Problemen met afhaalnummers komen vaak voor. Voorbeeld: dinsdag bellen, vrijdag nog geen afhaalnummer. Bellen, lange wachtrij. Zonder nummer kun je aansluiten in de wachtruimte en moet je de mensen met afhaalnummers voor laten gaan. Extra vervelend in coronatijd.
Als herhaalcode ontbreekt ontstaat vertraging en kun je eerst via arts opnieuw je metformine aanvragen. Snap niet dat deze apotheek een 10 krijgt gezien overige reacties. Acht is hoog genoeg.
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Appie
|
Vreselijk hoe sommige cliënten uitvallen naar de assistentes, denken deze mensen nu echt dat de assistentes zelf beslissen wie welk middel meekrijgt? Onze zorgverzekeraars hebben veel te veel macht gekregen.niet alleen op de uitgifte van medicijnen, maar zelfs al bij het voorschrijven ervan! De zogenaamde zorgverzekeraars houden zich bezig met het behalen van haar budgetten, dat werkt uiteraard niet wanneer ziektes zich niet houden aan een jaar termijn. Een duurder medicijn kan op korte termijn duurder zijn, maar op langer termijn betere resultaten geven en daardoor toch goedkoper zijn.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
aura
|
Ben al geruime tijd "klant "bij deze apotheek,een zijweggetje genomen voor 2 jaar maar terug gekomen.. was altijd aardig tevreden met het reilen en zeilen..maar het veranderd ..
Ben nu een aantal x geweest om herhalingsmedicatie te halen.. daar mn partner en ik dezelfde medicatie krijgen wordt er soms ook van elkaar gebruikt,,staan we niet altijd bij stil..was ook nooit een probleem..tot voor kort,het klopte niet mn partner gebruikte veel te weinig gezien er besteld werd.. heb toen ook eerlijk verteld hoe en wat.. kreeg behoorlijk de les gelezen en voelde me een klein kind gelijk..de x daarop hetzelfde verhaal iets klopte weer niet weer een fikse preek,plus een telefoontje naar de arts om het te controleren... Ja men zal opletten moeten, verzamelaars zullen er blijven..maar om nu volwassen mensen iedere x met donderpreken om de oren te slaan... daar wordt niemand vrolijk van en is de gang naar een andere apotheek gauw gemaakt.
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
M.Kort
|
Het is te betreuren dat in deze apotheek bijna nooit medicijnen op voorraad zijn. En dat een dame van 80 jaar daardoor 2 x moet komen om de medicijnen te halen. In deze situatie ligt haar man op sterven en ze moet 2x komen. Een verschrikkelijk onmenselijke zaak. Zeer weinig begrip van de medewerkers en een afwijzende houdig. Menselijkheid is hier ver zoek. Groet van een zeer veronruste dochter van deze dame.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Gerrit Reuvekamp
|
Er zijn soms inderdaad lange wachttijden, maar het lijkt er ook wel op dat iederen op vrijdagmiddag medicijnen wil ophalen. Kijk ook eens naar andere momenten.
5 Reviews Plaats review
John van Geenen
|Problemen met afhaalnummers komen vaak voor. Voorbeeld: dinsdag bellen, vrijdag nog geen afhaalnummer. Bellen, lange wachtrij. Zonder nummer kun je aansluiten in de wachtruimte en moet je de mensen met afhaalnummers voor laten gaan. Extra vervelend in coronatijd.
Als herhaalcode ontbreekt ontstaat vertraging en kun je eerst via arts opnieuw je metformine aanvragen. Snap niet dat deze apotheek een 10 krijgt gezien overige reacties. Acht is hoog genoeg.
Appie
|Vreselijk hoe sommige cliënten uitvallen naar de assistentes, denken deze mensen nu echt dat de assistentes zelf beslissen wie welk middel meekrijgt? Onze zorgverzekeraars hebben veel te veel macht gekregen.niet alleen op de uitgifte van medicijnen, maar zelfs al bij het voorschrijven ervan! De zogenaamde zorgverzekeraars houden zich bezig met het behalen van haar budgetten, dat werkt uiteraard niet wanneer ziektes zich niet houden aan een jaar termijn. Een duurder medicijn kan op korte termijn duurder zijn, maar op langer termijn betere resultaten geven en daardoor toch goedkoper zijn.
aura
|Ben al geruime tijd "klant "bij deze apotheek,een zijweggetje genomen voor 2 jaar maar terug gekomen.. was altijd aardig tevreden met het reilen en zeilen..maar het veranderd ..
Ben nu een aantal x geweest om herhalingsmedicatie te halen.. daar mn partner en ik dezelfde medicatie krijgen wordt er soms ook van elkaar gebruikt,,staan we niet altijd bij stil..was ook nooit een probleem..tot voor kort,het klopte niet mn partner gebruikte veel te weinig gezien er besteld werd.. heb toen ook eerlijk verteld hoe en wat.. kreeg behoorlijk de les gelezen en voelde me een klein kind gelijk..de x daarop hetzelfde verhaal iets klopte weer niet weer een fikse preek,plus een telefoontje naar de arts om het te controleren... Ja men zal opletten moeten, verzamelaars zullen er blijven..maar om nu volwassen mensen iedere x met donderpreken om de oren te slaan... daar wordt niemand vrolijk van en is de gang naar een andere apotheek gauw gemaakt.
M.Kort
|Het is te betreuren dat in deze apotheek bijna nooit medicijnen op voorraad zijn. En dat een dame van 80 jaar daardoor 2 x moet komen om de medicijnen te halen. In deze situatie ligt haar man op sterven en ze moet 2x komen. Een verschrikkelijk onmenselijke zaak. Zeer weinig begrip van de medewerkers en een afwijzende houdig. Menselijkheid is hier ver zoek. Groet van een zeer veronruste dochter van deze dame.
Gerrit Reuvekamp
|Er zijn soms inderdaad lange wachttijden, maar het lijkt er ook wel op dat iederen op vrijdagmiddag medicijnen wil ophalen. Kijk ook eens naar andere momenten.