Een fornuis besteld bij expert purmerend. Keurig geleverd, helaas hebben ze met het brengen van mijn fornuis mijn deur beschadigd. Kan gebeuren, maar dat hoor je wel netjes op te lossen. Helaas kan je geen nornaal gesprek voeren met meneer***. Hij laat je niet uitpraten, valt je in de rede en is al helemaal niet bereid om een oplossing te zoeken. Het enige wat meneer *** kan zeggen is dat hun het niet hebben gedaan met een verheffende toon in zijn stem. En hij niet bereid is om het op te lossen. Echt belachelijk. Zou hier nooit meer wat bestellen en ook niemand dit aan raden. Zo ga je niet met je klanten om. Wat een aanfluiting
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mark
|
Ooit een arco gekocht, ik moest er snel bij zijn want het was de laatste die ze hadden, de volgende dag reed ik langs stond er gewoon weer een nieuwe voor het raam.
Blu-ray speler gekocht, dat ding trilde bijna me kast af dus ik terug om hem te ruilen tegen die sony die er naast stond heb ik tot 3x aan toe een nieuwe samsung meegekregen om te testen voor dat ik die sony kreeg, halve dag naar de haaien. Nu heb ik weer airco gekocht met als voorwaarde dat ik de compressor niet te veel wou horen thuis zet ik hem aan blijkt er een ratel in te zitten duidelijk niet wat ik in de winkel hoorde, ik weer luisteren naar die showmodel kon geen ratel vinden, dat is normaal volgens hun dus ik heb voorgesteld om die van mij er naast te zetten zodat ze het zelf kunnen horen, maar opnieuw is expert purmerend niet in voor een oplossing wat jij wilt maar alleen wat ze zelf willen, ik moet lg bellen en een monteur langs laten komen. Kortom er moet eerst weer weken overheen voordat ik er wat aan heb. Ongelooflijk
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J.
|
Geholpen door een dame waaraan het concept vriendelijkheid voorbij is gegaan. Heel onaangenaam. Bestel mijn spullen wel ergens anders.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ben
|
Volgende keer toch maar ergens anders..heb droger besteld en betaald via internet, volgende dag te horen gekregen dat dit merk en model pas over een week te leveren is..ander merk en model werd aangeboden, uiteraard iets duurder ( ;) ) en bezorgkosten 2e etage kwamen er ook nog bij ( hoezo bezorgen tot aan de deur, mijn deur zit op de 2e etage..) En uitpakken en meenemen verpakkingsmateriaal? Nee hoor, dat doen wij niet, daar moet u 50 euro extra voor betalen maar dan sluiten wij hem gelijk aan (droger is stekker in stopcontact..) Uiteraard geen fooi en Expert Purmerend is exit.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Daisy kok
|
Zeer blij met mijn aankoop van een koelvriescombinatie van Hisense.
87 Reviews Plaats review
M
|Een fornuis besteld bij expert purmerend. Keurig geleverd, helaas hebben ze met het brengen van mijn fornuis mijn deur beschadigd. Kan gebeuren, maar dat hoor je wel netjes op te lossen. Helaas kan je geen nornaal gesprek voeren met meneer***. Hij laat je niet uitpraten, valt je in de rede en is al helemaal niet bereid om een oplossing te zoeken. Het enige wat meneer *** kan zeggen is dat hun het niet hebben gedaan met een verheffende toon in zijn stem. En hij niet bereid is om het op te lossen. Echt belachelijk. Zou hier nooit meer wat bestellen en ook niemand dit aan raden. Zo ga je niet met je klanten om. Wat een aanfluiting
Mark
|Ooit een arco gekocht, ik moest er snel bij zijn want het was de laatste die ze hadden, de volgende dag reed ik langs stond er gewoon weer een nieuwe voor het raam.
Blu-ray speler gekocht, dat ding trilde bijna me kast af dus ik terug om hem te ruilen tegen die sony die er naast stond heb ik tot 3x aan toe een nieuwe samsung meegekregen om te testen voor dat ik die sony kreeg, halve dag naar de haaien. Nu heb ik weer airco gekocht met als voorwaarde dat ik de compressor niet te veel wou horen thuis zet ik hem aan blijkt er een ratel in te zitten duidelijk niet wat ik in de winkel hoorde, ik weer luisteren naar die showmodel kon geen ratel vinden, dat is normaal volgens hun dus ik heb voorgesteld om die van mij er naast te zetten zodat ze het zelf kunnen horen, maar opnieuw is expert purmerend niet in voor een oplossing wat jij wilt maar alleen wat ze zelf willen, ik moet lg bellen en een monteur langs laten komen. Kortom er moet eerst weer weken overheen voordat ik er wat aan heb. Ongelooflijk
J.
|Geholpen door een dame waaraan het concept vriendelijkheid voorbij is gegaan. Heel onaangenaam. Bestel mijn spullen wel ergens anders.
Ben
|Volgende keer toch maar ergens anders..heb droger besteld en betaald via internet, volgende dag te horen gekregen dat dit merk en model pas over een week te leveren is..ander merk en model werd aangeboden, uiteraard iets duurder ( ;) ) en bezorgkosten 2e etage kwamen er ook nog bij ( hoezo bezorgen tot aan de deur, mijn deur zit op de 2e etage..) En uitpakken en meenemen verpakkingsmateriaal? Nee hoor, dat doen wij niet, daar moet u 50 euro extra voor betalen maar dan sluiten wij hem gelijk aan (droger is stekker in stopcontact..) Uiteraard geen fooi en Expert Purmerend is exit.
Daisy kok
|Zeer blij met mijn aankoop van een koelvriescombinatie van Hisense.