Op 16 juli 2024 voor het eerst Douglas in Emmen bezocht.
De klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken.
Eén van de dames overbrult de andere dames die welwillend zijn.
Ik twijfelde tussen 2 geuren en vroeg een sample van beide geuren. Ik kreeg een kort antwoord van een verkoopster dat ik maar 1 sample kon krijgen. Van de geur die ik had uitgekozen bleek de proefflacon leeg te zijn. Een andere, wel vriendelijke verkoopster zei dat ze boven zou kijken of er nog een flacon was zodat ze voor mij een sample kon maken. Maar die overheersende verkoopster brulde dat gaan we niet doen. Zoek maar een andere geur uit.
Dus ben ik de winkel maar uitgelopen zonder sample. Gelukkig waren ze bij ICI Paris wel vriendelijk en kon ik wel gewoon 2 samples mee naar huis nemen.
Bij Douglas Emmen zien ze mij niet meer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Douglas
|
breed assortiment, prima acties, vriendelijk personeel.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Douglas
|
Helaas meerdere keren meegemaakt dat personeel absoluut niet luistert naar mijn vragen. Producten aanraadt waarvan ik heb aangegeven dat ze niet werken en blijven tot aan de kassa toch aandringen op specifieke producten. Klanten worden verschillend behandeld. Erg duidelijk dat men een voorkeur heeft voor bepaalde klanten gebaseerd op voorkomen. Personeel staat vaak samen te kletsen en ontvangen binnenkomende klanten niet of negeren deze zelfs compleet.
6.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Douglas
|
Eigenlijks het zelfde antwoord als bij de vorige vraag. Is ook een fijne winkel
24 Reviews Plaats review
J. Dubbeldam
|Op 16 juli 2024 voor het eerst Douglas in Emmen bezocht.
De klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken.
Eén van de dames overbrult de andere dames die welwillend zijn.
Ik twijfelde tussen 2 geuren en vroeg een sample van beide geuren. Ik kreeg een kort antwoord van een verkoopster dat ik maar 1 sample kon krijgen. Van de geur die ik had uitgekozen bleek de proefflacon leeg te zijn. Een andere, wel vriendelijke verkoopster zei dat ze boven zou kijken of er nog een flacon was zodat ze voor mij een sample kon maken. Maar die overheersende verkoopster brulde dat gaan we niet doen. Zoek maar een andere geur uit.
Dus ben ik de winkel maar uitgelopen zonder sample. Gelukkig waren ze bij ICI Paris wel vriendelijk en kon ik wel gewoon 2 samples mee naar huis nemen.
Bij Douglas Emmen zien ze mij niet meer.
Klant van Douglas
|breed assortiment, prima acties, vriendelijk personeel.
Klant van Douglas
|Helaas meerdere keren meegemaakt dat personeel absoluut niet luistert naar mijn vragen. Producten aanraadt waarvan ik heb aangegeven dat ze niet werken en blijven tot aan de kassa toch aandringen op specifieke producten. Klanten worden verschillend behandeld. Erg duidelijk dat men een voorkeur heeft voor bepaalde klanten gebaseerd op voorkomen. Personeel staat vaak samen te kletsen en ontvangen binnenkomende klanten niet of negeren deze zelfs compleet.
Klant van Douglas
|Eigenlijks het zelfde antwoord als bij de vorige vraag. Is ook een fijne winkel
Elles
|Nette mooie winkel met zeer vriendelijk personeel