geen reparatie en slechte service en afhandeling Ik heb een dvd speler gekocht en die bleek niet te werken. Voor reparatie heb ik deze dus teruggebracht.Na een lange tijd (aantal weken toch) kon ik het artikel weer ophalen en thuis bleek al meteen dat er niks veranderd was en dezelfde mankementen waren er nog steeds. Ik heb de klantenservice hiervan op de hoogte gesteld en ik moest terug naar de winkel.Weer opnieuw verzonden voor reparatie. Weer na een paar weken opgehaald Inderdaad bleek er niks veranderd te zijn en nog steeds deed de dvd speler het niet naar behoren. Ik heb de klantenservice gecontacteerd en zij mailden terug dat ze contact met het filiaal hadden gehad en ik kon teruggaan en daar zouden ze een passende oplossing vinden. Weer naar de winkel en de mail meegenomen zelfs. De medewerkster wist nergens van en kon ook nergens een bericht vinden dat er iets was gemeld of afgesproken. Ze zei dat ik naar huis moest gaan en maar weer moest mailen met de klantenservice. Ze wilde niet eens zelf er naartoe bellen om uit te zoeken hoe het zat. De filiaalleider was er die dag niet dus ik kon ook de volgende dag terugkomen. Ook die wilde zij niet bellen. Wat mij het meeste stoort is dat ik drie keer er naartoe moet terwijl je bij dit filiaal alleen in de veel te dure parkeergarage kan parkeren om er te komen. Elke keer meer dan 2 euro ongeacht dat je er maar een korte tijd bent. Daarnaast heb ik twee kinderen waarvan 1 een jongetje van 5 die elke keer mee moet en dat is best een gedoe elke keer. En dan kom je er telkens voor niks en willen ze ook niet eens helpen.
3.5
0
1
Klant van Kijkshop
|
Het personeel is niet altijd vriendelijk, en de oorzaak ligt vaak volgens personeel bij de klant zelf.
5.8
0
Klant van Kijkshop
|
Kom er nauwelijks, dus kan er slecht een toelichting op geven.
6.0
0
Klant van Kijkshop
|
Soms mag er meer personeel rondlopen voor de service. Anders moet je steeds op zoek naar mensen.
17 Reviews Plaats review
Klant van Kijkshop
|Een rommelige winkel, maar wel met leuke koopjes.
Dacia
|geen reparatie en slechte service en afhandeling
Ik heb een dvd speler gekocht en die bleek niet te werken. Voor reparatie heb ik deze dus teruggebracht.Na een lange tijd (aantal weken toch) kon ik het artikel weer ophalen en thuis bleek al meteen dat er niks veranderd was en dezelfde mankementen waren er nog steeds. Ik heb de klantenservice hiervan op de hoogte gesteld en ik moest terug naar de winkel.Weer opnieuw verzonden voor reparatie. Weer na een paar weken opgehaald Inderdaad bleek er niks veranderd te zijn en nog steeds deed de dvd speler het niet naar behoren. Ik heb de klantenservice gecontacteerd en zij mailden terug dat ze contact met het filiaal hadden gehad en ik kon teruggaan en daar zouden ze een passende oplossing vinden. Weer naar de winkel en de mail meegenomen zelfs. De medewerkster wist nergens van en kon ook nergens een bericht vinden dat er iets was gemeld of afgesproken. Ze zei dat ik naar huis moest gaan en maar weer moest mailen met de klantenservice. Ze wilde niet eens zelf er naartoe bellen om uit te zoeken hoe het zat. De filiaalleider was er die dag niet dus ik kon ook de volgende dag terugkomen. Ook die wilde zij niet bellen. Wat mij het meeste stoort is dat ik drie keer er naartoe moet terwijl je bij dit filiaal alleen in de veel te dure parkeergarage kan parkeren om er te komen. Elke keer meer dan 2 euro ongeacht dat je er maar een korte tijd bent. Daarnaast heb ik twee kinderen waarvan 1 een jongetje van 5 die elke keer mee moet en dat is best een gedoe elke keer. En dan kom je er telkens voor niks en willen ze ook niet eens helpen.
Klant van Kijkshop
|Het personeel is niet altijd vriendelijk, en de oorzaak ligt vaak volgens personeel bij de klant zelf.
Klant van Kijkshop
|Kom er nauwelijks, dus kan er slecht een toelichting op geven.
Klant van Kijkshop
|Soms mag er meer personeel rondlopen voor de service. Anders moet je steeds op zoek naar mensen.