Mijn moeder heeft bank gekocht december bij eijerkamp..niet tevreden..plooien..inkepingen.etc..na diverse tel. En emails eindelijk iemand geweest..word heel wat verteld om het probleem heen..nog niks opgelost tot nu toe...door een medewerkster word uit eindelijk gezegd..u kunt de bank terug sturen.bent u helft van het geld kwijt en dan kunt u nieuwe bestellen en betalen voor volle bedrag.slecht slecht..stelletje eijerkoeken daar.
1.0
Tamara
|
Op 19 juni onze bank ontvangen van Eijerkamp, vrijwel direct bleek dat de kussens van de rugleuning niet goed gevuld waren. Op 21 Juni melding van gedaan bij Eijerkamp en wacht nog steeds op enige actie vanuit Eijerkamp, alleen een ontvangst bevestiging via mail terugontvangen. Vandaag weer contact opgenomen inmiddels is het 12 juli en weer afgescheept en in de wacht gezet. Ik heb maar zelf een service aanvraag gedaan bij de extra service die we er los bij hebben gekocht. We hebben lang op de bank moeten wachten en zijn nu alleen duizenden euro's armer en een stoorzender rijker. Jammer
1.0
Daniël Veenhuijsen
|
Twee mooie Northon fauteuils gekocht. Snelle levering, tot zover alles goed. Alleen vijf minuten na levering bleek een beschadigd, verpakking bleek kapot en frame beschadigd. Daarna heeft het vier maanden geduurd, voordat het probleem goed is opgelost. Er zijn meermalen fouten gemaakt, we moesten blijven bellen. Als lompe afsluiting, op onze melding dat totaal customer care zwaar ondermaats is, geen reactie.
4.0
Robbert
|
Zo’n 6 maanden geleden een stoel besteld voor bijna 1900 euro. Na wat vertraging wordt deze bezorgd. Bij het uitpakken van de stoel blijkt dat de naden rimpelen, de stiksel lijnen scheef en asymmetrisch zitten, en ook de vulling zit vreemd wat een rare kuil en bult geeft. De stoel wordt mee terug genomen. Een maand of 2 later worden we gebeld dat de stoel weer klaar is. Ik bel nog met de service lijn om te vragen of dit keer de stoel goed. Ik wordt terug gebeld dat ze de stoel uitgebreid hebben beoordeeld deze is nu goed. De stoel wordt opnieuw bezorgd, blijkt dezelfde stoel te zijn (herkenbaar aan de viltjes die we er zelf onder hadden geplakt). Tot onze verbazing is de bekleding een beetje rechtgetrokken, nog steeds rimpels, vulling zit vreemd, en nu zit er ook een vlek op de stoel. Stoel wordt weer meegenomen. En dat begint de ellende, Eijerkamp beweert de stoel is goed, we moeten deze afnemen en de vlek is eruit gehaald. Wij beargumenteren dat je voor 1900 euro wel een goed afgewerkte stoel zou mogen verwachten. Antwoord stoel is zoals je mag verwachten. Als wij vervolgens aangegeven dat de stoel die in de showroom staat waarop we stoel hebben we hebben uitgekozen er toch veel strakker uitziet. Krijgen we te horen dat we dat niet mogen verwachten omdat we andere stoffering hebben gekozen. Wij geven dan aan dat ze dit dan hadden moeten vermelden, en dat we dan nooit de stoel hadden besteld. Antwoord blijf stoel is zoals je mag verwachten. Worden gedwongen of de stoel af te nemen of annuleringskosten te betalen. Kortom we zijn nu een illusie armer, 600 euro kwijt en geen stoel. Bestel nooit bij Eijerkamp, want mocht er iets mis gaan, dan ben je als klant de volledig de dupe.
1.0
Bastiaan
|
Deze site geeft meer de echte waardering weer van Eijerkamp Zutphen ipv Trustpilot .. daar zijn ze zelf ook actief natuurlijk.
Wij hebben een peperdure bank gekocht die binnen no-time super lelijk en versleten was en deze winkel komt ons niet tegemoet.. helaas bekijk het maar met je bank van meer dan 6 duizend euro en je AllinHouse service oplichting van honderden euro's.. nul service!
53 Reviews Plaats review
Mevr de korte
|Mijn moeder heeft bank gekocht december bij eijerkamp..niet tevreden..plooien..inkepingen.etc..na diverse tel. En emails eindelijk iemand geweest..word heel wat verteld om het probleem heen..nog niks opgelost tot nu toe...door een medewerkster word uit eindelijk gezegd..u kunt de bank terug sturen.bent u helft van het geld kwijt en dan kunt u nieuwe bestellen en betalen voor volle bedrag.slecht slecht..stelletje eijerkoeken daar.
Tamara
|Op 19 juni onze bank ontvangen van Eijerkamp, vrijwel direct bleek dat de kussens van de rugleuning niet goed gevuld waren. Op 21 Juni melding van gedaan bij Eijerkamp en wacht nog steeds op enige actie vanuit Eijerkamp, alleen een ontvangst bevestiging via mail terugontvangen. Vandaag weer contact opgenomen inmiddels is het 12 juli en weer afgescheept en in de wacht gezet. Ik heb maar zelf een service aanvraag gedaan bij de extra service die we er los bij hebben gekocht. We hebben lang op de bank moeten wachten en zijn nu alleen duizenden euro's armer en een stoorzender rijker. Jammer
Daniël Veenhuijsen
|Twee mooie Northon fauteuils gekocht. Snelle levering, tot zover alles goed. Alleen vijf minuten na levering bleek een beschadigd, verpakking bleek kapot en frame beschadigd. Daarna heeft het vier maanden geduurd, voordat het probleem goed is opgelost. Er zijn meermalen fouten gemaakt, we moesten blijven bellen. Als lompe afsluiting, op onze melding dat totaal customer care zwaar ondermaats is, geen reactie.
Robbert
|Zo’n 6 maanden geleden een stoel besteld voor bijna 1900 euro. Na wat vertraging wordt deze bezorgd. Bij het uitpakken van de stoel blijkt dat de naden rimpelen, de stiksel lijnen scheef en asymmetrisch zitten, en ook de vulling zit vreemd wat een rare kuil en bult geeft. De stoel wordt mee terug genomen. Een maand of 2 later worden we gebeld dat de stoel weer klaar is. Ik bel nog met de service lijn om te vragen of dit keer de stoel goed. Ik wordt terug gebeld dat ze de stoel uitgebreid hebben beoordeeld deze is nu goed. De stoel wordt opnieuw bezorgd, blijkt dezelfde stoel te zijn (herkenbaar aan de viltjes die we er zelf onder hadden geplakt). Tot onze verbazing is de bekleding een beetje rechtgetrokken, nog steeds rimpels, vulling zit vreemd, en nu zit er ook een vlek op de stoel. Stoel wordt weer meegenomen. En dat begint de ellende, Eijerkamp beweert de stoel is goed, we moeten deze afnemen en de vlek is eruit gehaald. Wij beargumenteren dat je voor 1900 euro wel een goed afgewerkte stoel zou mogen verwachten. Antwoord stoel is zoals je mag verwachten. Als wij vervolgens aangegeven dat de stoel die in de showroom staat waarop we stoel hebben we hebben uitgekozen er toch veel strakker uitziet. Krijgen we te horen dat we dat niet mogen verwachten omdat we andere stoffering hebben gekozen. Wij geven dan aan dat ze dit dan hadden moeten vermelden, en dat we dan nooit de stoel hadden besteld. Antwoord blijf stoel is zoals je mag verwachten. Worden gedwongen of de stoel af te nemen of annuleringskosten te betalen. Kortom we zijn nu een illusie armer, 600 euro kwijt en geen stoel. Bestel nooit bij Eijerkamp, want mocht er iets mis gaan, dan ben je als klant de volledig de dupe.
Bastiaan
|Deze site geeft meer de echte waardering weer van Eijerkamp Zutphen ipv Trustpilot .. daar zijn ze zelf ook actief natuurlijk.
Wij hebben een peperdure bank gekocht die binnen no-time super lelijk en versleten was en deze winkel komt ons niet tegemoet.. helaas bekijk het maar met je bank van meer dan 6 duizend euro en je AllinHouse service oplichting van honderden euro's.. nul service!