Afgelopen maandag gebeld (met Zidon) ivm een Tesla, een uitgebreid en vriendelijk gesprek. Aangegeven dat ik al enige tijd op zoek was naar een dergelijke auto en zeer geïnteresseerd was, want deze auto voldeed aan al mijn wensen. Alle ins en outs besproken en aangegeven dat ik de auto meteen vrijdag zou kopen als de proefrit geen verrassingen met zich meebracht. Ook meteen een afspraak gemaakt om vrijdag een proefrit te komen maken en gevraagd of de auto dan al meteen meegenomen kon worden. Dat kon niet, want men wilde hem volledig aflever-klaar maken. Aflevering aan huis behoorde wel tot de mogelijkheden. Aangezien ik uit Maastricht kom en niet tevergeefs 3,5u enkele reis wilde maken, heb ik gevraagd of ik reeds een aanbetaling moest of dat men de auto in ieder geval tot vrijdag voor mij vast zou houden. Geen probleem, aanbetaling was niet nodig en de auto zou niet voor vrijdag verkocht worden. Perfect, dus meteen een vrije dag opgenomen van mijn werk en opvang voor de kinderen geregeld.
Vandaag is het woensdag en word ik door Zidon gebeld: de auto is door een collega al verkocht aan iemand anders, jammer maar helaas. Zeer teleurstellend! Blijkbaar was het teveel moeite om collega’s te informeren over gemaakte afspraken. Meer dan een “sorry, kan er niets aan doen” kon er niet vanaf. Lulsmoes natuurlijk. Men had op zijn minst de andere geïnteresseerde kunnen laten weten dat als de auto vrijdag niet verkocht was aan mij, hij de eerste was.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
P.RIJVERS
|
WAS OPZOEK NAAR EEN AUTO MINI COUNTRYMAN EN KWAM VIA MARKPLAAT BIJ DIT BEDRIJF DIE DE AUTO HADDEN STAAN DIE IK ZOCHT.
NAAR HET BEDRIJF OP GEBELD OVER DE AUTO WAAR IK INTRESSEN IN HAD ,AUTO WAS NOG BESCHIKBAAR IK BLIJ MAAR 3UU AFSTAND IS NIET OM DE HOEK DAAR IK OP FAM BEZOEK GING IN DEVENTER ZOU DAT EEN KORT STUK JE NAAR EMMEN ZIJN DE HEER VERTELDE MIJ DAT IK EVEN ZOU BELLEN ALS IK ZATERDAG ZOU KOMEN KIJKEN.
ZO GEZEGT ZO GEDAAN EVEN VOOR OPENINGSTIJD GEBELD.
BIJ HET TELEFOON GESPREK WERD METEEN GEZECHT DAT HIJ GERESERVEERD WAS EN DAT IK PECH HAD EN DAT ER MENSEN KWAMEN KIJKEN OM 12.00 !!!!
WAAR IK OP ANTWORDEN DAN BEL IK NA 12.00 WEL EVEN OF HIJ ER NOG IS KREEG METEEN EEN ZEER BOT ANTWOORD VAN BEL DINSDAG MAAR FIJNE DAG.
HET LAG MIJ NIET GOED OP MIJN MAAG EN WAS BEST BOOS ,IK HEB MIJN FAM LATEN BELLEN VAN DEVENTER EN WAT ZEGT DE HEER DE AUTO IS NOG BESCHIKBAAR !!!!!!!!!!!!!!
EN DAT WE KONDEN KOMEN KIJKEN.
WE ZIJN ER NA TOEGEGAAN 1UUR EN 20 GEREDEN WERDEN ZEER ONVRIENDELIJK ONTVANGEN
DAAR STAAT DE AUTO SNEL KIJKEN WE GAAN ZO DICHT ,ER WAREN TOCH WEL WAT DINGEN AAN DE AUTO HET IS GEEN NIEUWE DAT BEGRIJP IK HET GESPREK MET DE HEER LIEP ZEER STROEF ZO STAAT DIE HIER EN MENSEN KOPEN HEM OOK ZO EN OF JE KOOPT HEM OF NIET.
IK ZIT 18 JAAR IN DE AUTO SCHADE RESTAURATIE EN WIET ECHT WEL IETS VAN AUTO'S AF
TOE GING HET GESPREK ZEER SNEL EN MOESTEN WE OPSCHIETEN WANT ZE GINGEN DICHT EN MOET IK MAAR MAANDAG TERUG KOMEN OFZO (3UUR OP EN AF RIJDEN)
DUS JA BEN BEST TELEURGESTELD OMDAT IK DEZE AUTO JUIST MOOI VOND, MAAR HELAAS GAAT HET HEM NIET WORDEN OOK AL VIND IK HEM MOOI .
ZO GA JE NIET MET MENSEN OM DIE SERIEUS KOMEN KIJKEN NAAR EEN AUTO.
PADDY
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Leo
|
Zeer tevreden over Dealerauto's Emmen. Heb hier in augustus 2024 een zeer gunstig geprijsde Lancer gekocht.
De communicatie verliep soepel en de medewerkers waren zeer vriendelijk.
Afspraak gemaakt en, omdat de accu van mijn toenmalige auto leeg was, met de trein naar Emmen gereisd. De auto stond al klaar en zag er prima uit. Geen rare zaken tijdens de proefrit.
Heb nog een grote beurt laten uitvoeren, en omdat het nogal een wereldreis is van Spijkenisse naar Emmen gevraagd of ze de Lancer bij mij wilden bezorgen en meteen mijn oude auto mee konden nemen.
Volgens mij is niet ieder bedrijf hiertoe bereid, maar voor een klein bedrag hebben ze dit voor mij gedaan. Ik ben na het verkoopgesprek zelfs nog netjes naar het station gebracht ;)
Tot nu toe geen problemen, vorige week naar België gereden en ook dat verliep vlekkeloos.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Maike Koopmans
|
In telefonisch contact over een auto waar wij belangstelling voor hadden nogal afhoudend. Allerlei argumenten om niet te komen . Kreeg de indruk dat er geen interesse was in onze komst en aankoop van de betreffende auto. Geheel niet klantvriendelijk. De verbinding werd ook plots verbroken! Raar
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jolanda
|
Koop hier geen auto, ***! Verkopen een auto voor veel geld. Vervolgens is de auto niet goed en wil je dit proberen op te lossen. Wordt je uitgescholden aan de telefoon en word je geblokkeerd
59 Reviews Plaats review
M.F.
|Afgelopen maandag gebeld (met Zidon) ivm een Tesla, een uitgebreid en vriendelijk gesprek. Aangegeven dat ik al enige tijd op zoek was naar een dergelijke auto en zeer geïnteresseerd was, want deze auto voldeed aan al mijn wensen. Alle ins en outs besproken en aangegeven dat ik de auto meteen vrijdag zou kopen als de proefrit geen verrassingen met zich meebracht. Ook meteen een afspraak gemaakt om vrijdag een proefrit te komen maken en gevraagd of de auto dan al meteen meegenomen kon worden. Dat kon niet, want men wilde hem volledig aflever-klaar maken. Aflevering aan huis behoorde wel tot de mogelijkheden. Aangezien ik uit Maastricht kom en niet tevergeefs 3,5u enkele reis wilde maken, heb ik gevraagd of ik reeds een aanbetaling moest of dat men de auto in ieder geval tot vrijdag voor mij vast zou houden. Geen probleem, aanbetaling was niet nodig en de auto zou niet voor vrijdag verkocht worden. Perfect, dus meteen een vrije dag opgenomen van mijn werk en opvang voor de kinderen geregeld.
Vandaag is het woensdag en word ik door Zidon gebeld: de auto is door een collega al verkocht aan iemand anders, jammer maar helaas. Zeer teleurstellend! Blijkbaar was het teveel moeite om collega’s te informeren over gemaakte afspraken. Meer dan een “sorry, kan er niets aan doen” kon er niet vanaf. Lulsmoes natuurlijk. Men had op zijn minst de andere geïnteresseerde kunnen laten weten dat als de auto vrijdag niet verkocht was aan mij, hij de eerste was.
P.RIJVERS
|WAS OPZOEK NAAR EEN AUTO MINI COUNTRYMAN EN KWAM VIA MARKPLAAT BIJ DIT BEDRIJF DIE DE AUTO HADDEN STAAN DIE IK ZOCHT.
NAAR HET BEDRIJF OP GEBELD OVER DE AUTO WAAR IK INTRESSEN IN HAD ,AUTO WAS NOG BESCHIKBAAR IK BLIJ MAAR 3UU AFSTAND IS NIET OM DE HOEK DAAR IK OP FAM BEZOEK GING IN DEVENTER ZOU DAT EEN KORT STUK JE NAAR EMMEN ZIJN DE HEER VERTELDE MIJ DAT IK EVEN ZOU BELLEN ALS IK ZATERDAG ZOU KOMEN KIJKEN.
ZO GEZEGT ZO GEDAAN EVEN VOOR OPENINGSTIJD GEBELD.
BIJ HET TELEFOON GESPREK WERD METEEN GEZECHT DAT HIJ GERESERVEERD WAS EN DAT IK PECH HAD EN DAT ER MENSEN KWAMEN KIJKEN OM 12.00 !!!!
WAAR IK OP ANTWORDEN DAN BEL IK NA 12.00 WEL EVEN OF HIJ ER NOG IS KREEG METEEN EEN ZEER BOT ANTWOORD VAN BEL DINSDAG MAAR FIJNE DAG.
HET LAG MIJ NIET GOED OP MIJN MAAG EN WAS BEST BOOS ,IK HEB MIJN FAM LATEN BELLEN VAN DEVENTER EN WAT ZEGT DE HEER DE AUTO IS NOG BESCHIKBAAR !!!!!!!!!!!!!!
EN DAT WE KONDEN KOMEN KIJKEN.
WE ZIJN ER NA TOEGEGAAN 1UUR EN 20 GEREDEN WERDEN ZEER ONVRIENDELIJK ONTVANGEN
DAAR STAAT DE AUTO SNEL KIJKEN WE GAAN ZO DICHT ,ER WAREN TOCH WEL WAT DINGEN AAN DE AUTO HET IS GEEN NIEUWE DAT BEGRIJP IK HET GESPREK MET DE HEER LIEP ZEER STROEF ZO STAAT DIE HIER EN MENSEN KOPEN HEM OOK ZO EN OF JE KOOPT HEM OF NIET.
IK ZIT 18 JAAR IN DE AUTO SCHADE RESTAURATIE EN WIET ECHT WEL IETS VAN AUTO'S AF
TOE GING HET GESPREK ZEER SNEL EN MOESTEN WE OPSCHIETEN WANT ZE GINGEN DICHT EN MOET IK MAAR MAANDAG TERUG KOMEN OFZO (3UUR OP EN AF RIJDEN)
DUS JA BEN BEST TELEURGESTELD OMDAT IK DEZE AUTO JUIST MOOI VOND, MAAR HELAAS GAAT HET HEM NIET WORDEN OOK AL VIND IK HEM MOOI .
ZO GA JE NIET MET MENSEN OM DIE SERIEUS KOMEN KIJKEN NAAR EEN AUTO.
PADDY
Leo
|Zeer tevreden over Dealerauto's Emmen. Heb hier in augustus 2024 een zeer gunstig geprijsde Lancer gekocht.
De communicatie verliep soepel en de medewerkers waren zeer vriendelijk.
Afspraak gemaakt en, omdat de accu van mijn toenmalige auto leeg was, met de trein naar Emmen gereisd. De auto stond al klaar en zag er prima uit. Geen rare zaken tijdens de proefrit.
Heb nog een grote beurt laten uitvoeren, en omdat het nogal een wereldreis is van Spijkenisse naar Emmen gevraagd of ze de Lancer bij mij wilden bezorgen en meteen mijn oude auto mee konden nemen.
Volgens mij is niet ieder bedrijf hiertoe bereid, maar voor een klein bedrag hebben ze dit voor mij gedaan. Ik ben na het verkoopgesprek zelfs nog netjes naar het station gebracht ;)
Tot nu toe geen problemen, vorige week naar België gereden en ook dat verliep vlekkeloos.
Maike Koopmans
|In telefonisch contact over een auto waar wij belangstelling voor hadden nogal afhoudend. Allerlei argumenten om niet te komen . Kreeg de indruk dat er geen interesse was in onze komst en aankoop van de betreffende auto. Geheel niet klantvriendelijk. De verbinding werd ook plots verbroken! Raar
Jolanda
|Koop hier geen auto, ***! Verkopen een auto voor veel geld. Vervolgens is de auto niet goed en wil je dit proberen op te lossen. Wordt je uitgescholden aan de telefoon en word je geblokkeerd