Door los geschoten afvoerslang van de wasmachine werd via de verzekering parkettree eemland vloeren ingeschakeld.
Het eerst contact ging vlot en was er binnen pak en beet een week een afspraak voor de taxatie.
Er werd een taxatie op gemaakt voor de voorzolder, er is van ons kant ook kenbaar gemaakt dat we het vermoeden hadden dat er ook wat naar de eerst verdiepingsvloer was gelekt.
Daar kon niks me gedaan worden, want er was geen zichtbare schade.
Er werd een afspraak gemaakt voor 27 okt 2023 om de vloer te herstellen op de voorzolder.
Het was er druk dus we moest +- 2,5 maand wachten.
Prima iedereen kampt met personeelstekorten.
In de tussen tijd is er gebleken dat er wel degelijk waterschade is ontstaan op de eerst verdiepingsvloer en dat er schimmel onder vloer begon te ontstaan.
Verzekering had nu dekra ingeschakeld en die heeft vast gesteld dat er wel degelijk meer waterschade was ontstaan.
Want die heeft geconstateerd dat het niet alleen om de voorzolder ging, maar ook de zolderkamer en de eerste verdiepingsvloer.
Door miscommunicatie tussen parkettree en de verzekering stond parkettree op de afgesproken datum op de stoep.
Maar alleen om de voorzolder te vervangen, en wat blijkt hadden ze nog de verkeerde kleur vloer mee genomen.
Dan zou je denken dat ze wel wat moeite zouden doen om het probleem wat vlotte op te lossen, maar wat denk je bekijk het maar.
Want er moet een nieuwe taxatie/opname gemaakt worden.
Daar werd 15 nov pas over gebeld en dan zeggen dat wij zelf zouden bellen voor een afspraak.
Ik heb 27 okt de verzekering gebeld en die heeft dat door gecommuniceerd met jullie.
3 nov naar de hoofd vestiging gebeld om 12:05 met de belofte dat ik terug gebeld zou worden.
Om 16:42 zelf nog maar gebeld wat ik had niks meer gehoord.
Nee meneer u word echt nog terug gebeld, nou ben teruggebeld hoor 15 nov chapeau 1,5 week later.
Om vervolgens de disscussie aan te gaan of jullie hem wel of niet moest opnieuw moesten in meten.
Dus ik had te kennen gegeven dat ik de verzekering wel zou bellen en dat ik er op terug zou komen.
Toen werd mij gezegd ja als je morgen terugbelt (donderdag) dan rij ik taxatie’s dus dan kan ik slecht aan de telefoon komen.
Ik heb na telefonisch overleg met de verzekering gelijk terug gebeld de zelfde dag dus, en een voicemail achtergelaten.
Je raad het al ik moet nu nog gebeld worden. Ik denk dat ik nog eerder dood ben dan dat het vloer is hersteld.
Het is dat ik geen nul sterren kan geven anders had ik dat zeker gedaan.
Ik hoop dat als je een vloer koopt bij parkettree/ eemlandvloeren dat je beter geholpen word.
Wat een onprofessioneel bedrijf, en ze hebben een luxe positie om dat ze als enige voor de verzekering werken.
Normaal doe ik niet aan reviews maar jullie zijn het eerst bedrijf die dat voor elkaar heb.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michel W
|
Eemland Parket is een absolute aanrader. Mooie houten vloeren, een deskundige adviseur die met je meedenkt en leggers die netjes werken en pas weggaan als het echt af is. Onlangs voor de derde keer in 12 jaar tijd een houtenvloer aangeschaft. Nu voor de verbouwing van de zolder verdieping. Planning werd een uitdaging door uitloop werkzaamheden aannemer. Door flexibele opstelling van Eemland Parket alles op tijd kunnen afronden. Ik ben erg tevreden met het mooie eindresultaat.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bij Eemland bekend
|
Absoluut vermijden Eemland Parket zou bij ons een parketvloer in het hele (nieuwbouw)huis leggen. Allereerst laat mevrouw *** je, in tegenspraak tot de CBW voorschriften, 50% (!) aanbetalen. Dit is zogenaamd om de materiaalkosten te dekken, maar als ze, zoals bij ons, hun afspraken niet nakomen, dan zit je er wel aan vast. Ons advies: als je toch de ellende wil ervaren om een vloer bij Eemland te bestellen, betaal dan in elk geval niet meer aan betalen dan het CBW voorschrijft. Op de geplande eerste legdag bleek de begane grondvloer bij ons namelijk nog te nat. Dat kan gebeuren, al is het vreemd dat de parketteurs van geen van onze nieuwbouwburen dit probleem leken te hebben.
Daarbij komt dat als Eemland de legvoorschriften na zou leven en op onze uitnodigingen voor een voorinspectie in zou zijn gegaan, had het vochtprobleem ruim voor oplevering opgelost kunnen worden. Nu is er ineens een probleem tijdens de strakke planning na oplevering. De oplossing van Eemland… geen. Ons probleem. Na heel veel bellen en mailen kwam Eemland eindelijk de vloer daadwerkelijk inspecteren. Het oordeel: twee jaar laten drogen of de vloerverwarming 6 maanden laten draaien op permanent 45 graden huistemperatuur (dus niet de vloertemperatuur). Dat het stuckwerk en het houten skelet van het huis daardoor zouden beschadigen, was weer niet hun probleem. De eerste etage en zolder wilden ze wel leggen (met ondertussen 6 maanden vertraging), al moesten we daarvoor nog wel een paar duizend euro bijbetalen. Ze hadden bij de offerte met allerlei kosten geen rekening gehouden. De afgesproken vaste prijs, was volgens Eemland nooit bedoeld als vaste prijs…Voor beneden moesten we volgens Eemland maar gewoon 2 jaar wachten; heel normaal volgens Eemland en mevrouw *** Ontbinding voor de nog niet gelegde benedenvloer was voor Eemland niet acceptabel, of we moesten ook daar flink bijbetalen. Een compromis was niet bespreekbaar. We accepteerde dat Eemland alvast de eerste etage en de zolder zouden gaan leggen omdat we al in het huis woonden. De vloer zou bij bestelling zo glad worden gelegd als een balzaal. Na het leggen waren overal legnaden en –kieren van soms meer dan 1cm zichtbaar. Eemland reageerde geheel niet op de onze klacht daarover.
Daarbij verschenen binnen een maand na leggen ook al vlekken in het hout. Ook op deze melding reageerde Eemland niet. Ondertussen waren we dus wel klaar met Eemland en zijn naar de geschillencommissie gegaan. Dit traject is door Eemland ook nog flink getraineerd, waardoor het nog ruim 1 jaar heeft geduurd voordat we op alle punten gelijk kregen. Enkele opvallende fouten van Eemland die door de commissie zijn gecorrigeerd: - De ondervloer op de begane grond bleek volledig anders te zijn en veel eenvoudiger te drogen dan door Eemland beweerd, hoewel Eemland dezelfde informatie had als de expert van de geschillencommissie. Ook de ondervloer op de eerste etage en zolder bleken anders dan door Eemland na inspectie beweerd.
*** heeft dus in werkelijkheid geen verstand van ondervloeren. - De ‘fabrieksmatig’ geoliede vloer was te schraal geolied. Wij zagen dat en hebben dat Eemland gemeld. Eemland zag dat niet. De geschillencommissie gelukkig wel. Mevrouw *** heeft dus ook geen verstand van parket. Vraag haar dus vooral ook niet als mediator of gerechtelijk expert; dat schijnt ze ook te zijn…… en voor een laminaatje kun je ook naar Ikea (met betere service) - Een parketvloer als een balzaal, is bij Eemland een parketvloer met gapingen en hoogteverschillen van meer dan 1cm. Op een klacht daarover wordt door Eemland (in het geheel) niet gereageerd, hoewel het achteraf door een ander bedrijf vrij simpel op te lossen is gebleken. - Eemland neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Bij verkoop heeft mevrouw Van Driel mooie verhalen, maar service, of zelfs het nakomen van afspraken, zit bij Eemland echt niet in het assortiment. Dat zijn ze volgens de geschillencommissie echter wel verplicht. - Ook al wil Eemland je wat anders laten geloven, zonder extra diensten hoef je niet bij te betalen. Simpel. Een vaste prijs is een vaste prijs. - ***. Dat zegt wel iets over het moraal waarmee Eemland haar zaken doet. Eemland heeft hard gewerkt om deze negatieve review te krijgen (al blijken er meer met dezelfde ervaring), dus weet waaraan je begint als je bij Eemland besteld. ***
*** persoonsgegevens verwijderd door de redactie
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
M M M
|
Afschuwelijk onaardig geholpen. Via verzekering hier terecht gekomen. Vloer uitgezocht. Is niet geplaatst conform afspraak: niet geegaliseerd, kieren tussen de planken, plinten niet in verstek, uitermate onvriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en klachten zijn niet opgepakt.
3.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Pieter van Opijenen
|
Buitengewoon vriendelijk en deskundig geholpen. Groot assortiment met veel mogelijkheden. Wist me erg veel te vertellen over de verschillende houten vloeren met bijbehorende do's en don'ts.
5 Reviews Plaats review
Danny
|Door los geschoten afvoerslang van de wasmachine werd via de verzekering parkettree eemland vloeren ingeschakeld.
Het eerst contact ging vlot en was er binnen pak en beet een week een afspraak voor de taxatie.
Er werd een taxatie op gemaakt voor de voorzolder, er is van ons kant ook kenbaar gemaakt dat we het vermoeden hadden dat er ook wat naar de eerst verdiepingsvloer was gelekt.
Daar kon niks me gedaan worden, want er was geen zichtbare schade.
Er werd een afspraak gemaakt voor 27 okt 2023 om de vloer te herstellen op de voorzolder.
Het was er druk dus we moest +- 2,5 maand wachten.
Prima iedereen kampt met personeelstekorten.
In de tussen tijd is er gebleken dat er wel degelijk waterschade is ontstaan op de eerst verdiepingsvloer en dat er schimmel onder vloer begon te ontstaan.
Verzekering had nu dekra ingeschakeld en die heeft vast gesteld dat er wel degelijk meer waterschade was ontstaan.
Want die heeft geconstateerd dat het niet alleen om de voorzolder ging, maar ook de zolderkamer en de eerste verdiepingsvloer.
Door miscommunicatie tussen parkettree en de verzekering stond parkettree op de afgesproken datum op de stoep.
Maar alleen om de voorzolder te vervangen, en wat blijkt hadden ze nog de verkeerde kleur vloer mee genomen.
Dan zou je denken dat ze wel wat moeite zouden doen om het probleem wat vlotte op te lossen, maar wat denk je bekijk het maar.
Want er moet een nieuwe taxatie/opname gemaakt worden.
Daar werd 15 nov pas over gebeld en dan zeggen dat wij zelf zouden bellen voor een afspraak.
Ik heb 27 okt de verzekering gebeld en die heeft dat door gecommuniceerd met jullie.
3 nov naar de hoofd vestiging gebeld om 12:05 met de belofte dat ik terug gebeld zou worden.
Om 16:42 zelf nog maar gebeld wat ik had niks meer gehoord.
Nee meneer u word echt nog terug gebeld, nou ben teruggebeld hoor 15 nov chapeau 1,5 week later.
Om vervolgens de disscussie aan te gaan of jullie hem wel of niet moest opnieuw moesten in meten.
Dus ik had te kennen gegeven dat ik de verzekering wel zou bellen en dat ik er op terug zou komen.
Toen werd mij gezegd ja als je morgen terugbelt (donderdag) dan rij ik taxatie’s dus dan kan ik slecht aan de telefoon komen.
Ik heb na telefonisch overleg met de verzekering gelijk terug gebeld de zelfde dag dus, en een voicemail achtergelaten.
Je raad het al ik moet nu nog gebeld worden. Ik denk dat ik nog eerder dood ben dan dat het vloer is hersteld.
Het is dat ik geen nul sterren kan geven anders had ik dat zeker gedaan.
Ik hoop dat als je een vloer koopt bij parkettree/ eemlandvloeren dat je beter geholpen word.
Wat een onprofessioneel bedrijf, en ze hebben een luxe positie om dat ze als enige voor de verzekering werken.
Normaal doe ik niet aan reviews maar jullie zijn het eerst bedrijf die dat voor elkaar heb.
Michel W
|Eemland Parket is een absolute aanrader. Mooie houten vloeren, een deskundige adviseur die met je meedenkt en leggers die netjes werken en pas weggaan als het echt af is. Onlangs voor de derde keer in 12 jaar tijd een houtenvloer aangeschaft. Nu voor de verbouwing van de zolder verdieping. Planning werd een uitdaging door uitloop werkzaamheden aannemer. Door flexibele opstelling van Eemland Parket alles op tijd kunnen afronden. Ik ben erg tevreden met het mooie eindresultaat.
Bij Eemland bekend
|Absoluut vermijden Eemland Parket zou bij ons een parketvloer in het hele (nieuwbouw)huis leggen. Allereerst laat mevrouw *** je, in tegenspraak tot de CBW voorschriften, 50% (!) aanbetalen. Dit is zogenaamd om de materiaalkosten te dekken, maar als ze, zoals bij ons, hun afspraken niet nakomen, dan zit je er wel aan vast. Ons advies: als je toch de ellende wil ervaren om een vloer bij Eemland te bestellen, betaal dan in elk geval niet meer aan betalen dan het CBW voorschrijft. Op de geplande eerste legdag bleek de begane grondvloer bij ons namelijk nog te nat. Dat kan gebeuren, al is het vreemd dat de parketteurs van geen van onze nieuwbouwburen dit probleem leken te hebben.
Daarbij komt dat als Eemland de legvoorschriften na zou leven en op onze uitnodigingen voor een voorinspectie in zou zijn gegaan, had het vochtprobleem ruim voor oplevering opgelost kunnen worden. Nu is er ineens een probleem tijdens de strakke planning na oplevering. De oplossing van Eemland… geen. Ons probleem. Na heel veel bellen en mailen kwam Eemland eindelijk de vloer daadwerkelijk inspecteren. Het oordeel: twee jaar laten drogen of de vloerverwarming 6 maanden laten draaien op permanent 45 graden huistemperatuur (dus niet de vloertemperatuur). Dat het stuckwerk en het houten skelet van het huis daardoor zouden beschadigen, was weer niet hun probleem. De eerste etage en zolder wilden ze wel leggen (met ondertussen 6 maanden vertraging), al moesten we daarvoor nog wel een paar duizend euro bijbetalen. Ze hadden bij de offerte met allerlei kosten geen rekening gehouden. De afgesproken vaste prijs, was volgens Eemland nooit bedoeld als vaste prijs…Voor beneden moesten we volgens Eemland maar gewoon 2 jaar wachten; heel normaal volgens Eemland en mevrouw *** Ontbinding voor de nog niet gelegde benedenvloer was voor Eemland niet acceptabel, of we moesten ook daar flink bijbetalen. Een compromis was niet bespreekbaar. We accepteerde dat Eemland alvast de eerste etage en de zolder zouden gaan leggen omdat we al in het huis woonden. De vloer zou bij bestelling zo glad worden gelegd als een balzaal. Na het leggen waren overal legnaden en –kieren van soms meer dan 1cm zichtbaar. Eemland reageerde geheel niet op de onze klacht daarover.
Daarbij verschenen binnen een maand na leggen ook al vlekken in het hout. Ook op deze melding reageerde Eemland niet. Ondertussen waren we dus wel klaar met Eemland en zijn naar de geschillencommissie gegaan. Dit traject is door Eemland ook nog flink getraineerd, waardoor het nog ruim 1 jaar heeft geduurd voordat we op alle punten gelijk kregen. Enkele opvallende fouten van Eemland die door de commissie zijn gecorrigeerd: - De ondervloer op de begane grond bleek volledig anders te zijn en veel eenvoudiger te drogen dan door Eemland beweerd, hoewel Eemland dezelfde informatie had als de expert van de geschillencommissie. Ook de ondervloer op de eerste etage en zolder bleken anders dan door Eemland na inspectie beweerd.
*** heeft dus in werkelijkheid geen verstand van ondervloeren. - De ‘fabrieksmatig’ geoliede vloer was te schraal geolied. Wij zagen dat en hebben dat Eemland gemeld. Eemland zag dat niet. De geschillencommissie gelukkig wel. Mevrouw *** heeft dus ook geen verstand van parket. Vraag haar dus vooral ook niet als mediator of gerechtelijk expert; dat schijnt ze ook te zijn…… en voor een laminaatje kun je ook naar Ikea (met betere service) - Een parketvloer als een balzaal, is bij Eemland een parketvloer met gapingen en hoogteverschillen van meer dan 1cm. Op een klacht daarover wordt door Eemland (in het geheel) niet gereageerd, hoewel het achteraf door een ander bedrijf vrij simpel op te lossen is gebleken. - Eemland neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Bij verkoop heeft mevrouw Van Driel mooie verhalen, maar service, of zelfs het nakomen van afspraken, zit bij Eemland echt niet in het assortiment. Dat zijn ze volgens de geschillencommissie echter wel verplicht. - Ook al wil Eemland je wat anders laten geloven, zonder extra diensten hoef je niet bij te betalen. Simpel. Een vaste prijs is een vaste prijs. - ***. Dat zegt wel iets over het moraal waarmee Eemland haar zaken doet. Eemland heeft hard gewerkt om deze negatieve review te krijgen (al blijken er meer met dezelfde ervaring), dus weet waaraan je begint als je bij Eemland besteld. ***
*** persoonsgegevens verwijderd door de redactie
M M M
|Afschuwelijk onaardig geholpen. Via verzekering hier terecht gekomen. Vloer uitgezocht. Is niet geplaatst conform afspraak: niet geegaliseerd, kieren tussen de planken, plinten niet in verstek, uitermate onvriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en klachten zijn niet opgepakt.
Pieter van Opijenen
|Buitengewoon vriendelijk en deskundig geholpen. Groot assortiment met veel mogelijkheden. Wist me erg veel te vertellen over de verschillende houten vloeren met bijbehorende do's en don'ts.
Heeft tevens een outlet voor aanbiedingen.