Dit bedrijf lijkt met de noorderzon vertrokken. Aankoop gedaan op 7 januari, na de bevestigingsmail niets meer van gehoord, en ze zijn per email noch telefonisch bereikbaar.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
PEPijn
|
Besteld, nooit aangekomen, en daarna niet bereikbaar..... , DUS NIETS MET DEZE ZAAK TE MAKEN HEBBEN!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Kim van corbach
|
Mijn zoon zijn board was binnen 2 maanden gebroken . Er wordt niets ! Mee gedaan!! De firma Arbor geeft een jaar garantie op breuk ook hier doet hij niets mee. Consumenten rechten heeft hij nog nooit van gehoord!.... zijn er nog niet klaar mee...gaat naar de geschillen comissie!! Met andere woorden Koop er zeker niets!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Christiaan
|
De service en klantvriendelijkheid laat te wensen over. Er staat een wat oudere sacherijnige medewerker (eigenaar) achter de balie. Kom hier beter maar niet binnen als je schoenen/ kleding aan hebt van skatemerken die daar niet gekocht zijn, de eigenaar voelt dit als een persoonlijke aanval lijkt het. Al vaker heb zowel ik als vrienden rare ongemakkelijke opmerkingen gekregen. Daarnaast moest ik bij een productiefout van een schoen een keer 4 weken wachten. De eigenaar had het te druk om mijn claim te behandelen en had steeds een andere smoes, ik zag de defecte schoenen letterlijk staan terwijl hij zei dat ze naar de leverancier waren opgestuurd. Ik heb het er toen bij gelaten maar liever kom ik hier niet meer. Vroeger liep er nog wel leuk personeel rond en de ex?vriendin van de eigenaar, toendestijds was er nog wel goede service. Sinds ik haar/ het andere personeel niet meer zie is het behoorlijk achteruit gegaan met klantvriendelijkheid en service. Jammer!
5 Reviews Plaats review
Steven L
|Dit bedrijf lijkt met de noorderzon vertrokken. Aankoop gedaan op 7 januari, na de bevestigingsmail niets meer van gehoord, en ze zijn per email noch telefonisch bereikbaar.
PEPijn
|Besteld, nooit aangekomen, en daarna niet bereikbaar..... , DUS NIETS MET DEZE ZAAK TE MAKEN HEBBEN!!!!
Kim van corbach
|Mijn zoon zijn board was binnen 2 maanden gebroken . Er wordt niets ! Mee gedaan!! De firma Arbor geeft een jaar garantie op breuk ook hier doet hij niets mee. Consumenten rechten heeft hij nog nooit van gehoord!.... zijn er nog niet klaar mee...gaat naar de geschillen comissie!! Met andere woorden Koop er zeker niets!!!
Christiaan
|De service en klantvriendelijkheid laat te wensen over. Er staat een wat oudere sacherijnige medewerker (eigenaar) achter de balie. Kom hier beter maar niet binnen als je schoenen/ kleding aan hebt van skatemerken die daar niet gekocht zijn, de eigenaar voelt dit als een persoonlijke aanval lijkt het. Al vaker heb zowel ik als vrienden rare ongemakkelijke opmerkingen gekregen. Daarnaast moest ik bij een productiefout van een schoen een keer 4 weken wachten. De eigenaar had het te druk om mijn claim te behandelen en had steeds een andere smoes, ik zag de defecte schoenen letterlijk staan terwijl hij zei dat ze naar de leverancier waren opgestuurd. Ik heb het er toen bij gelaten maar liever kom ik hier niet meer. Vroeger liep er nog wel leuk personeel rond en de ex?vriendin van de eigenaar, toendestijds was er nog wel goede service. Sinds ik haar/ het andere personeel niet meer zie is het behoorlijk achteruit gegaan met klantvriendelijkheid en service. Jammer!
Boeriinetje
|mooi assortiment en geweldige service!