Klik hier om je antwoord te annuleren.
1 september 2012
Deze winkel was voorheen van langstraat hoogvliet dus toen het over ging naar eyewish ben ik daar blijven komen en ben ik nog steeds te vreden.Ik kom er nu la 42 jaar.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
26 Reviews Plaats review
Klant van Eye Wish Opticiens
|Deze winkel was voorheen van langstraat hoogvliet dus toen het over ging naar eyewish ben ik daar blijven komen en ben ik nog steeds te vreden.Ik kom er nu la 42 jaar.