This company is not reliable and has the worst costumer care service! They sent my order 3 days late compromising a whole campaign and there were two failed prints. After asking for a solution they gave me a 10% discount for the next order! There will be no next order!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Timhendrikido
|
Na 2 jaar bij mijn 'oude' vertrouwde drukker te hebben besteld, besloot ik een paar test orders te plaatsen bij Drukland.nl en was positief verrast over de kwaliteit die niet te onderscheiden was van mijn vaste drukker. Al hoewel ik er niet van hield om alles online te bestellen, ben ik er nu wel van overtuigd. Wanneer het drukwerk twee keer zo goedkoop is en krijg dezelfde kwaliteit ervoor terug is de keus snel gemaakt.
8.0
0
dannyman1234
|
Ik heb flyers besteld met een oplage van 5000 stuks, maar kreeg er uiteindelijk 4800.
Ze zeggen dat ze in hun algemene voorwaarden hebben staan dat ze 10% minder mogen geven. Ten eerste staat dat niet in hun algemene voorwaarden die hier te vinden is: http://www.drukland.nl/page/27/index.html
Ten tweede is dit een manier om fraude te plegen. Ze kunnen dus altijd expres minder flyers, zodat ze op die manier winst kunnen maken.
Ze kunnen dan ook verwachten dat de klant(die het natelt dan), niet tevreden is.
Buiten dat heb ik het pakketje laten verzekeren voor 2,95. Nu blijkt dat het pakketje helemaal niet verzekerd was bij TNT. Dus dit steken waarschijnlijk ook in hun zak. Dit is werkelijk onacceptablel en ik voel me opgelicht.
UPDATE:
Drukland heeft me net beloofd toegemoet tegaan komen.
Update2:
Drukland heeft zich aan hun woord gehouden en zijn me tegemoet gekokomen. Ze wilde me een geldbedrag aanbieden, maar daar ging het mij niet om, dus dat heb ik niet geaccepteerd. Verder krijg ik wel een tegoedbon t.w.v 9,95 voor bestandscontrole. Dus het probleem is wel goed opgelost.
3 Reviews Plaats review
Carla Navarro
|This company is not reliable and has the worst costumer care service! They sent my order 3 days late compromising a whole campaign and there were two failed prints. After asking for a solution they gave me a 10% discount for the next order! There will be no next order!!
Timhendrikido
|Na 2 jaar bij mijn 'oude' vertrouwde drukker te hebben besteld, besloot ik een paar test orders te plaatsen bij Drukland.nl en was positief verrast over de kwaliteit die niet te onderscheiden was van mijn vaste drukker. Al hoewel ik er niet van hield om alles online te bestellen, ben ik er nu wel van overtuigd. Wanneer het drukwerk twee keer zo goedkoop is en krijg dezelfde kwaliteit ervoor terug is de keus snel gemaakt.
dannyman1234
|Ik heb flyers besteld met een oplage van 5000 stuks, maar kreeg er uiteindelijk 4800.
Ze zeggen dat ze in hun algemene voorwaarden hebben staan dat ze 10% minder mogen geven. Ten eerste staat dat niet in hun algemene voorwaarden die hier te vinden is: http://www.drukland.nl/page/27/index.html
Ten tweede is dit een manier om fraude te plegen. Ze kunnen dus altijd expres minder flyers, zodat ze op die manier winst kunnen maken.
Ze kunnen dan ook verwachten dat de klant(die het natelt dan), niet tevreden is.
Buiten dat heb ik het pakketje laten verzekeren voor 2,95. Nu blijkt dat het pakketje helemaal niet verzekerd was bij TNT. Dus dit steken waarschijnlijk ook in hun zak. Dit is werkelijk onacceptablel en ik voel me opgelicht.
UPDATE:
Drukland heeft me net beloofd toegemoet tegaan komen.
Update2:
Drukland heeft zich aan hun woord gehouden en zijn me tegemoet gekokomen. Ze wilde me een geldbedrag aanbieden, maar daar ging het mij niet om, dus dat heb ik niet geaccepteerd. Verder krijg ik wel een tegoedbon t.w.v 9,95 voor bestandscontrole. Dus het probleem is wel goed opgelost.