Zojuist bij Eurofleur Leusden geweest, net voor sluitingstijd (17.45 uur). Ik liep zonder iets gekocht te hebben door de poortjes en het alarm ging af. Op harde toon vroeg een medewerkster of ik terug wilde lopen, omdat het alarm afging. Ze vroeg of ik mijn handen mijn zakken wilde halen (!!). Ik gaf aan dat dit voor mij als een politieverhoor aanvoelde. De dame in kwestie observeerde mij een tijdje. Een drietal andere medewerksters keek toe. Het viel me op dat de medewerkster in kwestie geen 'sorry' zei, immers JULLIE alarm functioneerde niet. Ik liep zuchtend weg, terwijl ik 'ongelooflijk dit, ongelooflijk' zei. Een medewerkers zei nog 'maar u bent toch 'netjes" behandeld?'. Tja..
Ik voelde mij -ten onterechte- behandeld als een dief.
Beste Eurofleur, ik woon 50 jaar in Leusden en kom al 50 jaar bij juliie, vanaf mijn derde met mijn ouders destijds. Dit was de laaste keer.
JULLIE HEBBEN MIJ ZO ONBESCHOFT BEHANDELD.
Jullie verliezen een heel trouwe klant.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Emeline
|
Prachtige winkel, groot assortiment. Medewerkers over het algemeen vriendelijk, behalve bij de kassa. Ronduit onbeschoft maar met een grote sarcastische glimlach.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ben huver
|
we zijnnet terug van een bwzoek aan de kerstshow in leusden..
wat een pracht en de snowworld ongelooflijk mooi nog niet eerder zo iets moois gezien.prachtig vakwerk ook een grote pluim voor de medewerkers.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Maartje
|
Buurvrouw zocht een kerstboom en deze vonden we bij Eurofleur Leusden. Een grote keus in van alles en nog wat en een nog grotere keus in kunstbomen. Toen ze hun keus gemaakt hadden kwam erveen verkoper naar ons toe om ons het magazijn te wijzen waar de boompjes stonden...stuk voor stuk vriendelijke medewerkers
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Melvin
|
Prima winkel om naartoe te gaan, als een van de concullega's iets niet heeft. Ik zal er niet grootshoppen, want ik vind de producten over het algemeen nogal duur.
Wellicht een incident: bij de kassa stelde de enthousiaste medewerkster voor mijn planten in een verzamelbak te zetten. Normaal gesproken pak ik zo'n kunststof ding altijd zelf. Fijn meedenken, dacht ik nog. Totdat ik later op de bon zag staan dat deze service mij €2,99 kostte.
10 Reviews Plaats review
Gertjan
|Zojuist bij Eurofleur Leusden geweest, net voor sluitingstijd (17.45 uur). Ik liep zonder iets gekocht te hebben door de poortjes en het alarm ging af. Op harde toon vroeg een medewerkster of ik terug wilde lopen, omdat het alarm afging. Ze vroeg of ik mijn handen mijn zakken wilde halen (!!). Ik gaf aan dat dit voor mij als een politieverhoor aanvoelde. De dame in kwestie observeerde mij een tijdje. Een drietal andere medewerksters keek toe. Het viel me op dat de medewerkster in kwestie geen 'sorry' zei, immers JULLIE alarm functioneerde niet. Ik liep zuchtend weg, terwijl ik 'ongelooflijk dit, ongelooflijk' zei. Een medewerkers zei nog 'maar u bent toch 'netjes" behandeld?'. Tja..
Ik voelde mij -ten onterechte- behandeld als een dief.
Beste Eurofleur, ik woon 50 jaar in Leusden en kom al 50 jaar bij juliie, vanaf mijn derde met mijn ouders destijds. Dit was de laaste keer.
JULLIE HEBBEN MIJ ZO ONBESCHOFT BEHANDELD.
Jullie verliezen een heel trouwe klant.
Eurofleur
|Emeline
|Prachtige winkel, groot assortiment. Medewerkers over het algemeen vriendelijk, behalve bij de kassa. Ronduit onbeschoft maar met een grote sarcastische glimlach.
ben huver
|we zijnnet terug van een bwzoek aan de kerstshow in leusden..
wat een pracht en de snowworld ongelooflijk mooi nog niet eerder zo iets moois gezien.prachtig vakwerk ook een grote pluim voor de medewerkers.
Maartje
|Buurvrouw zocht een kerstboom en deze vonden we bij Eurofleur Leusden. Een grote keus in van alles en nog wat en een nog grotere keus in kunstbomen. Toen ze hun keus gemaakt hadden kwam erveen verkoper naar ons toe om ons het magazijn te wijzen waar de boompjes stonden...stuk voor stuk vriendelijke medewerkers
Melvin
|Prima winkel om naartoe te gaan, als een van de concullega's iets niet heeft. Ik zal er niet grootshoppen, want ik vind de producten over het algemeen nogal duur.
Wellicht een incident: bij de kassa stelde de enthousiaste medewerkster voor mijn planten in een verzamelbak te zetten. Normaal gesproken pak ik zo'n kunststof ding altijd zelf. Fijn meedenken, dacht ik nog. Totdat ik later op de bon zag staan dat deze service mij €2,99 kostte.