Opgelicht door Feenstra Ik had bij NUON een vrijblijvend advies voor het vervangen van de Cv-ketel gevraagd. Er komt een Feenstra adviseur langs. Ik heb het duidelijk aangegeven, dat Ik alleen een vrijblijvend advies wou en ik wist het niet wanneer de Cv geplaats zou kunnen worden, omdat ik het geld nog niet had. Ik heb een offerteformulier voor het plaatsen van een Cv-ketel ondertekend, waar een bepaalde type Cv-ketel en de prijs was aangegeven, maar de plaatsingsdatum was bewust niet ingevuld. De adviseur zei, dat ik nergens vast zat en ik kon de komende dagen bellen om aan te geven of de plaatsing door zou gaan en zo ja wanneer. Een paar dagen later heb ik naar Feenstra gebeld, om door te geven dat voorlopig de Cv nog niet geplaatst zou kunnen worden, omdat ik de financiering niet rond kon krijgen. In eerste instantie was dat geen probleem, ze hebben de plaatsing uit het systeem gehaald, maar later heeft de adviseur gebeld en gezegd dat als de Cv niet binnenkort geplaatst zou worden, dan moest ik 10% van de offerte als annuleringskosten betalen. Ze stuurden ook een factuur. Ik heb klachten zowel bij NUON als bij Feenstra ingediend. Daarna hoorde ik niets meer van Feenstra. Ik dacht dat het probleem opgelost was, maar ruim twee manden na mijn klachten, krijg ik als nog een betalingsherinnering van Feenstra. Ruim twee manden na de vervaldatum van de factuur was Feenstra zo aardig om mij nog 7 dagen de tijd te geven zonder extra kosten de factuur te betalen. Ik heb toen Feenstra erop gewezen, dat ik nog geen reactie op mijn klacht had. Hun antwoord was : ‘’… Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor het uitblijven van een reactie. Wij waren in de veronderstelling dat u reeds contact h
1 Review Plaats review
Cim
|Opgelicht door Feenstra
Ik had bij NUON een vrijblijvend advies voor het vervangen van de Cv-ketel gevraagd. Er komt een Feenstra adviseur langs. Ik heb het duidelijk aangegeven, dat Ik alleen een vrijblijvend advies wou en ik wist het niet wanneer de Cv geplaats zou kunnen worden, omdat ik het geld nog niet had. Ik heb een offerteformulier voor het plaatsen van een Cv-ketel ondertekend, waar een bepaalde type Cv-ketel en de prijs was aangegeven, maar de plaatsingsdatum was bewust niet ingevuld. De adviseur zei, dat ik nergens vast zat en ik kon de komende dagen bellen om aan te geven of de plaatsing door zou gaan en zo ja wanneer. Een paar dagen later heb ik naar Feenstra gebeld, om door te geven dat voorlopig de Cv nog niet geplaatst zou kunnen worden, omdat ik de financiering niet rond kon krijgen. In eerste instantie was dat geen probleem, ze hebben de plaatsing uit het systeem gehaald, maar later heeft de adviseur gebeld en gezegd dat als de Cv niet binnenkort geplaatst zou worden, dan moest ik 10% van de offerte als annuleringskosten betalen. Ze stuurden ook een factuur. Ik heb klachten zowel bij NUON als bij Feenstra ingediend. Daarna hoorde ik niets meer van Feenstra. Ik dacht dat het probleem opgelost was, maar ruim twee manden na mijn klachten, krijg ik als nog een betalingsherinnering van Feenstra. Ruim twee manden na de vervaldatum van de factuur was Feenstra zo aardig om mij nog 7 dagen de tijd te geven zonder extra kosten de factuur te betalen. Ik heb toen Feenstra erop gewezen, dat ik nog geen reactie op mijn klacht had. Hun antwoord was : ‘’… Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor het uitblijven van een reactie. Wij waren in de veronderstelling dat u reeds contact h
Cim
|