Filemann in Nijmegen. Zolang het goed gaat prima service. Je moet alleen niet met moeilijke ogen aankomen, want dan zien ze je als een lastpost. Ik heb herhaaldelijk aangegeven dat ik lastig meetbare ogen heb. Kom ik er pas na de derde opticien bij hun achter dat er ook een optie is om een oogmeting te doen bij een optometrist. Maar dat kon niet meer want ik was al twee keer gemeten en dat werd mij op een zeer pijnlijke manier duidelijk gemaakt door een medewerker bij hun!
Zeer slechte service dit en ik ben zeer ontevreden over hoe ik ben behandeld door die man met die tatoeage op zijn arm en kaal hoofd! De andere medewerker zijn wel meewerkend, maar dat staat niet meer representatief met wat ik daar vandaag heb meegemaakt. Erg jammer dit!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lenie
|
Al vele jaren tevreden klant bij Fielmann Nijmegen. Vriendelijke en vakkundige medewerkers. Ook de laatste niet standaard metingen, maar meer gecompliceerd, hebben gezorgd voor de juiste oplossing.
Ik ben zeer tevreden over Fielmann Nijmegen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marjon
|
Erg tevreden met mijn nieuwe bril en ook al jaren met mijn contactlenzen. Ik word altijd erg goed geholpen door de medewerkers en ook ben ik erg tevreden met mijn nieuwe bril!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wouter Slop
|
Bril 1 1/2 jaar geleden gekocht in Duitsland. (Ahaus) toen ik op vakantie was. Een echte dus, met de juiste lenzen ca. 650 euro. Op eens was er een “neusvleugeltje” van mijn bril verdwenen. Wat nu? Ik bedacht mij dat de Specsavers c.s. niet te trappelen zouden staan om dit probleem hier ter plaatse op te lossen. Ge-Emaild naar Fielmann in Duitsland. Zou dit ooit goed komen? Jazeker. Ik werd teruggebeld door hun vestiging in Nijmegen. Bril per post opgestuurd. Montuur volledig vervangen. Gratis geretourneerd. Prima geregeld dus. Ik schrijf zelden dit soort beoordelingen. Alleen vond ik deze de moeite waard. Ga zo verder
en ik kom weer. Wouter Slop/Rijsenhout.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ben
|
Al jaren een tevreden klant bij Fielman.
Vriendelijke medewerkers en het oplossingsgericht werken vind ik heel erg prettig!
14 Reviews Plaats review
John
|Filemann in Nijmegen. Zolang het goed gaat prima service. Je moet alleen niet met moeilijke ogen aankomen, want dan zien ze je als een lastpost. Ik heb herhaaldelijk aangegeven dat ik lastig meetbare ogen heb. Kom ik er pas na de derde opticien bij hun achter dat er ook een optie is om een oogmeting te doen bij een optometrist. Maar dat kon niet meer want ik was al twee keer gemeten en dat werd mij op een zeer pijnlijke manier duidelijk gemaakt door een medewerker bij hun!
Zeer slechte service dit en ik ben zeer ontevreden over hoe ik ben behandeld door die man met die tatoeage op zijn arm en kaal hoofd! De andere medewerker zijn wel meewerkend, maar dat staat niet meer representatief met wat ik daar vandaag heb meegemaakt. Erg jammer dit!
Lenie
|Al vele jaren tevreden klant bij Fielmann Nijmegen. Vriendelijke en vakkundige medewerkers. Ook de laatste niet standaard metingen, maar meer gecompliceerd, hebben gezorgd voor de juiste oplossing.
Ik ben zeer tevreden over Fielmann Nijmegen.
Marjon
|Erg tevreden met mijn nieuwe bril en ook al jaren met mijn contactlenzen. Ik word altijd erg goed geholpen door de medewerkers en ook ben ik erg tevreden met mijn nieuwe bril!
Wouter Slop
|Bril 1 1/2 jaar geleden gekocht in Duitsland. (Ahaus) toen ik op vakantie was. Een echte dus, met de juiste lenzen ca. 650 euro. Op eens was er een “neusvleugeltje” van mijn bril verdwenen. Wat nu? Ik bedacht mij dat de Specsavers c.s. niet te trappelen zouden staan om dit probleem hier ter plaatse op te lossen. Ge-Emaild naar Fielmann in Duitsland. Zou dit ooit goed komen? Jazeker. Ik werd teruggebeld door hun vestiging in Nijmegen. Bril per post opgestuurd. Montuur volledig vervangen. Gratis geretourneerd. Prima geregeld dus. Ik schrijf zelden dit soort beoordelingen. Alleen vond ik deze de moeite waard. Ga zo verder
en ik kom weer. Wouter Slop/Rijsenhout.
Ben
|Al jaren een tevreden klant bij Fielman.
Vriendelijke medewerkers en het oplossingsgericht werken vind ik heel erg prettig!