Een vakbond die een opzegtermijn hanteert van 3 maanden.
Is dat denken in het belang van het lid, of pure commercie en eigen belang.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wojtek
|
Van mijn ervaring het lidmaatschap bij deze organisatie is weggegooid geld dus niet doen, anders gaan jullie betalen maar bij problemen krijgen jullie geen ondersteuning.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mustafa Alan
|
Ik krijg al laatste twee jaar mijn jaaropgave niet op tijd binnen. Vorige jaar moest ik weer bellen en uiteindelijk weer wel laat ontvangen. Ik ben WSW'er. Wswér mogen niet via online zelf jaaropgave uitprinten. Wij moeten per post ontvangen. Dit vind ik ook niks. Op 13-11-2020 had ik contact gehad met FNV. Ze zou per post opnieuw sturen. Vandaag is 19-11-2020 heb ik het nog steeds niet ontvangen. Ik moest het jaaropgave voor 15-11 naar salaris administratie uitleveren. Net heb ik weer contact gehad, ze willen weer per post sturen. Ik vraag aan hun dat ze een uitzondering maken per -email sturen i.p.v. per post. Nee, dat mag ook niet. Iedere maand betaal ik abonnement bedrag automatisch op tijd. Ze sturen zelf niet op tijd, vraag je een spoed oplossing. Dat is niet mogelijk. Dit is geen dienst.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Claudia Solis
|
De FNV is een walgelijk commerciele organisatie!!! Aanmelding met valse voorwenselen door te zeggen dat ten eerste de opzegging per maand is. (De opzeggingtermijn is per 3 maanden) ten tweede dat de contributie meteen aangepast is op het moment van aanmelding, dat er per situatie nagekeken wordt en dat afhankelijk is als je werk of niet werk (uitkering)! Dat is dus niet zo!!! (Na de eerste 3 maanden, moet je zelf een kopie van je loonstrok of van je uitkeringsspecificatie sturen) Opzegging gaat ook moeilijk en stroef want je kan lang wachten voor een eenvoudige bevestiging per mail of via de website. Als je via je eigen account je lidmaatschap opzegt via de website, verschijnt ook niet de opzegdatum ... Het enige wat verschijnt is: "Het lidmaatschap eindigt".... maar er staat geen datum vermeldt!
Vervolgens moet je toch bellen voor een uitleg en dan krijg je een telefoniste die het raar en ineficient vindt om een bevestiging te versturen naar de klant... "Mevrouw dat gebeurt pas als de opzegging afgerond is".... in de tussentijd kunnen natuurlijk 3 maanden voorbij gaan en daar krijg je lekker een extra periode bij die je moet betalen!!! of anders... Incasso's en deurwaarders...
Kortom!!! NOOIT beginnen aan de FNV voor wat dan ook! ze beloven van alles om een lidmaatschap aan te smeren!!!
Wat niemand tegen je gaat zeggen is het volgende: Voordat je in de problemen belandt zoek maar alvast een goede rechtsbijstand verzekering waarmee je met de hulp van een advocaat alles kan oplossen... maar dat gebeurt pas na 2 jaar dat je de contributie heb betaald! (daarvoor krijg je alleen maar adviezen en meningen van juristen maar echt procederen en een advocaat pas na 2 jaar) En dat geldt voor de FNV en voor allerlei rechtsbijstand verzekeringen in NL.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Henri
|
ben ik mijn baan kwijt door corona en heb ik niks aan de FNV dus opzeggen. zit ik vast aan een opzegtermijn van 3 maanden! terwijl ik elk dubbeltje nu hard nodig heb. lekker meedenken met je klanten! ***
21 Reviews Plaats review
Ryper
|Een vakbond die een opzegtermijn hanteert van 3 maanden.
Is dat denken in het belang van het lid, of pure commercie en eigen belang.
Wojtek
|Van mijn ervaring het lidmaatschap bij deze organisatie is weggegooid geld dus niet doen, anders gaan jullie betalen maar bij problemen krijgen jullie geen ondersteuning.
Mustafa Alan
|Ik krijg al laatste twee jaar mijn jaaropgave niet op tijd binnen. Vorige jaar moest ik weer bellen en uiteindelijk weer wel laat ontvangen. Ik ben WSW'er. Wswér mogen niet via online zelf jaaropgave uitprinten. Wij moeten per post ontvangen. Dit vind ik ook niks. Op 13-11-2020 had ik contact gehad met FNV. Ze zou per post opnieuw sturen. Vandaag is 19-11-2020 heb ik het nog steeds niet ontvangen. Ik moest het jaaropgave voor 15-11 naar salaris administratie uitleveren. Net heb ik weer contact gehad, ze willen weer per post sturen. Ik vraag aan hun dat ze een uitzondering maken per -email sturen i.p.v. per post. Nee, dat mag ook niet. Iedere maand betaal ik abonnement bedrag automatisch op tijd. Ze sturen zelf niet op tijd, vraag je een spoed oplossing. Dat is niet mogelijk. Dit is geen dienst.
Claudia Solis
|De FNV is een walgelijk commerciele organisatie!!! Aanmelding met valse voorwenselen door te zeggen dat ten eerste de opzegging per maand is. (De opzeggingtermijn is per 3 maanden) ten tweede dat de contributie meteen aangepast is op het moment van aanmelding, dat er per situatie nagekeken wordt en dat afhankelijk is als je werk of niet werk (uitkering)! Dat is dus niet zo!!! (Na de eerste 3 maanden, moet je zelf een kopie van je loonstrok of van je uitkeringsspecificatie sturen) Opzegging gaat ook moeilijk en stroef want je kan lang wachten voor een eenvoudige bevestiging per mail of via de website. Als je via je eigen account je lidmaatschap opzegt via de website, verschijnt ook niet de opzegdatum ... Het enige wat verschijnt is: "Het lidmaatschap eindigt".... maar er staat geen datum vermeldt!
Vervolgens moet je toch bellen voor een uitleg en dan krijg je een telefoniste die het raar en ineficient vindt om een bevestiging te versturen naar de klant... "Mevrouw dat gebeurt pas als de opzegging afgerond is".... in de tussentijd kunnen natuurlijk 3 maanden voorbij gaan en daar krijg je lekker een extra periode bij die je moet betalen!!! of anders... Incasso's en deurwaarders...
Kortom!!! NOOIT beginnen aan de FNV voor wat dan ook! ze beloven van alles om een lidmaatschap aan te smeren!!!
Wat niemand tegen je gaat zeggen is het volgende: Voordat je in de problemen belandt zoek maar alvast een goede rechtsbijstand verzekering waarmee je met de hulp van een advocaat alles kan oplossen... maar dat gebeurt pas na 2 jaar dat je de contributie heb betaald! (daarvoor krijg je alleen maar adviezen en meningen van juristen maar echt procederen en een advocaat pas na 2 jaar) En dat geldt voor de FNV en voor allerlei rechtsbijstand verzekeringen in NL.
Henri
|ben ik mijn baan kwijt door corona en heb ik niks aan de FNV dus opzeggen. zit ik vast aan een opzegtermijn van 3 maanden! terwijl ik elk dubbeltje nu hard nodig heb. lekker meedenken met je klanten! ***