Onze televisie van Philips ging raar en staat nu ter reparatie bij Philips. Hierbij zijn en worden wij zeer goed bijgestaan en geholpen door Melvin. Daarom onze complimenten aan Melvin! Familie Ydema
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk
|
Botte medewerker met snor die weigert een online aankoop retour te nemen, omdat het piepschuim uit de doos ontbrak. Bij het in ontvangst nemen van de doos (die ik voor de balie op de grond had gezet) nam hij ook nog eens geen afstand en lapte daarmee dus de coronamaatregelen aan zijn laars.
Voor medewerkers zonder kennis van zaken: een online retour mag je niet weigeren als er wat piepschuim ontbreekt. Hoogst kun je kosten in mindering brengen omdat het product minder waard is geworden (wat onzin is, een doos is geen product, en het product was intact).
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Gerrit
|
Geen zaken doen met vestiging Houten. Net wat de persoon van de andere review zei. Ze zijn niet servicegericht en klantgericht. De klant doet alles fout en zij zelf niet. Bij een online bestelling zou ik toch een andere vestiging kiezen. Hopelijk is het daar beter ook qua vriendelijkheid.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ed
|
Kwam daar om een wasdrogers te kopen die ik ook online had kunnen bestellen. Maar je wil de plaatselijke ondernemer de omzet gunnen, dus ben er heen gegaan om het te bestellen. Bij binnenkomst stonden er drie verkopers achter de balie die alle drie in de computer aan het kijken waren of met papieren bezig
Wij werden ik en mijn vrouw niet begroet bij binnenkomst. Wij hebben in de winkel tussen de 5 en 10 minuten rondgelopen op zoek naar de wasdroger die er niet was. We zíjn in die tijd niet aangesproken door een medewerker terwijl er op dat moment geen enkele andere klant in de winkel was. Ik denk dat de medewerkers hopen dat ze snel de deuren kunnen sluiten zodat iedereen inderdaad alles via internet kunnen aanschaffen, zodat de drie medewerkers lekker verder kunnen uitrusten want klanten helpen dat is lastig.
42 Reviews Plaats review
J Vink
|Heel fijn geholpen en goed advies gekregen.
Familie Ydema
|Onze televisie van Philips ging raar en staat nu ter reparatie bij Philips. Hierbij zijn en worden wij zeer goed bijgestaan en geholpen door Melvin. Daarom onze complimenten aan Melvin! Familie Ydema
Henk
|Botte medewerker met snor die weigert een online aankoop retour te nemen, omdat het piepschuim uit de doos ontbrak. Bij het in ontvangst nemen van de doos (die ik voor de balie op de grond had gezet) nam hij ook nog eens geen afstand en lapte daarmee dus de coronamaatregelen aan zijn laars.
Voor medewerkers zonder kennis van zaken: een online retour mag je niet weigeren als er wat piepschuim ontbreekt. Hoogst kun je kosten in mindering brengen omdat het product minder waard is geworden (wat onzin is, een doos is geen product, en het product was intact).
Gerrit
|Geen zaken doen met vestiging Houten. Net wat de persoon van de andere review zei. Ze zijn niet servicegericht en klantgericht. De klant doet alles fout en zij zelf niet. Bij een online bestelling zou ik toch een andere vestiging kiezen. Hopelijk is het daar beter ook qua vriendelijkheid.
Ed
|Kwam daar om een wasdrogers te kopen die ik ook online had kunnen bestellen. Maar je wil de plaatselijke ondernemer de omzet gunnen, dus ben er heen gegaan om het te bestellen. Bij binnenkomst stonden er drie verkopers achter de balie die alle drie in de computer aan het kijken waren of met papieren bezig
Wij werden ik en mijn vrouw niet begroet bij binnenkomst. Wij hebben in de winkel tussen de 5 en 10 minuten rondgelopen op zoek naar de wasdroger die er niet was. We zíjn in die tijd niet aangesproken door een medewerker terwijl er op dat moment geen enkele andere klant in de winkel was. Ik denk dat de medewerkers hopen dat ze snel de deuren kunnen sluiten zodat iedereen inderdaad alles via internet kunnen aanschaffen, zodat de drie medewerkers lekker verder kunnen uitrusten want klanten helpen dat is lastig.