Klik hier om je antwoord te annuleren.
30 juni 2016
De klantvriendelijkheid telt voor mij persoonlijk dubbel, en die is dubbel goed!
De persoonlijke aandacht die men geeft is buitengewoon.
Door het goede advies en het doorgaan tot we echt tevreden zijn als klant.zeker voor een eerste bril van groot belang.
Geinterreseerde medewerkers, doen alle moeite om een goede keuze te kunnen maken. Nemen er de tijd voor en denken mee!
Prettige persoonlijke inbreng van de filiaalmanager eb het nakomen van afspraken
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
26 Reviews Plaats review
Klant van Eye Wish Opticiens
|De klantvriendelijkheid telt voor mij persoonlijk dubbel, en die is dubbel goed!
Lyda Kagenaar-Voorn
|De persoonlijke aandacht die men geeft is buitengewoon.
Klant van Eye Wish Opticiens
|Door het goede advies en het doorgaan tot we echt tevreden zijn als klant.zeker voor een eerste bril van groot belang.
Simone
|Geinterreseerde medewerkers, doen alle moeite om een goede keuze te kunnen maken. Nemen er de tijd voor en denken mee!
Klant van Eye Wish Opticiens
|Prettige persoonlijke inbreng van de filiaalmanager eb het nakomen van afspraken