Hoogstwaarschijnlijk zijn de resultaten oogmeting niet opgeslagen. Ik kreeg een bril waarmee ik enkel bij daglicht iets kan zien, geen krant mee lees en slecht computer. Ontving geen afhaalbericht. Nabellen leverde op dat een e-mail en voicemail verzonden zou zijn. Geen van beide ontvangen. In de winkel begreep ik dat het emailbericht verzonden was naar een door mij herzien-oud-account, geen voicemail. Er werd her-meten. De uitslag viel binnen de afwijkingsgrens van 10 %., zo werd gezegd. Bovendien zou ik de bril te hoog dragen. Advies1: een nieuwe bril, ad 225. Daar zouden dan glazen in komen voor lezen en pc. Want lezen noch pc zouden binnen multifocale toepassing passen. Advies 2: afspraak maken voor 31 februari. Aangezien feb. slechts 28 dagen kent verlangde ik een andere afspraak, bij eigenaar. Aldaar droeg ik de nieuwe bril te laag. Vervolgens werd mij een montuur ad 89 voorgehouden, dwz.overhandigd, dat ter compensatie werd geboden, met gratis glazen ad 89 per stuk, ten behoeve van pc en lezen. Bij afhalen ontving ik een niet eerder gezien montuur en glazen ad 74/72(?). Ik kan er uitstekend mee lezen, verder niets. Hoezo garanties??? Ik ben helemaal klaar met Eyewish. Deze winkel zal door mij nimmer meer bezocht worden, nog niet om een poot bij te stellen.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Altijd een prettige oogmeting en daar bedoel ikmee dat de bril die mij wordt aangemeten altijd goed is .
9.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Volgens mij kan deze vestiging niets verbeteren. Ik denk dat er wel opticiens zijn waar ik minder zou betalen maar dat vind ik niet belangrijk. Ik wordt hier goed en prettig geholpen.
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Ze zijn deskundig en klant gericht. Een winkel waar een prettige sfeer hangt.
7.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Klantvriendelijkheid met snelle service en oplossingen bij een probleem ( of ongelukje met bril )
118 Reviews Plaats review
E.de boer
|Hoogstwaarschijnlijk zijn de resultaten oogmeting niet opgeslagen. Ik kreeg een bril waarmee ik enkel bij daglicht iets kan zien, geen krant mee lees en slecht computer. Ontving geen afhaalbericht. Nabellen leverde op dat een e-mail en voicemail verzonden zou zijn. Geen van beide ontvangen. In de winkel begreep ik dat het emailbericht verzonden was naar een door mij herzien-oud-account, geen voicemail. Er werd her-meten. De uitslag viel binnen de afwijkingsgrens van 10 %., zo werd gezegd. Bovendien zou ik de bril te hoog dragen. Advies1: een nieuwe bril, ad 225. Daar zouden dan glazen in komen voor lezen en pc. Want lezen noch pc zouden binnen multifocale toepassing passen. Advies 2: afspraak maken voor 31 februari. Aangezien feb. slechts 28 dagen kent verlangde ik een andere afspraak, bij eigenaar. Aldaar droeg ik de nieuwe bril te laag. Vervolgens werd mij een montuur ad 89 voorgehouden, dwz.overhandigd, dat ter compensatie werd geboden, met gratis glazen ad 89 per stuk, ten behoeve van pc en lezen. Bij afhalen ontving ik een niet eerder gezien montuur en glazen ad 74/72(?). Ik kan er uitstekend mee lezen, verder niets. Hoezo garanties??? Ik ben helemaal klaar met Eyewish. Deze winkel zal door mij nimmer meer bezocht worden, nog niet om een poot bij te stellen.
Klant van Eye Wish Opticiens
|Altijd een prettige oogmeting en daar bedoel ikmee dat de bril die mij wordt aangemeten altijd goed is .
Klant van Eye Wish Opticiens
|Volgens mij kan deze vestiging niets verbeteren. Ik denk dat er wel opticiens zijn waar ik minder zou betalen maar dat vind ik niet belangrijk. Ik wordt hier goed en prettig geholpen.
Klant van Eye Wish Opticiens
|Ze zijn deskundig en klant gericht. Een winkel waar een prettige sfeer hangt.
Klant van Eye Wish Opticiens
|Klantvriendelijkheid met snelle service en oplossingen bij een probleem ( of ongelukje met bril )