Ik kocht daar een goede 2e hands dames fiets, ook voor goed geld €398,- Ik vertelde daar toen bij dat hij een goede lage opstap moest hebben omdat ik met de fiets die ik bij had, net 3x was gevallen in 4 dagen tijd bij het afstappen. De zaak waar ik die gekocht had namen hem terug, omdat ze geen vervanger hadden, behalve nieuw.
Deze nieuwe gebruikte fiets begon na een paar maanden problemen te vertonen, het voelde net alsof er bij een oude fiets speling in de krank spie zat.
Ik belde naar de zaak op om te vragen of hij nagekeken kon worden en of ik er kon wachten, want ik woon 5 km. verderop en met mijn 83 jaar zie op tegen dat stuk 2 x lopen.
De man aan de telefoon zei dat is geen probleem, anders was ik nooit gegaan.
De volgende ochtend kwam ik daar, de man in de winkel wist van niets en zei dit doen wij nooit het kan wel heel lang duren zo'n reparatie en he enige wat hij kon doe was mij een oude damesfiets meegeven. Ik kon niet anders dan accepteren, een paar uur later werd ik gebeld dat mijn fiets klaar was en ben er naar toe gegaan. Bij het eerste zebrapad moest ik stoppen, viel en brak mijn rechterbeen.. Dat wist ik toen nog niet, ben met erg veel pijn er naartoe gereden en thuis gekomen naar het ziekenhuis gegaan.
Er was mij duidelijk verteld dat ik kon wachten, dus ik had mijn 60 jarige bruiloft 2 dagen later normaal kunnen vieren, nu barste bik alleen van de pijn. O ja, ik hoefde niets te betalen voor de reparatie.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rien Tuithof
|
Dit bedrijf is ook een GLS parcelshop.
GLS is al onbetrouwbaar als het om afleveren aankomt, maar deze winkel maakt het wel heel bont! De werknemer die ik sprak wenste geen informatie te verstrekken over mijn pakket en vond het niet nodig om zijn administratie te checken. Vreselijk onbeschoft en een schande voor de middenstand.
2 Reviews Plaats review
Ger van Hooijdonk
|Ik kocht daar een goede 2e hands dames fiets, ook voor goed geld €398,- Ik vertelde daar toen bij dat hij een goede lage opstap moest hebben omdat ik met de fiets die ik bij had, net 3x was gevallen in 4 dagen tijd bij het afstappen. De zaak waar ik die gekocht had namen hem terug, omdat ze geen vervanger hadden, behalve nieuw.
Deze nieuwe gebruikte fiets begon na een paar maanden problemen te vertonen, het voelde net alsof er bij een oude fiets speling in de krank spie zat.
Ik belde naar de zaak op om te vragen of hij nagekeken kon worden en of ik er kon wachten, want ik woon 5 km. verderop en met mijn 83 jaar zie op tegen dat stuk 2 x lopen.
De man aan de telefoon zei dat is geen probleem, anders was ik nooit gegaan.
De volgende ochtend kwam ik daar, de man in de winkel wist van niets en zei dit doen wij nooit het kan wel heel lang duren zo'n reparatie en he enige wat hij kon doe was mij een oude damesfiets meegeven. Ik kon niet anders dan accepteren, een paar uur later werd ik gebeld dat mijn fiets klaar was en ben er naar toe gegaan. Bij het eerste zebrapad moest ik stoppen, viel en brak mijn rechterbeen.. Dat wist ik toen nog niet, ben met erg veel pijn er naartoe gereden en thuis gekomen naar het ziekenhuis gegaan.
Er was mij duidelijk verteld dat ik kon wachten, dus ik had mijn 60 jarige bruiloft 2 dagen later normaal kunnen vieren, nu barste bik alleen van de pijn. O ja, ik hoefde niets te betalen voor de reparatie.
Rien Tuithof
|Dit bedrijf is ook een GLS parcelshop.
GLS is al onbetrouwbaar als het om afleveren aankomt, maar deze winkel maakt het wel heel bont! De werknemer die ik sprak wenste geen informatie te verstrekken over mijn pakket en vond het niet nodig om zijn administratie te checken. Vreselijk onbeschoft en een schande voor de middenstand.