Zeer slechte service! Koelkast ging stuk een maand buiten de garantie. Heeft langer dan 6 maanden geduurd tot we een nieuwe opgestuurd kregen.Vervolgens moeten wij de hoofdprijs voor deze vervangende koelkast betalen, wat ook nog een showroommodel is. Wij hebben zelf de koelkast op moeten halen bij DGO en een monteur moeten regelen (alles op eigen kosten). Op internet hebben wij dezelfde koelkast veel goedkoper gevonden (incl. verzending en de oude nemen zij gratis mee).
Ter compensatie voor de late levering zou Feenstra Keuken & Bad een 'speciale prijs' gaan rekenen, maar dit is niet gebeurd. Nu de betaling al een tijdje uitblijft van onze kant, omdat wij niet akkoord gaan met de prijs, wordt er direct gedreigd met het 'uit handen geven' van de vordering.
Wij zijn totaal niet tevreden over de gang van zaken bij Feenstra Keuken & Bad Steenwijk. Wij zullen dan ook geen goede reclame maken en dit bedrijf bij niemand aanbevelen.
1 Review Plaats review
Giethoorn
|Zeer slechte service! Koelkast ging stuk een maand buiten de garantie. Heeft langer dan 6 maanden geduurd tot we een nieuwe opgestuurd kregen.Vervolgens moeten wij de hoofdprijs voor deze vervangende koelkast betalen, wat ook nog een showroommodel is. Wij hebben zelf de koelkast op moeten halen bij DGO en een monteur moeten regelen (alles op eigen kosten). Op internet hebben wij dezelfde koelkast veel goedkoper gevonden (incl. verzending en de oude nemen zij gratis mee).
Ter compensatie voor de late levering zou Feenstra Keuken & Bad een 'speciale prijs' gaan rekenen, maar dit is niet gebeurd. Nu de betaling al een tijdje uitblijft van onze kant, omdat wij niet akkoord gaan met de prijs, wordt er direct gedreigd met het 'uit handen geven' van de vordering.
Wij zijn totaal niet tevreden over de gang van zaken bij Feenstra Keuken & Bad Steenwijk. Wij zullen dan ook geen goede reclame maken en dit bedrijf bij niemand aanbevelen.