Onbetrouwbaar. Komt afspraken niet na. Accu vervangen wordt Accu testen. Moet weer terug komen. Banden vervangen is verkeerde banden meebrengen. Weer terug komen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Stan
|
Fietsned doet de repartie van merken buiten de dealer. In April een Minerva Ebike bij de Makro gekocht. Mooie actie...3 jaar aan huis reparatie.
Deze was na 1x gebruik stuk. Contact met de Makro. Wordt gestuurd naar FietsNed. Alleeeeeeeeeennn maar ELLEEENNDEEE!!!!
10x gebeld voor een afspraak..." Nee de monteur neemt contact met u op..Nee het is erg druk...Nee ik heb geen idee....Is hij nog niet geweest...kan niks in het systeem terugvinden"
NIEMAND WEET IETS..
Bel 3x op een dag terug..krijg zelfde mensen aan de telefoon en moet elke keer verhaal herhalen.
" Wordt vandaag teruggebeld". Tja...hoe vaak dat mij is beloofd...
Op de website van Fietsned staan zelf verhalen van positieve ervaringen????? Nou volgens mij niet....kijk maar naar klachtenkompas en andere review meters..." Wij van wceend..."
Zijn 2 mnd verder....fiets nog steeds stuk...enige reactie op een mail was dat ik een klacht wilde indienen..." Ja dat is volgens mij iets meer dan een week geleden"
Dank je Bas, Iwan en Precilla voor helemaal niks...
Ik ben al sinds april bezig om mijn fiets te repareren...
Dus...KOOP GEEN FIETS DIE DOOR FIETSNED WORDT GESERVICED!!!!!
Minerva en Fietsned denken dat ik toch zeeën van tijd heb...dan maar nieuwe hobby's.
Nieuwe tuinarnoment ( fiets staat toch stil) en meme maken.
update SEP 2022...JA JE LEEST HET GOED....FIETSNED WEET NOG STEEDS NIKS. NA AANDRINGEN MAG KAPOTTE FIETS TERUGBRENGEN NAAR MAKRO. ZELFS DE MAKRO SCHAAMT ZICH MET ZO EEN SERVICE
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Evert Hamminga
|
Ik hoop dat de beloofde service wordt uitgevoerd of dat ik mijn geld terug krijg. De monteur is niet verschenen en zou terug bellen voor een nieuwe afspraak.
Dit is niet gebeurd. Erg slordig
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
J. Kamp
|
Wacht al 2 maanden op een afspraak 2 nieuwe elektrische fietsen gekocht waarbij voor garantie naar Fietsned moet bellen. Op de 1e dag belt Fietsned of de fietsen goed zijn afgeleverd? Ik vertel dat de batterij indicator van de fiets van mijn vrouw niet juist werkt. Fietsned zou hierover contact opnemen met de importeur en toestemming vragen voor reparatie en daarna een afspraak maken. Na ongeveer een maand nog niets te hebben gehoord van Fietsned maar contact opgenomen en gevraagd of de monteur uit Alaska moet komen? Zij zouden weer de importeur bellen en contact met ons opnemen. Ik kan nog wel even doorgaan op die manier, maar ik ben nu 2 maanden verder en er is nog steeds geen afspraak gemaakt. Fietsned is een ongeorganiseerde organisatie.
0.5
0
1
Ber
|
Goed service Kwam netjes op de afgesproken tijd. Fiets goed gerepareerd (lekke achterband).
5 Reviews Plaats review
Reijco
|Onbetrouwbaar. Komt afspraken niet na. Accu vervangen wordt Accu testen. Moet weer terug komen. Banden vervangen is verkeerde banden meebrengen. Weer terug komen.
Stan
|Fietsned doet de repartie van merken buiten de dealer. In April een Minerva Ebike bij de Makro gekocht. Mooie actie...3 jaar aan huis reparatie.
Deze was na 1x gebruik stuk. Contact met de Makro. Wordt gestuurd naar FietsNed. Alleeeeeeeeeennn maar ELLEEENNDEEE!!!!
10x gebeld voor een afspraak..." Nee de monteur neemt contact met u op..Nee het is erg druk...Nee ik heb geen idee....Is hij nog niet geweest...kan niks in het systeem terugvinden"
NIEMAND WEET IETS..
Bel 3x op een dag terug..krijg zelfde mensen aan de telefoon en moet elke keer verhaal herhalen.
" Wordt vandaag teruggebeld". Tja...hoe vaak dat mij is beloofd...
Op de website van Fietsned staan zelf verhalen van positieve ervaringen????? Nou volgens mij niet....kijk maar naar klachtenkompas en andere review meters..." Wij van wceend..."
Zijn 2 mnd verder....fiets nog steeds stuk...enige reactie op een mail was dat ik een klacht wilde indienen..." Ja dat is volgens mij iets meer dan een week geleden"
Dank je Bas, Iwan en Precilla voor helemaal niks...
Ik ben al sinds april bezig om mijn fiets te repareren...
Dus...KOOP GEEN FIETS DIE DOOR FIETSNED WORDT GESERVICED!!!!!
Minerva en Fietsned denken dat ik toch zeeën van tijd heb...dan maar nieuwe hobby's.
Nieuwe tuinarnoment ( fiets staat toch stil) en meme maken.
update SEP 2022...JA JE LEEST HET GOED....FIETSNED WEET NOG STEEDS NIKS. NA AANDRINGEN MAG KAPOTTE FIETS TERUGBRENGEN NAAR MAKRO. ZELFS DE MAKRO SCHAAMT ZICH MET ZO EEN SERVICE
Evert Hamminga
|Ik hoop dat de beloofde service wordt uitgevoerd of dat ik mijn geld terug krijg. De monteur is niet verschenen en zou terug bellen voor een nieuwe afspraak.
Dit is niet gebeurd. Erg slordig
J. Kamp
|Wacht al 2 maanden op een afspraak
2 nieuwe elektrische fietsen gekocht waarbij voor garantie naar Fietsned moet bellen. Op de 1e dag belt Fietsned of de fietsen goed zijn afgeleverd? Ik vertel dat de batterij indicator van de fiets van mijn vrouw niet juist werkt. Fietsned zou hierover contact opnemen met de importeur en toestemming vragen voor reparatie en daarna een afspraak maken. Na ongeveer een maand nog niets te hebben gehoord van Fietsned maar contact opgenomen en gevraagd of de monteur uit Alaska moet komen? Zij zouden weer de importeur bellen en contact met ons opnemen. Ik kan nog wel even doorgaan op die manier, maar ik ben nu 2 maanden verder en er is nog steeds geen afspraak gemaakt. Fietsned is een ongeorganiseerde organisatie.
Ber
|Goed service
Kwam netjes op de afgesproken tijd. Fiets goed gerepareerd (lekke achterband).