Wat de service betreft, alles is in orde, aardige medewerkers, prijzen zijn vrij hoog, maar ik kan het accepteren. Een kleine beurt is natuurlijk gewoon een olie- en oliefiltervervanging en ik zou het niet erg vinden en zou het hier niet eens schrijven als het goed werd gedaan. Toen ik naar huis ging en bij koude motor het oliepeil controleerde, bleek dit veel te hoog te zijn. Om het maximaal toegestane peil te bereiken heb ik 0,7 liter olie afgetapt. Dus ik heb ergens veel geld voor betaald en het was slecht gemaakt en dreigde zelfs mijn auto te beschadigen, dus over het algemeen raad ik het niet aan en raad ik je aan voorzichtig te zijn!
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Joyce Hegger
|
Ik ben hier geweest voor een kleine beurt van onze auto. Alles leek goed en ik liep tevreden de deur uit (goede wifi en koffie en zelfs een schappelijke rekening). Maar toen mijn man de volgende dag naar zijn werk reed verschenen er twee grote uitlopers (20cm de stuk) van wat bleek een barst in het zwarte onderste deel van de ruit. Bij navraag bij KIA werd verteld dat de monteur de barst tijdens de beurt ook al had gezien en dat de barst toevallig net tijdens de rit naar huis ineens zover was doorgescheurd. Maar dat ze vergeten waren mij over de barst te vertellen toen ik mijn auto terugkreeg (wat volgens mij wel moet). Wij kregen het advies om de verzekering aan te spreken en er tot die tijd mee verder te rijden. Toen we onze auto bij carglass lieten repareren (€ 150,- eigen risico) gaven zij aan dat de barst waarschijnlijk geen steenslag was en er mogelijk iets is misgegaan bij het vervangen van de ruitenwissers / onderhoud. Eerlijk is eerlijk: ik was er niet bij en ik zal nooit zeker weten wat er precies is gebeurd. Wel geeft het een nare nasmaak. Dat is voor ons een reden is om onze auto elders te laten onderhouden.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
John
|
Helaas slechte ervaring met verkoper *** van Auto Braber..... Via mail contact gehad en ook gebeld over de Vitara die wij wilden aankopen, en voor 99% rondgekomen over de prijs als de auto naar wens zou zijn, en de auto zou worden gereedgemaakt voor aflevering. We hebben 2,5 uur in de auto gezeten om de Suzuki Vitara te komen bekijken / ophalen die er op de foto mooi uit ziet maar die in de praktijk wel enige optische teleurstellingen had. Zoals een pushbar die scheef zat doordat er waarschijnlijk ergens tegen aan gereden is,diverse kleine lak beschadigingen,alie-express dorpellijsten die kapot waren, defecte deurrubber die helemaal verrot was (die wilde hij naar ons opsturen zodat we die zelf deden monteren) ,flinke rammel in het dashboard tijdens de proefrit , flinke beschadiging van een velg die niet op de foto zichtbaar was , en er werd ons pas toen we bij Braber aankwamen verteld dat de auto import uit Hongarije is. En al deze punten komen dus naar voren terwijl de auto al aflever klaar was gemaakt voor verkoop , je kunt mij niet vertellen dat niemand bij Braber deze punten niet heeft gezien tijdens de inkoopinspectie! Als je mensen zover laat rijden dan zou ik het wel op prijs stellen als er over een auto open en eerlijk wordt gecommuniceerd , buiten het feit dat ik het heel erg DOM vindt van de verkoper *** van Braber om een auto op deze manier te presenteren zeker als je een gerenommeerd dealer van Kia-Mitsubishi-Mazda bent ! Dit soort auto's zou ik eerder ik het 3e hands auto circuit verwachten, vertrouw dus nooit op foto's. Na de proefrit hebben wij dan ook duidelijk gemaakt dat wij niet akkoord gingen met hun aangeboden auto en dat wij de auto ondermaats vinden en tot onze verbazing kregen we zelfs gelijk van *** ,dus ik kreeg geen ongelijk bij de punten die ik hier opgesomd heb en hij moet deze dingen ook zelf hebben gezien ! Dus onze kennismaking met auto Braber in Ede was triest en zeker eenmalig..... Gr. John.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Pieter
|
Mooi bedrijf, aardige medewerkers.
Helaas hebben ze weinig verstand van oudere auto's. Ze nemen een reparatie van 700 eu wel aan. Maar als ze het probleem niet kunnen verhelpen of in dit geval zelfs erger maken, geen garantie en kun je fluiten naar je geld. Is uw auto ouder dan 10 jaar. Dit bedrijf overslaan.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf G. Braber B.V.
|
Correcte behandeling snel en effectief.
Zeer vriendelijke verkopers.
5 Reviews Plaats review
Badura K
|Wat de service betreft, alles is in orde, aardige medewerkers, prijzen zijn vrij hoog, maar ik kan het accepteren. Een kleine beurt is natuurlijk gewoon een olie- en oliefiltervervanging en ik zou het niet erg vinden en zou het hier niet eens schrijven als het goed werd gedaan. Toen ik naar huis ging en bij koude motor het oliepeil controleerde, bleek dit veel te hoog te zijn. Om het maximaal toegestane peil te bereiken heb ik 0,7 liter olie afgetapt. Dus ik heb ergens veel geld voor betaald en het was slecht gemaakt en dreigde zelfs mijn auto te beschadigen, dus over het algemeen raad ik het niet aan en raad ik je aan voorzichtig te zijn!
Joyce Hegger
|Ik ben hier geweest voor een kleine beurt van onze auto. Alles leek goed en ik liep tevreden de deur uit (goede wifi en koffie en zelfs een schappelijke rekening). Maar toen mijn man de volgende dag naar zijn werk reed verschenen er twee grote uitlopers (20cm de stuk) van wat bleek een barst in het zwarte onderste deel van de ruit. Bij navraag bij KIA werd verteld dat de monteur de barst tijdens de beurt ook al had gezien en dat de barst toevallig net tijdens de rit naar huis ineens zover was doorgescheurd. Maar dat ze vergeten waren mij over de barst te vertellen toen ik mijn auto terugkreeg (wat volgens mij wel moet). Wij kregen het advies om de verzekering aan te spreken en er tot die tijd mee verder te rijden. Toen we onze auto bij carglass lieten repareren (€ 150,- eigen risico) gaven zij aan dat de barst waarschijnlijk geen steenslag was en er mogelijk iets is misgegaan bij het vervangen van de ruitenwissers / onderhoud. Eerlijk is eerlijk: ik was er niet bij en ik zal nooit zeker weten wat er precies is gebeurd. Wel geeft het een nare nasmaak. Dat is voor ons een reden is om onze auto elders te laten onderhouden.
John
|Helaas slechte ervaring met verkoper *** van Auto Braber..... Via mail contact gehad en ook gebeld over de Vitara die wij wilden aankopen, en voor 99% rondgekomen over de prijs als de auto naar wens zou zijn, en de auto zou worden gereedgemaakt voor aflevering. We hebben 2,5 uur in de auto gezeten om de Suzuki Vitara te komen bekijken / ophalen die er op de foto mooi uit ziet maar die in de praktijk wel enige optische teleurstellingen had. Zoals een pushbar die scheef zat doordat er waarschijnlijk ergens tegen aan gereden is,diverse kleine lak beschadigingen,alie-express dorpellijsten die kapot waren, defecte deurrubber die helemaal verrot was (die wilde hij naar ons opsturen zodat we die zelf deden monteren) ,flinke rammel in het dashboard tijdens de proefrit , flinke beschadiging van een velg die niet op de foto zichtbaar was , en er werd ons pas toen we bij Braber aankwamen verteld dat de auto import uit Hongarije is. En al deze punten komen dus naar voren terwijl de auto al aflever klaar was gemaakt voor verkoop , je kunt mij niet vertellen dat niemand bij Braber deze punten niet heeft gezien tijdens de inkoopinspectie! Als je mensen zover laat rijden dan zou ik het wel op prijs stellen als er over een auto open en eerlijk wordt gecommuniceerd , buiten het feit dat ik het heel erg DOM vindt van de verkoper *** van Braber om een auto op deze manier te presenteren zeker als je een gerenommeerd dealer van Kia-Mitsubishi-Mazda bent ! Dit soort auto's zou ik eerder ik het 3e hands auto circuit verwachten, vertrouw dus nooit op foto's. Na de proefrit hebben wij dan ook duidelijk gemaakt dat wij niet akkoord gingen met hun aangeboden auto en dat wij de auto ondermaats vinden en tot onze verbazing kregen we zelfs gelijk van *** ,dus ik kreeg geen ongelijk bij de punten die ik hier opgesomd heb en hij moet deze dingen ook zelf hebben gezien ! Dus onze kennismaking met auto Braber in Ede was triest en zeker eenmalig..... Gr. John.
Pieter
|Mooi bedrijf, aardige medewerkers.
Helaas hebben ze weinig verstand van oudere auto's. Ze nemen een reparatie van 700 eu wel aan. Maar als ze het probleem niet kunnen verhelpen of in dit geval zelfs erger maken, geen garantie en kun je fluiten naar je geld. Is uw auto ouder dan 10 jaar. Dit bedrijf overslaan.
Klant van Autobedrijf G. Braber B.V.
|Correcte behandeling snel en effectief.
Zeer vriendelijke verkopers.