lichten uit en was de auto ook verder zo dood als een pier. De auto kan zelfs handmatig via het sleutelgat in het portier niet meer op slot worden gezet. Openbaar vervoer is hier op platteland in de avond niet aanwezig. Dus Ford Assistancegebeld. De beloften bij het verkoopgesprek over Ford Assistance blijken loze beloften te zijn. De auto is volgens Ford Assistance door de dealer niet aangemeld voor mobiele service en men (d.w.z. Ford Nederland als uitvoerder van Ford Assistance) weigert ook maar iets voor ons doen. Ford Nederland geeft telefonisch toe dat men interne organisatieproblemen op de klant afwentelt. Dit steekt wel erg schril af tegen de belofte die Ford Wensink Assen bij het verkoopgesprek en op de website doet: "In geval van een defect of als uw auto niet wil starten, is er Ford Assistance om u in bijna alle Europese landen bijstand te bieden. Een simpel telefoontje volstaat en er komt hulp, of u nu gratis reparaties ter plaatse nodig heeft, gesleept moet worden, een vervangende auto nodig heeft, een adres voor de nacht, hulp om thuis te komen of één van onze andere services."