Oordel Philips ( alle filialen ) Ik was in eindhoven en ik wou er wat gaan kopen alleen de prijs is best duur
5.5
0
1
frietje
|
Slechte Heb hier ooit mijn benodigheden voor mijn computer gekocht, alleen ben er niet zo tevreden over.
3.0
0
1
Jean Beiten
|
Senseo ontkalken? Niet doen! Nadat ik mijn 2 jaar (+ enkele maanden) oude Senseo koffiezetter op de (door Philips) voorgeschreven wijze had ontkalkt met het door Philips voorgeschreven spul, wilde het apparaat daarna niet meer verwarmen. Hij blijft maar knipperen, maar dat is dus onvoldoende om hem in werking te stellen. Volgens Philips is het apparaat "te oud" om het nog voor garantie in aanmerking te laten komen. Ik mag het wel ter reparatie aanbieden, maar de kosten zijn voor mijzelf! Men vraagt zich überhaupt niet af, of een en ander niet te wijten is aan het agressieve ontkalkspul! Voor mij staat in ieder geval vast, dat ik mijn (nieuwe) Senseo nooit meer zal ontkalken! Als het apparaat dan in de toekomst de geest geeft, weet ik tenminste waar het aan ligt...
0.0
0
1
Trendbox Panel
|
Super winkel Alle philips produkten vindt je hier en het personeel is prima op de hoogte van de werking, prijs is prima
8.5
0
1
Trendbox Panel
|
Als een apparaat kapot is, zeggen zij zelf geen actie te kunnen ondernemen. Je bent afhankelijk van een reparatie afdeling in Belgie Wij hebben een senseo apparaat gekocht bij de Philips online shop. Na 6 maanden was hij stuk. Wij werden via Philips doorgestuurd naar een reparatiebedrijf in Belgie. Daar heeft men tot twee maal toe het apparaat geprobeerd te repareren, maar het apparaat bleef kapot. Nu is het voor de derde keer naar het reparatiecentrum. Wij hebben nu al anderhalve maand geen senseo meer in huis. Een treuride zaak.
7 Reviews Plaats review
Timachterbuur1
|Oordel Philips ( alle filialen )
Ik was in eindhoven en ik wou er wat gaan kopen alleen de prijs is best duur
frietje
|Slechte
Heb hier ooit mijn benodigheden voor mijn computer gekocht, alleen ben er niet zo tevreden over.
Jean Beiten
|Senseo ontkalken? Niet doen!
Nadat ik mijn 2 jaar (+ enkele maanden) oude Senseo koffiezetter op de (door Philips) voorgeschreven wijze had ontkalkt met het door Philips voorgeschreven spul, wilde het apparaat daarna niet meer verwarmen. Hij blijft maar knipperen, maar dat is dus onvoldoende om hem in werking te stellen. Volgens Philips is het apparaat "te oud" om het nog voor garantie in aanmerking te laten komen. Ik mag het wel ter reparatie aanbieden, maar de kosten zijn voor mijzelf! Men vraagt zich überhaupt niet af, of een en ander niet te wijten is aan het agressieve ontkalkspul! Voor mij staat in ieder geval vast, dat ik mijn (nieuwe) Senseo nooit meer zal ontkalken! Als het apparaat dan in de toekomst de geest geeft, weet ik tenminste waar het aan ligt...
M Boogers
|Jean Beiten
|Trendbox Panel
|Super winkel
Alle philips produkten vindt je hier en het personeel is prima op de hoogte van de werking, prijs is prima
Trendbox Panel
|Als een apparaat kapot is, zeggen zij zelf geen actie te kunnen ondernemen. Je bent afhankelijk van een reparatie afdeling in Belgie
Wij hebben een senseo apparaat gekocht bij de Philips online shop. Na 6 maanden was hij stuk. Wij werden via Philips doorgestuurd naar een reparatiebedrijf in Belgie. Daar heeft men tot twee maal toe het apparaat geprobeerd te repareren, maar het apparaat bleef kapot. Nu is het voor de derde keer naar het reparatiecentrum. Wij hebben nu al anderhalve maand geen senseo meer in huis. Een treuride zaak.
M Boogers
|