Ik wil graag een minder goede ervaring met Udo Hengelo delen van de aankoop van de Fiat500C.
De auto die ik enkele weken terug kocht ging op de weg van de garage naar mijn woonplaats kapot.
Na inschakelen van de ANWB lukte het niet om de auto te maken. Vervolgens moest ik een overnachting boeken in een hotel langs de weg.
Het kostte veel moeite en het ging gepaard met extra kosten om de auto terug te brengen naar de garage.
Na deze ervaring heb ik de kosten van de aankoop en de extra kosten voor ANWB en hotel teruggevorderd.
Ik vroeg om hun bijdrage voor eventuele extra kosten voor de kwestie, maar ik kreeg geen fatsoenlijk antwoord na weken van tijd.
Ik ben erg teleurgesteld over de auto die ze verkopen en de service. Ik zou adviseren om weg te blijven van dit bedrijf, want als je een aankoop doet bij Udo Hengelo, dan loop je het risico van een slechte kwaliteit voertuig en krijg je niet de service wat je wel mag verwachten van een net bedrijf.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Tra My Nguyen
|
Ik wil graag een minder goede ervaring met Udo Hengelo delen van de aankoop van de Fiat500C.
De auto die ik enkele weken terug kocht ging op de weg van de garage naar mijn woonplaats kapot.
Na inschakelen van de ANWB lukte het niet om de auto te maken. Vervolgens moest ik een overnachting boeken in een hotel langs de weg.
Het kostte veel moeite en het ging gepaard met extra kosten om de auto terug te brengen naar de garage.
Na deze ervaring heb ik de kosten van de aankoop en de extra kosten voor ANWB en hotel teruggevorderd.
Ik vroeg om hun bijdrage voor eventuele extra kosten voor de kwestie, maar ik kreeg geen fatsoenlijk antwoord na weken van tijd.
Ik ben erg teleurgesteld over de auto die ze verkopen en de service. Ik zou adviseren om weg te blijven van dit bedrijf, want als je een aankoop doet bij Udo Hengelo, dan loop je het risico van een slechte kwaliteit voertuig en krijg je niet de service wat je wel mag verwachten van een net bedrijf.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
w.timmermans
|
ik vind het eerlijke zaken mensen
wat ze zeggen komen ze ook na
goede garage jammer dat het te ver van veenendaal is
ja een aan rader
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Trendbox Panel
|
Bijzonder klantvriendelijk!!!!!!!!!!! Zij KENNEN hun klanten en dat is iets wat tegenwoordig een zeldzaamheid is en zijn n.m.m. uiterst vakbekwaam en bijzonder behulpzaam.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
Vakbekwaam!!!!!!!!!! Vakbekwaam em zij KENNEN hun klanten wat in deze jachtige tijd op ons ouderen bijzonder klantvriendelijk overkomt en dan ook zeer wordt gewaardeerd
6 Reviews Plaats review
Tra My
|Ik wil graag een minder goede ervaring met Udo Hengelo delen van de aankoop van de Fiat500C.
De auto die ik enkele weken terug kocht ging op de weg van de garage naar mijn woonplaats kapot.
Na inschakelen van de ANWB lukte het niet om de auto te maken. Vervolgens moest ik een overnachting boeken in een hotel langs de weg.
Het kostte veel moeite en het ging gepaard met extra kosten om de auto terug te brengen naar de garage.
Na deze ervaring heb ik de kosten van de aankoop en de extra kosten voor ANWB en hotel teruggevorderd.
Ik vroeg om hun bijdrage voor eventuele extra kosten voor de kwestie, maar ik kreeg geen fatsoenlijk antwoord na weken van tijd.
Ik ben erg teleurgesteld over de auto die ze verkopen en de service. Ik zou adviseren om weg te blijven van dit bedrijf, want als je een aankoop doet bij Udo Hengelo, dan loop je het risico van een slechte kwaliteit voertuig en krijg je niet de service wat je wel mag verwachten van een net bedrijf.
Tra My Nguyen
|Ik wil graag een minder goede ervaring met Udo Hengelo delen van de aankoop van de Fiat500C.
De auto die ik enkele weken terug kocht ging op de weg van de garage naar mijn woonplaats kapot.
Na inschakelen van de ANWB lukte het niet om de auto te maken. Vervolgens moest ik een overnachting boeken in een hotel langs de weg.
Het kostte veel moeite en het ging gepaard met extra kosten om de auto terug te brengen naar de garage.
Na deze ervaring heb ik de kosten van de aankoop en de extra kosten voor ANWB en hotel teruggevorderd.
Ik vroeg om hun bijdrage voor eventuele extra kosten voor de kwestie, maar ik kreeg geen fatsoenlijk antwoord na weken van tijd.
Ik ben erg teleurgesteld over de auto die ze verkopen en de service. Ik zou adviseren om weg te blijven van dit bedrijf, want als je een aankoop doet bij Udo Hengelo, dan loop je het risico van een slechte kwaliteit voertuig en krijg je niet de service wat je wel mag verwachten van een net bedrijf.
w.timmermans
|ik vind het eerlijke zaken mensen
wat ze zeggen komen ze ook na
goede garage jammer dat het te ver van veenendaal is
ja een aan rader
Trendbox Panel
|Bijzonder klantvriendelijk!!!!!!!!!!!
Zij KENNEN hun klanten en dat is iets wat tegenwoordig een zeldzaamheid is en zijn n.m.m. uiterst vakbekwaam en bijzonder behulpzaam.
Trendbox Panel
|Vakbekwaam!!!!!!!!!!
Vakbekwaam em zij KENNEN hun klanten wat in deze jachtige tijd op ons ouderen bijzonder klantvriendelijk overkomt en dan ook zeer wordt gewaardeerd