De Etos in het winkelcentrum van Selwerd is een nette winkel. Ik vind het echter jammer dat het personeel vaak niet heel klantgericht is, zo wordt ik vrijwel nooit begroet in de winkel, terwijl ik toch regelmatig langskom om wat te kopen.
Je kan bij deze Etos gerust heel bedenkelijk een kwartier naar een schap kijken. Je wordt namelijk niet aangesproken of het allemaal lukt. Dit vind ik erg jammer. Je zou zoveel meer kunnen verkopen als je me zou helpen.
Als je eenmaal de kracht hebt verzameld om het personeel aan te spreken geven ze vaak wel goed advies. Dit is erg fijn. Zo heeft een dame mij geholpen met het uitzoeken van make-up en weer een andere dame met shampoo. Ik werd op deze momenten erg goed geholpen, maar het moet van ver weg komen.
Ik hoop met deze recensie te bereiken dat de werknemers van deze Etos bewuster worden van hun uitstraling en wat meer op hun klanten af stappen. Of, op zijn minst al hun klanten begroeten. Moet je nagaan hoe makkelijk het wordt om dingen te stelen als niemand je in de gaten houdt. Daarnaast is de kans op verkoop zoveel groter!
1 Review Plaats review
Een trouwe klant
|De Etos in het winkelcentrum van Selwerd is een nette winkel. Ik vind het echter jammer dat het personeel vaak niet heel klantgericht is, zo wordt ik vrijwel nooit begroet in de winkel, terwijl ik toch regelmatig langskom om wat te kopen.
Je kan bij deze Etos gerust heel bedenkelijk een kwartier naar een schap kijken. Je wordt namelijk niet aangesproken of het allemaal lukt. Dit vind ik erg jammer. Je zou zoveel meer kunnen verkopen als je me zou helpen.
Als je eenmaal de kracht hebt verzameld om het personeel aan te spreken geven ze vaak wel goed advies. Dit is erg fijn. Zo heeft een dame mij geholpen met het uitzoeken van make-up en weer een andere dame met shampoo. Ik werd op deze momenten erg goed geholpen, maar het moet van ver weg komen.
Ik hoop met deze recensie te bereiken dat de werknemers van deze Etos bewuster worden van hun uitstraling en wat meer op hun klanten af stappen. Of, op zijn minst al hun klanten begroeten. Moet je nagaan hoe makkelijk het wordt om dingen te stelen als niemand je in de gaten houdt. Daarnaast is de kans op verkoop zoveel groter!