*** weten niet waar ze het over hebben.ik koop daar lamellen laat hun opmeten en ophangen.komt er een monteur die begint de zooi uit te pakken bam begint al met een kapotte rail. Ok, die legtie weg gaat aan de erker beginnen moet ik hem zeggen hoe hij het moet ophangen omdat hij lamellen niet veel ophangt(erker)railen erop gezet met mijn hulp (Die monteur kost me 100€)En ik moet hem zeggen hoe het moet gebeuren .... stap 2 lamellen ophangen alles te lang dus monteur begint ze op maat te knippen met een schaar hij pakt de lamellen beet en hou ze bijna haaks om te knippen tja allemaal kromme lamellen (door hun opgemeten......vervolgens belt de monteur zijn opdrachtgever die zegt laat hem maar zitten ga maar naar de volgende klant. Dat deed hij niet tijdelijk die kapotte rail opgehangen.nergen mee akkoord gegaan dus kwantum gaat nieuwe bestellen duurt weer 3 weken en ik sta weer achteraan de montage lijst kan dus weer een maand extra wachten'( wat normaal is is zodra het binnen is de boel.in orde maken want ik heb tenslote al 1.5 maand moeten wachten....had hier al een mail.geplaats en kreeg bericht van kwantum klantenservice of ik mijn ordergegevens wou sturen maar ook nu al 2 weken niks gehoord van hun zo gaan ze met hun klanten om ben vanaf oktober bezig om lamellen te krijgen. Ik zou zeggen tegen de.mensen bestel niks bij dat *** bedrijf ***. Ontevreden klant die nooit meer iets koopt bij kwantum dordrecht
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Kwantum
|
rommelig. erg jong personeel. niet echt deskundig. kwaliteit niet geweldig.
6.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Kwantum
|
Ik vind het een gezellige winkel. Leuke spullen. Niet duur.
8.0
0
Klant van Kwantum
|
Eerder bellen als iets niet voorradig is, niet op het laatst
49 Reviews Plaats review
Dijkstra
|*** weten niet waar ze het over hebben.ik koop daar lamellen laat hun opmeten en ophangen.komt er een monteur die begint de zooi uit te pakken bam begint al met een kapotte rail. Ok, die legtie weg gaat aan de erker beginnen moet ik hem zeggen hoe hij het moet ophangen omdat hij lamellen niet veel ophangt(erker)railen erop gezet met mijn hulp (Die monteur kost me 100€)En ik moet hem zeggen hoe het moet gebeuren .... stap 2 lamellen ophangen alles te lang dus monteur begint ze op maat te knippen met een schaar hij pakt de lamellen beet en hou ze bijna haaks om te knippen tja allemaal kromme lamellen (door hun opgemeten......vervolgens belt de monteur zijn opdrachtgever die zegt laat hem maar zitten ga maar naar de volgende klant. Dat deed hij niet tijdelijk die kapotte rail opgehangen.nergen mee akkoord gegaan dus kwantum gaat nieuwe bestellen duurt weer 3 weken en ik sta weer achteraan de montage lijst kan dus weer een maand extra wachten'( wat normaal is is zodra het binnen is de boel.in orde maken want ik heb tenslote al 1.5 maand moeten wachten....had hier al een mail.geplaats en kreeg bericht van kwantum klantenservice of ik mijn ordergegevens wou sturen maar ook nu al 2 weken niks gehoord van hun zo gaan ze met hun klanten om ben vanaf oktober bezig om lamellen te krijgen. Ik zou zeggen tegen de.mensen bestel niks bij dat *** bedrijf ***. Ontevreden klant die nooit meer iets koopt bij kwantum dordrecht
Klant van Kwantum
|rommelig. erg jong personeel. niet echt deskundig. kwaliteit niet geweldig.
Klant van Kwantum
|Ik vind het een gezellige winkel. Leuke spullen. Niet duur.
Klant van Kwantum
|Eerder bellen als iets niet voorradig is, niet op het laatst
Klant van Kwantum
|- - - - - - - - - -