Kom hier al jaren voor mijn scooter en de klantenservice is bij hun echt top, proberen je altijd te helpen als ze een gaatje hebben.
Zeer tevreden.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Michael L
|
Zojuist alle beoordelingen gelezen en ik kan mij hier niet in vinden!!
Zelf een SYM aangeschaft en ook altijd laten onderhouden bij Fejo. Altijd uitstekende service.
- Nemen de tijd voor je.
- Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.
- Staan je vriendelijk te woord.
- Zijn altijd bereid om extra's uit te voeren zels wanneer dit niet in de planning past.
Mijn persoonlijke ervaring is altijd goed geweest en verlaat de winkel dan ook met een goed gevoel. Bij het aanschaffen van mijn nieuwe scooter ben ik ook zeer deskundig te woord gestaan en namen alle tijd voor me (95 minuten!).
Ik kan niets anders zeggen dat zij meer dan deze 5* waard zijn!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
cees van loon
|
ik sluit me aan bij de revieuw van maart 2016. Het bedrijf heeft nog steeds niet geleerd hoe om te gaan met hun klanten. technische staf is gewoon een lachertje, ze weten nog niet eens de juiste spullen te bestellen zodat je onverrichter zake weer terug kunt naar huis. Even een kabeltje herstellen is schijnbaar zoveel werk dat het meer als een week moet wachten. maar een knappe jonge dame die wordt meteen geholpen . Hoezo willekeur. Ik zou niemand aanraden hier dan ook een brommer te kopen en of in onderhoud te zetten, want ik zet grote vraagtekens hierbij gezien het feit dat mijn zoons brommer onlangs net een onderhoudsbeurt heeft gehad wat volgens de fabrieksgarantie dient plaats te vinden. Een gaskabel wordt dan hniet gecontroleerd, vreemd men moet toch horen hoe een brommer loopt???
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
n.kootstra
|
Fejo’s Trots:
Op de webside schermt fejo erg trots te zijn op hun familie bedrijf en technische staf.
Mijn ervaringen leren wel anders doordat:
1) Reparaties zeer slecht uitgevoerd worden zonder te controleren waardoor je voor het schoonmaken van een carburateur minimaal drie keer moet komen.
2) Bij 2000 km een grote beurt uitvoeren en berekenen terwijl fabriek een kleine beurt voorschrijft
3) Spiegel die vervangen moet worden niet bestellen
4) Zeer onprofessioneel handelen van personeel door klant de schuld te geven en vervolgens het probleem op het bordje van de monteur te leggen die kritiek niet aankan en de verbinding verbreekt.
5) Een klacht ingediend bij de fabriek en later bij het klachtenkompas niet beantwoorden.
Dit is slechts een kleine weergave van mijn kritiek op fejo.
3.5
0
Beunhof
|
Winkel is goed te vinden vanaf de dreef. Minpunten vind ik dat ze niet tussen de middag open zijn en dat er niet altijd even deskundig personeel rondloopt. de showroom ziet er leuk uit en qua prijs zijn ze niet duur.
5 Reviews Plaats review
Jake
|Kom hier al jaren voor mijn scooter en de klantenservice is bij hun echt top, proberen je altijd te helpen als ze een gaatje hebben.
Zeer tevreden.
Michael L
|Zojuist alle beoordelingen gelezen en ik kan mij hier niet in vinden!!
Zelf een SYM aangeschaft en ook altijd laten onderhouden bij Fejo. Altijd uitstekende service.
- Nemen de tijd voor je.
- Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.
- Staan je vriendelijk te woord.
- Zijn altijd bereid om extra's uit te voeren zels wanneer dit niet in de planning past.
Mijn persoonlijke ervaring is altijd goed geweest en verlaat de winkel dan ook met een goed gevoel. Bij het aanschaffen van mijn nieuwe scooter ben ik ook zeer deskundig te woord gestaan en namen alle tijd voor me (95 minuten!).
Ik kan niets anders zeggen dat zij meer dan deze 5* waard zijn!
cees van loon
|ik sluit me aan bij de revieuw van maart 2016. Het bedrijf heeft nog steeds niet geleerd hoe om te gaan met hun klanten. technische staf is gewoon een lachertje, ze weten nog niet eens de juiste spullen te bestellen zodat je onverrichter zake weer terug kunt naar huis. Even een kabeltje herstellen is schijnbaar zoveel werk dat het meer als een week moet wachten. maar een knappe jonge dame die wordt meteen geholpen . Hoezo willekeur. Ik zou niemand aanraden hier dan ook een brommer te kopen en of in onderhoud te zetten, want ik zet grote vraagtekens hierbij gezien het feit dat mijn zoons brommer onlangs net een onderhoudsbeurt heeft gehad wat volgens de fabrieksgarantie dient plaats te vinden. Een gaskabel wordt dan hniet gecontroleerd, vreemd men moet toch horen hoe een brommer loopt???
n.kootstra
|Fejo’s Trots:
Op de webside schermt fejo erg trots te zijn op hun familie bedrijf en technische staf.
Mijn ervaringen leren wel anders doordat:
1) Reparaties zeer slecht uitgevoerd worden zonder te controleren waardoor je voor het schoonmaken van een carburateur minimaal drie keer moet komen.
2) Bij 2000 km een grote beurt uitvoeren en berekenen terwijl fabriek een kleine beurt voorschrijft
3) Spiegel die vervangen moet worden niet bestellen
4) Zeer onprofessioneel handelen van personeel door klant de schuld te geven en vervolgens het probleem op het bordje van de monteur te leggen die kritiek niet aankan en de verbinding verbreekt.
5) Een klacht ingediend bij de fabriek en later bij het klachtenkompas niet beantwoorden.
Dit is slechts een kleine weergave van mijn kritiek op fejo.
Beunhof
|Winkel is goed te vinden vanaf de dreef. Minpunten vind ik dat ze niet tussen de middag open zijn en dat er niet altijd even deskundig personeel rondloopt. de showroom ziet er leuk uit en qua prijs zijn ze niet duur.