mensonterend bedrijf Ik ben 2012 lid geworden met mijn gehandicapte dochter. Na een paar maanden kreeg ik pijnklachten en ben na (veel te lange tijd) naar de dokter gegaan en daar bleek ik iets ernstigs te hebben. Sporten kon niet meer en mijn dochter kon niet alleen gaan. Probleem gemaild naar FitforFree en brief gestuurd omdat ik weken niks terug hoorde. Na 3 maanden kreeg ik een mail dat mijn post bij de spam was beland en ik moest een doktersverklaring opsturen. Dit gedaan en niks gehoord meer. Pas in oktober kreeg ik een reactie (in de tussentijd had ik al tig keer gemaild en brieven gestuurd en gevraagd om een respons) dat ze geen reden zagen om mijn abonnement te stoppen. Al het achterstallige geld moest ik maar betalen. Ik kreeg hiervan geen rekening of herinnering maar wel ineens pas in januari 2013 een brief dat ik extra kosten moest betalen en dat de rekening inmiddels bij het incassobureau lag. En ik was ondertussen nog bij het filiaal geweest om alles uit te leggen en daar had de manager gezegd dat ze het wel zou regelen. Haar heb ik nog gemaild en nu zegt ze dat ze dat nooit heeft gezegd. WALGELIJK bedrijf dat mensonterend met mensen omgaat. Onderzoek op internet wees al snel uit dat er enorm veel klachten zijn over dit bedrijf en dat ze nooit reageren of menselijk met klanten omgaan. Te erg voor woorden en mensen moeten weerhouden worden om lid te worden van FitforFree.
1 Review Plaats review
Dacia
|mensonterend bedrijf
Ik ben 2012 lid geworden met mijn gehandicapte dochter. Na een paar maanden kreeg ik pijnklachten en ben na (veel te lange tijd) naar de dokter gegaan en daar bleek ik iets ernstigs te hebben. Sporten kon niet meer en mijn dochter kon niet alleen gaan. Probleem gemaild naar FitforFree en brief gestuurd omdat ik weken niks terug hoorde. Na 3 maanden kreeg ik een mail dat mijn post bij de spam was beland en ik moest een doktersverklaring opsturen. Dit gedaan en niks gehoord meer. Pas in oktober kreeg ik een reactie (in de tussentijd had ik al tig keer gemaild en brieven gestuurd en gevraagd om een respons) dat ze geen reden zagen om mijn abonnement te stoppen. Al het achterstallige geld moest ik maar betalen. Ik kreeg hiervan geen rekening of herinnering maar wel ineens pas in januari 2013 een brief dat ik extra kosten moest betalen en dat de rekening inmiddels bij het incassobureau lag. En ik was ondertussen nog bij het filiaal geweest om alles uit te leggen en daar had de manager gezegd dat ze het wel zou regelen. Haar heb ik nog gemaild en nu zegt ze dat ze dat nooit heeft gezegd. WALGELIJK bedrijf dat mensonterend met mensen omgaat. Onderzoek op internet wees al snel uit dat er enorm veel klachten zijn over dit bedrijf en dat ze nooit reageren of menselijk met klanten omgaan. Te erg voor woorden en mensen moeten weerhouden worden om lid te worden van FitforFree.