Ik had een probleem met de waterleiding voor de meter en geen water meer.
Dunea gebeld, binnen een kwartier terugbelde en een uur later een monteur voor de deur. Wat een service!!!
Monteur ook erg klantvriendelijk en probleem in 20 minuten verholpen. .
Heel erg blij mee, wat een staaltje kwaliteit, service en klantvriendelijkheid!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Stephan
|
Tuig is het!!!!
NIET GEPLAATST
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
B. Yanina
|
Voor de tweede keer in 5 jaar tijd zijn mijn meterstanden afgelezen ipv mij een formulier toe te sturen om de meterstanden door te geven. Als je ze belt en zegt nooit iets ontvangen te hebben kan er niets nagestuurd worden. Maken een schatting en mag ik ru 20 euro erbij betalen. Ik voel mij afgezet. En heb het idee dat ze maar wat doen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
Goede service Vriendelijke en behulpzame call medewerkster gesproken, die mij goed heeft geholpen.
4 Reviews Plaats review
Rob
|Ik had een probleem met de waterleiding voor de meter en geen water meer.
Dunea gebeld, binnen een kwartier terugbelde en een uur later een monteur voor de deur. Wat een service!!!
Monteur ook erg klantvriendelijk en probleem in 20 minuten verholpen. .
Heel erg blij mee, wat een staaltje kwaliteit, service en klantvriendelijkheid!!
Stephan
|Tuig is het!!!!
NIET GEPLAATST
B. Yanina
|Voor de tweede keer in 5 jaar tijd zijn mijn meterstanden afgelezen ipv mij een formulier toe te sturen om de meterstanden door te geven. Als je ze belt en zegt nooit iets ontvangen te hebben kan er niets nagestuurd worden. Maken een schatting en mag ik ru 20 euro erbij betalen. Ik voel mij afgezet. En heb het idee dat ze maar wat doen.
Trendbox Panel
|Goede service
Vriendelijke en behulpzame call medewerkster gesproken, die mij goed heeft geholpen.