Ik bezocht een tijdje geleden het filiaal op de Van Baerlestraat en was teleurgesteld door de service. De manager, Chantal, leek niet geïnteresseerd in het helpen van klanten en haar reactie op mijn vragen was nogal onbeleefd. Ze kwam erg luid en dominant over. Het personeel leek ongeorganiseerd, wat leidde tot een lange wachttijd voordat ik geholpen werd. Daarnaast vond ik de prijzen aan de hoge kant, zeker gezien de kwaliteit van de service en de producten. Van deze zaak had ik meer professionaliteit en klantvriendelijkheid verwacht.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Vincent van den Bos
|
Wat een schitterende winkel met fijne medewerkers. Ik voel me hier meer dan een klant. Klantgerichtheid en klantbeleving is hier optimaal! Ik heb al meerdere brillen hier gekocht en elke keer opnieuw is de service top. Ga zo door!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Karin
|
Helaas ben ik niet meer tevreden over Eyewish, dat was ik wel....
Je moet het treffen met het personeel en hoe geduldig ze zijn. Mijn laatsts oogmeting heb ik onderbroken, er was teveel irritatie en het meten ging niet vlug genoeg (weinig geduld) ik had er geen goed gevoel over.
Ik kwam voor een nieuwe bril + zonnebril met multifocale glazen, geen kleine investering dacht ik zo....
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Goede service en vriendelijke hulp
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
John
|
Jammer, maar ik ben heel erg ontevreden over de bril die ik bij Eyewish Goes gekocht heb. Prachtig montuur maar doodzonde dat niemand in deze winkel de bril goed en fatsoenlijk krijgt afgesteld. Ik loop voor gek met een bril die om de haverklap van m'n neus zakt. Spijtig, maar ik zoek voor m'n volgende bril een andere opticien.
205 Reviews Plaats review
Meryem
|Ik bezocht een tijdje geleden het filiaal op de Van Baerlestraat en was teleurgesteld door de service. De manager, Chantal, leek niet geïnteresseerd in het helpen van klanten en haar reactie op mijn vragen was nogal onbeleefd. Ze kwam erg luid en dominant over. Het personeel leek ongeorganiseerd, wat leidde tot een lange wachttijd voordat ik geholpen werd. Daarnaast vond ik de prijzen aan de hoge kant, zeker gezien de kwaliteit van de service en de producten. Van deze zaak had ik meer professionaliteit en klantvriendelijkheid verwacht.
Vincent van den Bos
|Wat een schitterende winkel met fijne medewerkers. Ik voel me hier meer dan een klant. Klantgerichtheid en klantbeleving is hier optimaal! Ik heb al meerdere brillen hier gekocht en elke keer opnieuw is de service top. Ga zo door!
Karin
|Helaas ben ik niet meer tevreden over Eyewish, dat was ik wel....
Je moet het treffen met het personeel en hoe geduldig ze zijn. Mijn laatsts oogmeting heb ik onderbroken, er was teveel irritatie en het meten ging niet vlug genoeg (weinig geduld) ik had er geen goed gevoel over.
Ik kwam voor een nieuwe bril + zonnebril met multifocale glazen, geen kleine investering dacht ik zo....
Jan
|Goede service en vriendelijke hulp
John
|Jammer, maar ik ben heel erg ontevreden over de bril die ik bij Eyewish Goes gekocht heb. Prachtig montuur maar doodzonde dat niemand in deze winkel de bril goed en fatsoenlijk krijgt afgesteld. Ik loop voor gek met een bril die om de haverklap van m'n neus zakt. Spijtig, maar ik zoek voor m'n volgende bril een andere opticien.