Zojuist (06.09.2025) bij Douglas Steenweg Roermond naar binnengelopen om wat uit te zoeken voor mijzelf. 5 verkoopsters gepasseerd en niet 1 is klantgericht of vriendelijk. Zijn hoofdzakelijk met hun collega’s in gesprek en zijn geenszins van plan om je te helpen of te adviseren. Ze „keuren“ je wel als je binnenkomt maar dat was het dan ook. Het is niet de eerste keer dat dit mij opgevallen is. Wij komen bijna wekelijks in de binnenstad van Roermond.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Saar
|
Ik kom regelmatig bij de douglas langs. Maar ik ging vanaf een paar dagen geleden er niet eens meer in. Zodra je binnen komt vragen ze je 5x of ze kunnen helpen nadat je duidelijk en vaak hebt aangegeven dat je geen hulp nodig hebt. En zodra je een tester laat vallen en je sorry zegt of om mee te helpen geven ze je een attitude. de medewerkers daar zijn zo niet klantvriendelijk. douglas DO BETTER
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Robinxx
|
Te veel gericht op verkoop , zodra je in de winkel staat komen ze allemaal op je af is super irritant. Je voelt je gedwongen om iets te gaan kopen terwijl je Mischien allen van plan bent om rustig alles te gaan bekijken of soms zie je iets nieuws wil je het ff uitproberen. Ik kom daar niet meer geldt eiglijk voor heel veel mensen die daar zijn geweest. AFKNAPPER!!!! Krijg zoveel stress als ik daar ben. Vind echt niet meer leuk!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Douglas
|
Heerlijke sfeer, klant wordt hoef geholpen, medewerkers willen je echt een beleving mee geven!
9.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Douglas
|
Groot assortiment. Opgeruimde en nette winkel. Vriendelijk personeel. Genoeg paskamers. Fijn dat je een (gratis) papieren draagtas krijgt. Het wordt mooi ingepakt.
44 Reviews Plaats review
Chris B.
|Zojuist (06.09.2025) bij Douglas Steenweg Roermond naar binnengelopen om wat uit te zoeken voor mijzelf. 5 verkoopsters gepasseerd en niet 1 is klantgericht of vriendelijk. Zijn hoofdzakelijk met hun collega’s in gesprek en zijn geenszins van plan om je te helpen of te adviseren. Ze „keuren“ je wel als je binnenkomt maar dat was het dan ook. Het is niet de eerste keer dat dit mij opgevallen is. Wij komen bijna wekelijks in de binnenstad van Roermond.
Saar
|Ik kom regelmatig bij de douglas langs. Maar ik ging vanaf een paar dagen geleden er niet eens meer in. Zodra je binnen komt vragen ze je 5x of ze kunnen helpen nadat je duidelijk en vaak hebt aangegeven dat je geen hulp nodig hebt. En zodra je een tester laat vallen en je sorry zegt of om mee te helpen geven ze je een attitude. de medewerkers daar zijn zo niet klantvriendelijk. douglas DO BETTER
Robinxx
|Te veel gericht op verkoop , zodra je in de winkel staat komen ze allemaal op je af is super irritant. Je voelt je gedwongen om iets te gaan kopen terwijl je Mischien allen van plan bent om rustig alles te gaan bekijken of soms zie je iets nieuws wil je het ff uitproberen. Ik kom daar niet meer geldt eiglijk voor heel veel mensen die daar zijn geweest. AFKNAPPER!!!! Krijg zoveel stress als ik daar ben. Vind echt niet meer leuk!
Klant van Douglas
|Heerlijke sfeer, klant wordt hoef geholpen, medewerkers willen je echt een beleving mee geven!
Klant van Douglas
|Groot assortiment. Opgeruimde en nette winkel. Vriendelijk personeel. Genoeg paskamers. Fijn dat je een (gratis) papieren draagtas krijgt. Het wordt mooi ingepakt.