Ik voel mij gezien en gehoord door Ergatis / Zorg van de Zaak. Duidelijke afspraken en communicatie. Afspraken worden nagekomen. Vriendelijke en empathische medewerkers. Alle ruimte voor mijn eigen input. Onderzoeken mogen in mijn eigen tempo worden gedaan. Eindrapportage is duidelijk en is mondeling toegelicht. Content met de gang van zaken en de uitkomst.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Diana van Halen
|
Tijdens de intake had ik een goed gesprek en was best duidelijk dat ik zwaar beperkt was.
Toen het officiële rapport kwam, was dat anders, gezondheid klachten gebagatelliseerd , knip en plakwerk. Ik kon nog gewoon 40 uur in de industrie werken met mijn handen dus. Ik heb silversplints aan mijn handen, vingers en polsen, veel pijn en uitgeput zijn , maar dat kon ik niet bewijzen terwijl het bij mijn aandoening hoort.En mijn aandoeningen zouden in de toekomst beter worden terwijl dat niet kan, het is genetisch. Het gevolg was, dat UWV helemaal met hen eens was en ik geen arbeidsongeschiktheid uitkering kreeg. Ben nu 5 jaar verder en ga nog steeds langzaam achteruit, heb hEDS ( bindweefsel aandoening) diabetes, autisme, apneu, hartproblemen, maag en darm aandoening en artrose. Ben nu 61, wie wil me een aangepaste baan geven?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Margje
|
Dit bedrijf vond het prima om mij naar de GGZ tak Sitagre door te sturen na een tweetje met Zorg van de Zaak nog een ander zusterbedrijf dat net deed alsof ze onafhankelijke second opinion aanvroeg. Ik heb niets tussen mijn oren als gezondheidsprobleem maar ja als je de werkgever van een zieke werknemer wilt afhelpen voor een prikkie kan alles bij koepel Zorg van de Zaak Klacht hierover werd niet in behandeling genomen door moederbedrijf. Ik kreeg ook geen excuses toen ze brief ontvingen van behandelteam dat ik inderdaad K had zoals ik al maanden geleden had gemeld.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ergatisdrama
|
Tactieken van dit bedrijf zijn intimidatie en kleineren en standaard rapport opleveren dat alleen afwijkt in NAW gegevens van andere rapport. Product is altijd iets dat je volledig beter meldt ook al ben je zwaar gehandicapt. Dan krijgen ze nl. een bonus he.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
herstelende
|
Ik heb moeten betalen voor second opinion via uwv om schade veroorzaakt door ergatis. ze weigerden hun fout te herstellen. wilden ook geen gesprek aangaan nadat ik gelijk had gekregen bij het uwv.
heb nu een klacht liggen over ergatis bij de inspectie gezondheidszorg. misschien een idee voor andere getroffenen ...
13 Reviews Plaats review
Marion Godwaldt
|Ik voel mij gezien en gehoord door Ergatis / Zorg van de Zaak. Duidelijke afspraken en communicatie. Afspraken worden nagekomen. Vriendelijke en empathische medewerkers. Alle ruimte voor mijn eigen input. Onderzoeken mogen in mijn eigen tempo worden gedaan. Eindrapportage is duidelijk en is mondeling toegelicht. Content met de gang van zaken en de uitkomst.
Diana van Halen
|Tijdens de intake had ik een goed gesprek en was best duidelijk dat ik zwaar beperkt was.
Toen het officiële rapport kwam, was dat anders, gezondheid klachten gebagatelliseerd , knip en plakwerk. Ik kon nog gewoon 40 uur in de industrie werken met mijn handen dus. Ik heb silversplints aan mijn handen, vingers en polsen, veel pijn en uitgeput zijn , maar dat kon ik niet bewijzen terwijl het bij mijn aandoening hoort.En mijn aandoeningen zouden in de toekomst beter worden terwijl dat niet kan, het is genetisch. Het gevolg was, dat UWV helemaal met hen eens was en ik geen arbeidsongeschiktheid uitkering kreeg. Ben nu 5 jaar verder en ga nog steeds langzaam achteruit, heb hEDS ( bindweefsel aandoening) diabetes, autisme, apneu, hartproblemen, maag en darm aandoening en artrose. Ben nu 61, wie wil me een aangepaste baan geven?
Margje
|Dit bedrijf vond het prima om mij naar de GGZ tak Sitagre door te sturen na een tweetje met Zorg van de Zaak nog een ander zusterbedrijf dat net deed alsof ze onafhankelijke second opinion aanvroeg. Ik heb niets tussen mijn oren als gezondheidsprobleem maar ja als je de werkgever van een zieke werknemer wilt afhelpen voor een prikkie kan alles bij koepel Zorg van de Zaak Klacht hierover werd niet in behandeling genomen door moederbedrijf. Ik kreeg ook geen excuses toen ze brief ontvingen van behandelteam dat ik inderdaad K had zoals ik al maanden geleden had gemeld.
Ergatisdrama
|Tactieken van dit bedrijf zijn intimidatie en kleineren en standaard rapport opleveren dat alleen afwijkt in NAW gegevens van andere rapport. Product is altijd iets dat je volledig beter meldt ook al ben je zwaar gehandicapt. Dan krijgen ze nl. een bonus he.
herstelende
|Ik heb moeten betalen voor second opinion via uwv om schade veroorzaakt door ergatis. ze weigerden hun fout te herstellen. wilden ook geen gesprek aangaan nadat ik gelijk had gekregen bij het uwv.
heb nu een klacht liggen over ergatis bij de inspectie gezondheidszorg. misschien een idee voor andere getroffenen ...