Goede 5 weken geleden (04/05/'23) een mooie jeansbroek gekocht. Blijkt dat er na die 5 weken een scheur in is komen te zitten naast de linker broekzak. Je mag er toch vanuit gaan dat dit niet mag gebeuren? Broek kostte €50,-, Esprit is toch een goed merk?
Teruggegaan met de broek, met goede hoop dat werknemers van de Esprit dit ook wel erg vreemd vonden. Maar helaas.....een andere reactie.
"JA, de broek is al enige tijd geleden gekocht en u heeft geen bon meer." "Er zitten geen kaartjes meer aan." "JA, en de broek is gedragen."
Klopt, geen bon meer. Maar wel een afschrift. Geen kaartjes meer; ook dat klopt. Wie draagt een broek met de kaartjes er nog aan??? En het klopt ook dat de broek gedragen is, wat wordt er verwacht?
Nee, mijn ervaring met de Esprit winkel op Rosada Roosendaal is erg slecht.
Esprit winkel is voor mij nu een NO GO om daar ooit nog wat te kopen.
Service was erg slecht; 2x naar de winkel gegaan, omdat dit mij was gevraagd. Omdat de 2de keer de storemanager er zou zijn. Dit was niet het geval. Had gewoon weer te maken met de assistent manager ( net als de eerste keer). Werd afgescheept met hetzelfde verhaal. Geen bon, geen kaartjes en de broek is gedragen. En oh ja, die scheur is erin gekomen omdat ik een telefoon in mijn broekzak steek. Waar dient een achterbroekzak dan voor? Mensen doen daar hun portemonnee of telefoon in, toch?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Like
|
Tulay en Julia hebben ons enorm goed geholpen. Wat een fijne service hebben wij van hen mogen ontvangen! Zeer leve, geduldige, behulpzame dames!
3 Reviews Plaats review
Sharon
|Goede 5 weken geleden (04/05/'23) een mooie jeansbroek gekocht. Blijkt dat er na die 5 weken een scheur in is komen te zitten naast de linker broekzak. Je mag er toch vanuit gaan dat dit niet mag gebeuren? Broek kostte €50,-, Esprit is toch een goed merk?
Teruggegaan met de broek, met goede hoop dat werknemers van de Esprit dit ook wel erg vreemd vonden. Maar helaas.....een andere reactie.
"JA, de broek is al enige tijd geleden gekocht en u heeft geen bon meer." "Er zitten geen kaartjes meer aan." "JA, en de broek is gedragen."
Klopt, geen bon meer. Maar wel een afschrift. Geen kaartjes meer; ook dat klopt. Wie draagt een broek met de kaartjes er nog aan??? En het klopt ook dat de broek gedragen is, wat wordt er verwacht?
Nee, mijn ervaring met de Esprit winkel op Rosada Roosendaal is erg slecht.
Esprit winkel is voor mij nu een NO GO om daar ooit nog wat te kopen.
Service was erg slecht; 2x naar de winkel gegaan, omdat dit mij was gevraagd. Omdat de 2de keer de storemanager er zou zijn. Dit was niet het geval. Had gewoon weer te maken met de assistent manager ( net als de eerste keer). Werd afgescheept met hetzelfde verhaal. Geen bon, geen kaartjes en de broek is gedragen. En oh ja, die scheur is erin gekomen omdat ik een telefoon in mijn broekzak steek. Waar dient een achterbroekzak dan voor? Mensen doen daar hun portemonnee of telefoon in, toch?
Like
|Tulay en Julia hebben ons enorm goed geholpen. Wat een fijne service hebben wij van hen mogen ontvangen! Zeer leve, geduldige, behulpzame dames!
Klant van Esprit
|echte outlet leuk om te snuffelen goede prijzen