Op donderdag 1 februari 2024 rond 16.00u heb ik de naarste ervaring in een winkel ervaren in Ecco Eindhoven. Eén week voor data had ik nieuwe laarsjes gekocht, binnen een week zat er een scheurtje op de laars zelf, ik had de laars in totaal 1 keer aangehad. Ik ging terug naar de winkel en vroeg om de mogelijkheden, er werd gezegd dat ze er niks aan konden doen omdat het “mijn eigen schuld was”, ik zei hierop dat Ecco genoeg kwaliteit moet hebben om geen scheurtje of krasje op de laars te ontstaan binnen een week. Er ontstond een discussie tussen de mevrouw (ze beweerde de manager te zijn) en mij. Uiteindelijk is mij op dreigende toon verteld dat het mijn eigen schuld is en dat ze niks kunnen doen (schreeuwend). De medewerker kwam van achter de balie naar voren en stond letterlijk voor mijn neus op een dreigende toon dit mij te vertellen. Ik heb nooit van mijn leven zoiets meegemaakt en zo behandeld in een winkel!! Ze hebben zogenaamd de laarzen naar Ecco hoofdkantoor (??) gestuurd om te vragen of er iets gedaan kan worden en zogenaamd zijn de laarzen 2 weken later teruggestuurd zonder dat er iets mee is gedaan. Geen bewijs gezien dat ze het echt hebben opgestuurd, ik denk dat de laarzen achter de balie hebben gestaan 2 weken lang. Al met al be-la-che-lijk!!
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Toos
|
Mijn ervaring in de winkel van Ecco is heel goed.
7.6
0
Bianca Ponje
|
Goede prijs-kwaliteit verhouding, fijne pasvorm, gaan meer dan 1 seizoen mee
7.7
0
Gesponsord
Sanne
|
Op di. 25 nov. wilde ik nieuwe winterschoenen kopen maar ik werd op zo'n onvriendelijke en onfatsoenlijke manier geholpen door de medewerkster in Eindhoven dat ik hier niks heb gekocht en mijn laarzen wel online ga bestellen. De schoenen zijn super maar het personeel slecht. Ik ging met een heel naar gevoel naar buiten en kom hier nooit meer! Heel jammer!
4 Reviews Plaats review
Caliskan
|Op donderdag 1 februari 2024 rond 16.00u heb ik de naarste ervaring in een winkel ervaren in Ecco Eindhoven. Eén week voor data had ik nieuwe laarsjes gekocht, binnen een week zat er een scheurtje op de laars zelf, ik had de laars in totaal 1 keer aangehad. Ik ging terug naar de winkel en vroeg om de mogelijkheden, er werd gezegd dat ze er niks aan konden doen omdat het “mijn eigen schuld was”, ik zei hierop dat Ecco genoeg kwaliteit moet hebben om geen scheurtje of krasje op de laars te ontstaan binnen een week. Er ontstond een discussie tussen de mevrouw (ze beweerde de manager te zijn) en mij. Uiteindelijk is mij op dreigende toon verteld dat het mijn eigen schuld is en dat ze niks kunnen doen (schreeuwend). De medewerker kwam van achter de balie naar voren en stond letterlijk voor mijn neus op een dreigende toon dit mij te vertellen. Ik heb nooit van mijn leven zoiets meegemaakt en zo behandeld in een winkel!! Ze hebben zogenaamd de laarzen naar Ecco hoofdkantoor (??) gestuurd om te vragen of er iets gedaan kan worden en zogenaamd zijn de laarzen 2 weken later teruggestuurd zonder dat er iets mee is gedaan. Geen bewijs gezien dat ze het echt hebben opgestuurd, ik denk dat de laarzen achter de balie hebben gestaan 2 weken lang. Al met al be-la-che-lijk!!
Toos
|Mijn ervaring in de winkel van Ecco is heel goed.
Bianca Ponje
|Goede prijs-kwaliteit verhouding, fijne pasvorm, gaan meer dan 1 seizoen mee
Sanne
|Op di. 25 nov. wilde ik nieuwe winterschoenen kopen maar ik werd op zo'n onvriendelijke en onfatsoenlijke manier geholpen door de medewerkster in Eindhoven dat ik hier niks heb gekocht en mijn laarzen wel online ga bestellen. De schoenen zijn super maar het personeel slecht. Ik ging met een heel naar gevoel naar buiten en kom hier nooit meer! Heel jammer!