Wat een Top service!
Met handen in het haar ik sliep niet meer, in meer dan 10 winkels geweest en overal besprongen de medewerkers mij. In deze zaak wordt je rustig benaderd en luisteren ze naar je klachten. Ik ben op juiste wijzen geadviseerd en heb rustig mogen testen onder het genot van een kopje koffie. Na de koop is het zelfde uur mijn matras bezorgd. ik slaap nu een week op het matras en wordt weer ouderwets uitgerust wakker!
Bedankt fabriekswinkel!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Geroldien
|
Ik ben zeer te vrede over dit bedrijf. Klein maar fijn zeg ik altijd!
Hier wordt er echt aandacht aan de klant besteed, er werd geluisterd naar mijn wensen. (dit is niet overal zo).
Voor lange tijd op reis met onze camper dus moeten goed slapen, een speciaal matras laten maken naar wens met de afwijkende maten van de camper.
Met 10 dagen het matras in huis wij kunnen gerust aan onze reis beginnen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Familie van Horn
|
Wij hebben een frans matras voor onze caravan besteld. We hebben een zeer vakkundig advies gekregen en zelf de verzending van het matras naar Spanje kon geregeld worden
Super service!! Tijdens het verzendproces heeft de firma ons regelmatig op de hoogte gehouden. Vannacht de eerste nacht geslapen op het nieuwe matras en heerlijk geslapen. Een prima aankoop en perfecte service.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sam
|
Wij hebben op aanraden van vrienden hier matrassen besteld en geleverd gekregen .
Heerlijk geslapen .
Fantastische service
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
S. Verbeek
|
Bestel hier absoluut NIET!!
Kleine twee maanden geleden een matras op maat besteld, iedere week heb ik moeten nabellen om te vragen wanneer het matras geleverd zou worden. 0,0 communicatie vanuit de Fabriekswinkel, om ons op de hoogt te houden. Kort samengevat heb ik GEEN matras ontvangen en heb ik tot op heden, ondanks dringend verzoek, mijn geld nog NIET retour gehad. Het is ronduit schandalig hoe dit bedrijf met ons als klant om is gegaan.
Hieronder staat uitgebreid omschreven hoe dit bedrijf keer op keer in gebreken is gebleven:
- Op vrijdag 9 juni telefonisch een matras op maat besteld. Mondeling werd toegezegd dat het totaalbedrag zo’n 90,- Euro zou zijn.
- Vervolgens krijg ik digitaal via de mail de offerte. Het totaal bedrag blijkt: 180,- Euro!! Het dubbele.
- Uiteindelijk komt dit bedrijf ons enigszins tegemoet en betalen wij alsnog 125,- Euro. Dit bedrag is op donderdag 13 juni voldaan. Het matras zou zoals op de website staat vermeld binnen ongeveer 10 dagen klaar zijn en thuis worden bezorgd.
- Er volgen hierop ruim 2 weken, waarop wij nog geen matras hebben ontvangen, maar ook totaal geen enkele communicatie over de vorderingen.
- Op dinsdag 4 juli werd ik middels de mail geïnformeerd, want terugbellen was kennelijk te veel moeite, over het feit dat het matras klaar zou staan en zou ik de dag erna op de hoogte gebracht worden wanneer de leverdatum zou zijn
- Op woensdag 5 juli wederom niets gehoord, waarop ik weer gebeld heb met het bedrijf. Middels mail kreeg ik toegezegd dat het matras uiterlijk op vrijdag 7 juli geleverd zou zijn.
- Vrijdag 7 juli geen matras geleverd. Via de mail mijn ongenoegen hierover te kennen gegeven en de levering voor zaterdag geëist of het retourneren van mijn geld.
- Zaterdag 8 juli ontving ik een mail met een kort excuus, geen verdere reden waarom het matras nog steeds niet is geleverd. Zij zouden mij het geld terug sturen en ik moest het matras maar ergens anders bestellen.
- Maandag 10 juli heb ik het matras bij een ander bedrijf (de Matrassenman) besteld.
- De hele week zie ik dat het geld niet is teruggeboekt op onze rekening.
- Vrijdag 14 juli krijg ik een mail van de Fabriekswinkel, dat ik ons matras klaar staat, excuus voor de vertraging en er zou ter compensatie een decoratief kussen worden meegezonden.
- Hierop via de mail geantwoord dat ik inmiddels bij een ander bedrijf het matras heb besteld, zoals mij werd aangeraden in de mail van 8 juli. Dat ik zo spoedig mogelijk mijn geld wens terug te ontvangen van hen.
- Zaterdag 15 juli krijg ik middels de mail de bevestiging dat de fabriekswinkel mijn geld zal retourneren.
- Vandaag vrijdag 21 juli heb ik inmiddels het matrasje die ik bij de Matrassenman heb besteld ontvangen, maar nog steeds NIET mijn geld retour gekregen van de Fabriekswinkel.
6 Reviews Plaats review
Melanie
|Wat een Top service!
Met handen in het haar ik sliep niet meer, in meer dan 10 winkels geweest en overal besprongen de medewerkers mij. In deze zaak wordt je rustig benaderd en luisteren ze naar je klachten. Ik ben op juiste wijzen geadviseerd en heb rustig mogen testen onder het genot van een kopje koffie. Na de koop is het zelfde uur mijn matras bezorgd. ik slaap nu een week op het matras en wordt weer ouderwets uitgerust wakker!
Bedankt fabriekswinkel!
Geroldien
|Ik ben zeer te vrede over dit bedrijf. Klein maar fijn zeg ik altijd!
Hier wordt er echt aandacht aan de klant besteed, er werd geluisterd naar mijn wensen. (dit is niet overal zo).
Voor lange tijd op reis met onze camper dus moeten goed slapen, een speciaal matras laten maken naar wens met de afwijkende maten van de camper.
Met 10 dagen het matras in huis wij kunnen gerust aan onze reis beginnen!
Familie van Horn
|Wij hebben een frans matras voor onze caravan besteld. We hebben een zeer vakkundig advies gekregen en zelf de verzending van het matras naar Spanje kon geregeld worden
Super service!! Tijdens het verzendproces heeft de firma ons regelmatig op de hoogte gehouden. Vannacht de eerste nacht geslapen op het nieuwe matras en heerlijk geslapen. Een prima aankoop en perfecte service.
Sam
|Wij hebben op aanraden van vrienden hier matrassen besteld en geleverd gekregen .
Heerlijk geslapen .
Fantastische service
S. Verbeek
|Bestel hier absoluut NIET!!
Kleine twee maanden geleden een matras op maat besteld, iedere week heb ik moeten nabellen om te vragen wanneer het matras geleverd zou worden. 0,0 communicatie vanuit de Fabriekswinkel, om ons op de hoogt te houden. Kort samengevat heb ik GEEN matras ontvangen en heb ik tot op heden, ondanks dringend verzoek, mijn geld nog NIET retour gehad. Het is ronduit schandalig hoe dit bedrijf met ons als klant om is gegaan.
Hieronder staat uitgebreid omschreven hoe dit bedrijf keer op keer in gebreken is gebleven:
- Op vrijdag 9 juni telefonisch een matras op maat besteld. Mondeling werd toegezegd dat het totaalbedrag zo’n 90,- Euro zou zijn.
- Vervolgens krijg ik digitaal via de mail de offerte. Het totaal bedrag blijkt: 180,- Euro!! Het dubbele.
- Uiteindelijk komt dit bedrijf ons enigszins tegemoet en betalen wij alsnog 125,- Euro. Dit bedrag is op donderdag 13 juni voldaan. Het matras zou zoals op de website staat vermeld binnen ongeveer 10 dagen klaar zijn en thuis worden bezorgd.
- Er volgen hierop ruim 2 weken, waarop wij nog geen matras hebben ontvangen, maar ook totaal geen enkele communicatie over de vorderingen.
- Op dinsdag 4 juli werd ik middels de mail geïnformeerd, want terugbellen was kennelijk te veel moeite, over het feit dat het matras klaar zou staan en zou ik de dag erna op de hoogte gebracht worden wanneer de leverdatum zou zijn
- Op woensdag 5 juli wederom niets gehoord, waarop ik weer gebeld heb met het bedrijf. Middels mail kreeg ik toegezegd dat het matras uiterlijk op vrijdag 7 juli geleverd zou zijn.
- Vrijdag 7 juli geen matras geleverd. Via de mail mijn ongenoegen hierover te kennen gegeven en de levering voor zaterdag geëist of het retourneren van mijn geld.
- Zaterdag 8 juli ontving ik een mail met een kort excuus, geen verdere reden waarom het matras nog steeds niet is geleverd. Zij zouden mij het geld terug sturen en ik moest het matras maar ergens anders bestellen.
- Maandag 10 juli heb ik het matras bij een ander bedrijf (de Matrassenman) besteld.
- De hele week zie ik dat het geld niet is teruggeboekt op onze rekening.
- Vrijdag 14 juli krijg ik een mail van de Fabriekswinkel, dat ik ons matras klaar staat, excuus voor de vertraging en er zou ter compensatie een decoratief kussen worden meegezonden.
- Hierop via de mail geantwoord dat ik inmiddels bij een ander bedrijf het matras heb besteld, zoals mij werd aangeraden in de mail van 8 juli. Dat ik zo spoedig mogelijk mijn geld wens terug te ontvangen van hen.
- Zaterdag 15 juli krijg ik middels de mail de bevestiging dat de fabriekswinkel mijn geld zal retourneren.
- Vandaag vrijdag 21 juli heb ik inmiddels het matrasje die ik bij de Matrassenman heb besteld ontvangen, maar nog steeds NIET mijn geld retour gekregen van de Fabriekswinkel.
A. Determan
|